Страница 1 от 27 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 538

Тема: За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.

    Oт 1990 г.съм имал за щастие възможността да притежавам доста джипки.По реда на закупуването те са :
    Patrol 3.3TD-къс
    Isuzu Trooper 2.6 i-къс
    Patrol 2.8 TD-GR-къс
    Patrol 4.2 D GR-дълъг
    Patrol 2.8 TD-къс
    Pajero 2.5TD-къс
    Pajero 2.8 TD-къс
    Terrano-2, 2.4 i-къс
    TLC-80 4.2 D-дълъг
    Terrano-1 , май беше 2.4
    Тези съм ги купувал 2-ра ръка , а тези нови :
    Musso-2.9 TD-дълъг
    Korando-2.9 TD-soft top-къс
    Galloper-2.5 TD-къс

    Бих искал да споделя тук впечатленията си от тези машини , първо защото тук е точното място , и второ мисля че ще е от полза за хора които се ориентират към тях.Тъй като има доста за писане ще го направя в няколко теми.
    Почвам с Патролите.
    3.3 тд-1984 г.Първият ми 4по4. Изключително здрава машина.Като го взех беше доста изгнил нмо за джип това не е проблем. Двигател от старото поколение-редови 6 ц. с долен вал , турбо без кулер.Изклячително труден за чупене.Не си знаеше километрите и смените на маслото и въпреки това работеше като часовник.Нищо не съм пипнал по него.Проблеми имах с шенкелните лагери ная предния мост.Често се разбиваха , но му хванах цаката-купувах руски и ги сменях често.Иначе ощо взето джипа е добър за твърд терен-камънак и подобни.За кал и пясък не става-предницата е твърде тежка.На асвалт вози тегаво-все пак твърд мост отпред и ресори отпред и отзад.
    Разход-около 15л.Динамика задоволителна.Добър за офрод на сравнително твърд терен.Супер подходящ за теглене-може да изтегли и локомотив.Надежден-не се чупи.
    Patrol 2.8 TD-GR-къс
    Доста по различен.Пружини отпред и отзад.Двигател с горен вал , хидр.повдигачи(стават от WV) ангренажен ремък.Потенциално двигателя е по чуплив.По капризен към масла.На 60х.км смяна на ремък с ролки.При мен повдигачите тракаха-смених ги.Въртящия момент е изместен към по високите обороти(двигателя е късоходов)което не е много удачно за джип.Турбините също не са от най издръжливите.Иначе , здраво окачване , добър за офрод по всякакви
    терени(по лека предница) , добре се движи по асвалт.Просто е по капризен от стария модел-най вече двигателя.Разход-13-14л.
    Patrol 4.2 D GR
    Уникален.Нещо не виждам такъв по улиците.А и като модел е доста рядък.Двигателя е класически-6ц.-редови , долен вал , без турбо. Имаше фабрична лебедка захранена от раздатката.По асвалт поддържаше с лекота 170км.ПО добра возия-дълга база.За офрод-пак стария недостатък-тежка предница заради огромния двигател.
    Лесен за поддръжка-няма ремъци и тн.Разход-15-17л.Идеален за теглене на тежки ремаркета-не ги усеща.
    Никога не съм имал проблеми с Нисаните по скорости и раздатки , диференциали и прочее.Здрави машини.Най добър компромис-GR-2.8 TD.
    За другите джипки ще отворя друга тема.Откачиха ми се ръцете

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,370
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране

    kiki.t като чета списъка и ми прави впечатление, че "първия 4х4" ти е бил произведен 84г, а пишеш, че караш джипове от 1990г... т.е. трябва да е бил на 6 години, а пишеш, че е бил доста изгнил

    а по колко време /пробег/ си ги карал джипките, ако си спомняш?
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Тук малко съм допуснал грешка-Нисана го купих 1994г.Някъв пич от Герман го беше използвал да тегли с него ремарке и да влачи коли от Германия.
    Някой от джипките съм ги карал по 5-6 месеца.Абе сега като се замисля кви съм ги вършил

  4. #4
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Нисана беше изгнил по пода , закърпих си го сам с електрожен.Отделно бях му направил ролбари от тръби от скеле.
    Може пък някой от вас да го е виждал навремето из София.
    С тия ролбари не се забравя

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Друго сега се сещам за нисана(3.3тд)Беше със самозаключващи се центробежни предни хъбове.И на двете колела бяха прецакани като го купих.Тий като тогава нямаше части , а и нямаше кой да ми даде няква информация реших проблема генерално-заварих ги и джипа стана фул таим 4по4.Така съм го карал маса време по асфалт. Няма централен диф. , преставете си какво и е било на раздатката И въпреки това нямаше нито шум , нито пък нещо се повреди.Корава машина.

