Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

    Здравейте,От скоро съм във форума и съм се навил да си купувам Nissan Patrol обаче не знам каква е разликата между двата модела с двигатели 2.8TDi и 3.0TDi. Има ли разлика в купето и задвижването или само в двигателя? Стандартно блокажа само заден ли е или има и с преден? Кой е по добър според вас и си заслужава? Става въпрос за дългата база.

  • #2
    До: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

    Погледни тази тема
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

      Първоначално публикуван от PIPAUDIO Преглед на мнение
      Здравейте,От скоро съм във форума и съм се навил да си купувам Nissan Patrol обаче не знам каква е разликата между двата модела с двигатели 2.8TDi и 3.0TDi. Има ли разлика в купето и задвижването или само в двигателя? Стандартно блокажа само заден ли е или има и с преден? Кой е по добър според вас и си заслужава? Става въпрос за дългата база.
      Здравей и добре дошъл в Портала.
      Чавдар ти е посочил тема за първоначална информация.
      Накратко - 2.8tdi е редови 6 цилиндров, 3.0tdi е 4 цилиндров, по-мощен.
      Разлики в купето има вероятно козметични. Трансмисията отдолу (скорости, раздатка, мостове) е еднаква. Стандартно само заден твърд (100%) блокаж, по-бедните и доста по-редки комплектации са с LSD отзад. Аз бих избрал 3-литровия двигател.

      Коментар


      • #4
        До: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

        2.8 tdi е стария мотор, монтиран близо 10г. на Патрула. Допълнен с интеркулер и ел. управление на помпата. Стар и изпитан двигател. Като остарее има склонност към прегряване, а 6 цилиндровата глава прегряване не търпи.
        3,0 DI е 4 цилиндров с директно впръскване. С турбина и интеркулер.Технологично по съвременен двигател. Първите 158 к.с. са с установени проблеми. Викани са в сервизите на Нисан и отремонтирани. По натам мотора е вече 160 к.с., с изчистени проблеми. Най добре иди в Нисан и се поинтересувай.

        Коментар


        • #5
          До: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

          Аз имам 2.8TDI и не бих си взел 3.0TDI ,имам приятел докара шест Патрола 3.0 (оранжеви на цвят)незанам за какво са ползвани но бяха на 100000км. и три от тях счупиха бутала егати двигателя.Доста добра далавера му доиде,направо се проклиня с този мотор.А старият може да си следиш температурата и няма грижи докато тук както си караш бързичко защото този двигател върви и бум хаиде ново бутало.В 3.0TDI 158кс. консуматив са буталата,там ако стигнеш до основен ремонт си поръчваш нов блок с бутала около 7000лева.вече консуматив не е главата защото на нея седи номера на двигателя.

          Коментар


          • #6
            До: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

            Благодаря Ви за информацията. Аз нещо съм се насочил кък 3.0 обаче след като попрочетох написаното тук нещо започнах да се колебая. По принцип знам, че всяка марка и модел си имат и + и - обаче нали все гледаме да се набутаме по малко. Явно ще трябва да се поинтересувам още за тези модели пък накрая каквото сабя покаже.

            Коментар


            • #7
              От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

              Четох тази тема и тази: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5501 и все пак ми седи дилемата, бях по-навита на 3.0 за късата база, но дали...или... защо пък не 2.8?

              Колебание....

              Мнения?
              The Flat Earth Society has members all around the globe.

              Коментар


              • #8
                От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                3,0 Di дълга база след средата на 2004-та.

                Коментар


                • #9
                  От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                  Къса база, до около 2002 значи "дефектния" 3.0, главно по финансови причини
                  The Flat Earth Society has members all around the globe.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                    В нета съм чел интересна тема по въпроса:

                    "Гибель ZD30 (путь ремонта)"

                    Трябва обаче да се търси с търсачката.

                    Дали става директно?:

                    Гибель ZD30 (путь ремонта). - Форумы Club-Nissan.ru

                    Не, не става, но това е адреса.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                      Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                      Къса база, до около 2002 значи "дефектния" 3.0, главно по финансови причини
                      Абе мани ги тия теоретици с дефектните.
                      Той и 2.8 е смотан чайник пък моя седи доста време на 4200 оборота (повече не ще при заварена газ) пък нищо му няма на главата. Предния ми патрул пак така.
                      Демек въпрос на късмет и поддръжка
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        ..Демек въпрос на късмет и поддръжка
                        Май това е то, "Котка в чувал"..... Четох и за "Гибелта на 3.0" и за прегряването на 2.8, затова събирам мнения на хора с такива... на практика
                        The Flat Earth Society has members all around the globe.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                          Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                          ... Четох и за "Гибелта на 3.0" и за прегряването на 2.8, затова събирам мнения на хора с такива... на практика
                          За 2,8 има тонове писано. И няма спор - кекава му е главата, но става "кекава" предимно при системен тормоз, или проблем в охладителната система. Но тоя проблем е решим с нова глава на сравнително приемлива цена. Като се има в превид, че тая ексцесия става след 15-тина години и минимум 250 хил. км., и че ремонтите са много успешни двигателя е приемлив.
                          Другия, обаче е ремонто-непригоден. В темата която съм дал е казано, че за тоя двигател не се предлагат ремонтен размер бутала.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                            Пиши за какво ще го ползваш,така по точна информация ще получиш.И двата си имат кусури.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Patrol 2.8TDi или 3.0 TDi

                              Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                              Пиши за какво ще го ползваш,така по точна информация ще получиш.И двата си имат кусури.
                              За ежедневна кола с кратки горски преходи в стил "Разходки около София", чат-пат до някой язовир, няма да е състезателна кола, няма да се бягам по магистралите, но софта ще му е ежедневие, предвид местоживеенето ми
                              The Flat Earth Society has members all around the globe.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X