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Цанко ще ти кажа как да провериш.
    Виж степента на сгъстяване.Ако е 16,17.18 най вероятно е дизел с директно впръскване. Виж как са закрепени дюзите към главата-ако корпуса на дюзата е завит в главата най вреоятно е предкамерен.При дизелите с директно впръскване най често дюзата се държи с отделен
    държач. И накрая при дизелите с директно впръскване при подаване рязко на газ , особено ако са студени има един специфичен по рязък шум.Успех.

  7. #7
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Относно ГНП-то , то и редовото и роторното ако газта се подава с жило са си най обикновени. При по сложните ГНП (като VP44 например)
    първо няма жило за газ второ в помпата има маса датчици и соленоиди
    който определят начало на впръскване , аванс ,връщат инфо. към компютъра итн.

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Варна
    Публикации
    4,073
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране

    освен че съм имал 4.2д и споделям впечатленията на kiki.t за него мога да добавя и мойте от другия "голям" 4.2и . това е най-серьозния патрул в цялата гама: дълъг ,автомат,блокаж на заден диф. кожа, клима ,ел. пакет ,170коня ,чудовищен въртящ момент още от низките .максимални обороти 4500 .максимална скорост с гуми 275/70/16 ---210км/ч.разход г.-22л/100км , и.-17л/100км/ч .става за всякакъв офроуд ,мачка гази и минава от всякъде и не признава никакъв опит за икономии говорим за литри на час не на километър.
    на пясък върви и се засилва здраво .по принцип патрула е по тежък и има нужда от по широки и с по ниско налягане гуми за меко и пясък.

  9. #9
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Варна
    Публикации
    4,073
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране

    не за съжаление сега го има Ваньо от варна .Венци и Пламен наскоро се сдобиха с един такъв екземпляр пак от варна и сега ще го правят. едно към едно е с моя. и двата са купени нови от швеицария.аз сега съм с един 3.0тди от 07.2005 .

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    София
    Публикации
    9,963
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране

    Към момента притежаваме с Брат ми Нисан Патрул Y260 2.8TD и Нисан Патрул Y60 4.2i бензин.

    Естествено ще напиша подробно сравнение и повече информация и за двата но към темата мога да добавя следното:

    2.8 TD е добър двигател с изключително равен ход и специално на купето на Y260 е повече от достатъчен като вървене и динамика. Проблемите на Y260 основно са в тясната колесна база - сравнително неустойчив на странични наклони ( при стандартни гуми и джанти). И другото е скоростната кутия която е късоходна и респективно броя на превключванията сравнено с да кажем стандартна Tojota 70 е почти два пъти по-голям. Оттук и по-бързата и амортизация. През ръцете ни са минали няколко Y60 на които се прави тотална реновация и мога да каже определено че най-доброто правено от NISSAN за всички времена е Y60 с 4.2 литровия бензинов двигател. Невероятна мощност и въртящ момент. При точно 100км./час оборотомера е на 1800 оборота със стандартни гуми!
    Много високо качество на обработка и изработка на всеки възел. На нашия Нисан, забележете 14 годишен автомобил като го закарахме за подмяна на генерация - даже не бяхме я гледали ни изненадаха с констатацията че няма защо да я сменят тъй като е в отлично състояние. Говоря за оригиналната генерация на автомобила...
    Всички куплунги са с позлатени контакти и водоустойчиви. С две думи перфектния автомобил. За съжаление шанса да се намери такъв е равен на нула. В България има общо три.

  11. #11
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,370
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране

    а как е разпределено теглото при У60 4.2? Не е ли тежка предницата /особено с лебедка и т.н./?
    Мерили ли сте вашия колко кг тежи?
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  12. #12
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    София
    Публикации
    9,963
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране

    Тедо едно от предимствата на бензиновия двигател е теглото... А в случая понеже е дълга база разпределението съвсем не е толкова критично колкото при късите бази. Но за съжаление все още не сме го мерили на кантар за да ти дам точни данни по колела. По книжка и с всички течности е ~2000кг.

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    Чипровци-Банкя
    Публикации
    2,797
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране

    Цитат Мнение на Тедо /LJ73/
    мда-а... тая обява е супер, само дето вносът на тоя джип в момента е доста пари /мито+акциз+ДДС = 11103лв /
    Аха, интересно след нова година какви ще бъдат промените в обмитяването?!!
    А така с митото се връзва около 20 хил. лева!
    Ама пък можеш да си теглиш ДДС-то!!
    Но колко ли харчи тоя звяр?!!
    יעבור
    «И това ще мине»

  14. #14
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    София
    Публикации
    9,963
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране

    Варна-София при каране до 160 - 14.5 л/100км

  15. #15
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,370
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране

    Цитат Мнение на Венцислав Петров
    Варна-София при каране до 160 - 14.5 л/100км
    значи е съвсем нормален разхода - Галопера със скромния 2.5ТДИ ми даде 11.5 при каране до 100-110кмч /повечето с 90-95/

    все си мисля, че за голям джип десният волан не е толкова страшен - само камиони и бусове ти пречат на видимостта /виждаш над останалите/... пък за офроуд е все тая...

    интересно, че продавача на оная ТЛК FJ70, дето я купихте, твърдеше за разход от 17/100... а тя е доста по-лека и е "само" 4000сс
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    София
    Публикации
    9,963
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране

    Противно на широко распространените мнения малките кубатури всъщност харчат повече от големите при по-сериозни натоварвания. Просто голямата кубатура позволява да се кара много по-бързо и динамично и респективно това довежда до легендите за голям разход. А всъщност ако един подобен 4х4 се кара като еквивалентния му 2.8ТД ще изненада със разхода си. При 100км/ч оборотомера сочи точно 1800 об/м

    А на тазгодишния преход УАЗ-а с 3 литровия двигател ми даде 14.5 среден разход а Черокито на Валери Вушев 17..18... То е с 2.5 дизел...
    Аз и не карам точно като Валери но все пак...

  17. #17
    Регистрация
    Aug 2006
    Публикации
    45
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране Re: Patrol 3.3TD , Patrol2.8 TD GR , Patrol 4.2 D и др. разм

    Цитат Мнение на kiki.t
    Никога не съм имал проблеми с Нисаните по скорости и раздатки , диференциали и прочее.Здрави машини.Най добър компромис-GR-2.8 TD.
    За другите джипки ще отворя друга тема.Откачиха ми се ръцете
    за което се радвам искрено, но искам да ти кажа, че говориш така, защото не си имал патрол У61 с новия 4 цилиндров дизел ZD30 в момента от новите джипове на нисан най-здрави се оказват патфайндер/навара мураното... си е паркетник, а патрола все още носи старите проблеми, въпреки че е с нови фарове (сега напоследък зацикля трансвера при автоматиците и е много весело, като не може да минеш на 4х2 ) също дефектира системата за телескопичния заден мост или там квото е, абе дето се увеличава хода на колелото

  18. #18
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Аз говорех за двигатели :3.3 D , 3.3 TD , 4.2 D , 2.8 TD.Те са по стари.
    Естествено че от новите бих взел 3.0DI. Даже във форума имаше човек
    дето се колебаеше между 2.8ТД и 3.0Ди и го посъветвах да си вземе3.0. И между другото според мен един от най добрите джипови
    дизели в момента е 2.5 dci , на следотърсача.

  19. #19
    Регистрация
    Aug 2006
    Публикации
    45
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране

    Цитат Мнение на kiki.t
    Аз говорех за двигатели :3.3 D , 3.3 TD , 4.2 D , 2.8 TD.Те са по стари.
    Естествено че от новите бих взел 3.0DI. Даже във форума имаше човек
    дето се колебаеше между 2.8ТД и 3.0Ди и го посъветвах да си вземе3.0. И между другото според мен един от най добрите джипови
    дизели в момента е 2.5 dci , на следотърсача.
    точно, 3.0 двигателя е боклук 2.8 по-бива, но пък той пука глави, по принцип има нещо куцо в патрола, виж при бензина грешка няма 4800 кубиковия бензин е ток и жица

    за 2.5 също писах, че в момента е най-добрия избор за джип от нисан

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Я ме светни що 3.0 е боклук.Такова категорично мнение трябва да е сериозно аргументирано мисля.

Страница 1 от 27 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 83
    Последно мнение: 21-07-08, 13:11
  2. Впечатления от Nissan Terrano 1, 3.0 V6
    От JORO GEORGIEV във форум NISSAN
    Отговори: 8
    Последно мнение: 31-01-08, 20:45
  3. Мнения, впечатления, помощ(Nokia, Siemens, ???)
    От stojan_defender-a във форум Мобилни телефони и таблети
    Отговори: 12
    Последно мнение: 26-11-07, 14:39
  4. Proauto - мнения, отзиви и впечатления
    От YOSIF във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 1
    Последно мнение: 12-11-07, 16:46
  5. Отговори: 58
    Последно мнение: 27-10-06, 11:14

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •