Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

    Че какво толкова чудно има ,ако АСК е с по-бавни предавателни числа от РСК ,нещата си идват на място.

    Коментар


    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Днес проверих- 3,73 са моите ГП.
      Значи излиза, че автоматичния Вранглер с 3,73 е по-бавен от ръчния с 4,11. Ето защо ръчния с 35" плаче за 4,56, а автомата 35" не ги усеща и търкаля спокойно 37".
      Тия от Крайслер са гении. Само братушките могат да се сравняват с тях.
      Ами не баш... вероятно впечатленията ти са от бензинов с ръчна и го сравняваш с дизел с автомат.

      Ръчна шестстепенна NSG370 /Мерцедес/
      4.46 2.61 1.72 1.25 1.00 0.84 4.06

      Автоматична до 2010 545RFE 5 степенна с две 2-ри предавки /Крайслер/:
      • 1-ва 3.00:1
      • 2-ра бавна 1.67:1
      • 2-ра бърза 1.50:1
      • 3-та 1.00:1
      • 4-та 0.75:1
      • 5-та 0.67:1
      • Задна 3.00:1


      След 2010 5-степенна автоматична W5A330/W5A580

      5G-Tronic (W5A330/Small NAG) 3.951 2.423 1.486 1.000 0.833 -3.147 -1.93
      5G-Tronic (W5A580/Large NAG) 3.595 2.186 1.405 1.000 0.831 -3.167 -1.926


      Ако не беше толкова кекаво даймлеровото ръчно изчадие отдавна да съм заменил автомата.


      Само за сведение: бензиновия с ръчна кутия е с 3.21 предавателни числа. На такъв като му ръгнахме 35-ци и на всяко кръгово искаше 1-ва. За да потегли като хората "поиска" 4.88 та и за още питаше Дизелов с ръчна поне аз не съм виждал. Може и да има на теория.

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Че какво толкова чудно има ,ако АСК е с по-бавни предавателни числа от РСК ,нещата си идват на място.
      Но в конкретния случай не е
      Последно редактирано от elbgt; 26-03-15, 21:37.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

        Много,късно се включих в разговора,и не съм много в час,но пък съм експериментирал с много скорости,РК,и мостове на много джипове.Но освен че дизела има по-голям въртящ момент,за да върви,по-добре,с по-малки предавателни числа ,друг начин няма .По-голямото си е по-голямо.Другото което ми идва на ум,е че скоростите на дизела поне при Опел са по-бавни.Освен това за да вървят тези джипове прилично по асфалта ,им се монтират много бързи мостове(3.5-4.5) което е много малко за големи гуми.Патрол с 35-ци има по-малко тяга на 1-ва бърза в гората (дълга база-2.8 тд)от добре вървяща Уазка с най-тъпи мостове 5.12,и мотор около 90кс.Другото което се сещам ,че повечето фирми напоследък монтират скорости ,с много голяма разлика между 1-ва и 2-ра и с големи гуми,и модата да се монтират двигатели от базови автомобили,с висок въртящ момент,нещата с големи гуми не се получават добре.Напр.1-ва 4.19,2-ра-2.30 е няма как да стане добре ако не я вкарваш поне в 4000оборота.

        Коментар


        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

          Докладвам-поставени и светят ,всички са доволни.
          Легото си е Лего.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150401_121835.jpg
Прегледи:1
Размер:122.7 КБ
ID:5652201

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150401_121912.jpg
Прегледи:1
Размер:112.1 КБ
ID:5652202
          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
          0885 660 613

          Коментар


          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

            С LED фаровете на Вранглер JK има известни неразбории.

            Да пасват си местото, работят без да дават грешки и изглеждат добре. Има различни видове и модели LED фарове на 7". Но със всички проблемът е еднакъв - не могат да достигнат максималната си сила на светене.
            Проблемът е в електрическата система на JK. Елиан в неговата тема е описал проблема, но аз не обърнах внимание или по-скоро не разбрах за какво се говори там. Това което разбрах в последствие е , че системата за управление на къси/дълги е взаимставана от военната версия на JK. Монтиран един много скъп и "гениален" електронен блок, който позволява на фаровете да работят с всякави лампи от 6 до 60В. Това значи, че към фаровете не се подава любимото ни напрежение от 12V, а някакви импулси с неясен волтаж.

            Заради гореописаните причини LED фаровете премигват и не успяват да достигнат реалният си светодобив. Разбира се премигването не се "хваща" от човешкото око. LED фаровете достигат около 80% от светодобива си (по моя преценка) което означава, че на къси светлини са сравними с халогенните(много леко по-силни и с значително по-равномерна осветеност), а на дълги са осезаемо по-добри. Ако към тях се подаде 12V(14V) разликата с халогенните фарове е повече от осезателна. Затова тези фарове монтирани на автомобил различен от Вранглер JK светят отлично и аз веднага получвам отзиви от доволни клиенти. Който е купил такива лед фарове за JK не се е обадил да се похвали.
            Ще кажете - какво толкова? Просто чрез захранването на фаровете управляваме две релета, които дават 12V от акумулатора на фаровете. Да ама не. Тези импулси не могат да управляват релета. А само лампи с нажежаема жичка.
            Разбира се Елиан е решил този проблем с някакви елктронни джаги монтирани по веригата. Скоро ще направи и на мен. Има и друг начин - може да се "пипа" боди компютъра на колата и да се спират тези импулси. Но това могат да го правят само много отворени специалисти с най-пълната диагностика за Jeep, каквито аз не знам да има в България. Ставало и някакви кондензатори, но монтажа им водел до спиране на фаровете след известно време.

            Так, че Вранглер JK си е проблемен в това отношение и е добре да се знае това. И още нещо- това важи само за фаровете къси/дълги. За всички други фарове и лампи този проблем на важи.

            В заключение - да LED Фаровете монтирани на JK светят по-добре от халогенните , но не чак толкова, че някой да припадне от щастие. За да има доволни трябва допълнителна работа.

            П.С. Писалия отдолу Евгени няма да има този проблем на неговия TJ.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

              Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
              Докладвам-поставени и светят ,всички са доволни.
              Легото си е Лего.

              [ATTACH=CONFIG]789940[/ATTACH]

              [ATTACH=CONFIG]789941[/ATTACH]

              Завиждам ти, имам ги същите, но още не мога да намеря време......, иначе изглеждат много по-добре, от... на снимката
              Eвгени Филчев
              Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

              Коментар


              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                Купува се т.н. Умно реле, така поне е на теория, аз едва днес си купих джипа, като ми дойде документа за собственост ще почна монтирането на кабели за теглич и диодни осветления и тогава ще докладвам, на теория би трябвало с умното реле всичко да е лесно и чудесно, релето струва тук около 70 лева бг пари, управлява 7 сигнала/източника.
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Купува се т.н. Умно реле, така поне е на теория, аз едва днес си купих джипа, като ми дойде документа за собственост ще почна монтирането на кабели за теглич и диодни осветления и тогава ще докладвам, на теория би трябвало с умното реле всичко да е лесно и чудесно, релето струва тук около 70 лева бг пари, управлява 7 сигнала/източника.
                  Я сега обясни подробно със линк към релето и упътване за монтаж.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                    Ето http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=189352

                    Релето http://www.amazon.co.uk/7-Way-Smart-...ds=smart+relay
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                      Добре, към фаровете отиват по три кабела от ляво и три отдясно. Къси, дълги и маса. Как да вържа релето?
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                        Това,са едни излишни 70 лева.Няма връзка с фаровете.

                        Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                        Завиждам ти, имам ги същите, но още не мога да намеря време......, иначе изглеждат много по-добре, от... на снимката
                        И аз му завиждам, на клиент е,но си е доволен и тая вечер си поръча и смяна на малките в бронята с LED.
                        Последно редактирано от Валентин Исаев; 02-04-15, 21:44. Причина: доп.
                        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                        0885 660 613

                        Коментар


                        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                          Няколко са вариантите за прескачане на прекалено "умната" система на JK за управление на фаровете. В най-общ вид трябва да се обработи сигнала подаван към съответната светлина (къса/дълга) за да може да бъде управлявано обикновено електромагнитно реле, което от своя страна да комутира захранване директно от бордовото напрежение 12.6-16.2 V за JK с фабрично инсталирания AGM акумулатор (жълта Optima) или 12.6-14.8 с пусната опция за обикновен. Споменатата по-горе обработка е проста интегрираща верига с времеконстанта около 0.5 сек. и изходен ток достатъчен за да подкара елелктромагнитното реле. Вместо обикновено реле аз използвах MOSFET транзистор, което ми даде възможност да сваля неприятното закъснение от 0.5 сек до около 2 милисекунди, заради това че го управлявам по напрежение и всичко над 1 Волт ми стига за да захапе. Осигурил съм гейта с 5.5 Волта ценер. Работи си прекрасно.

                          Още миналото лято си написах софтуер за Ардуино базиран VAG интерпретатор и успях да хвана пидовете за къси и дълги (и още много други), но нещо ми секна мерака и не съм го докарал до работещ и IP 67 защитен вид. В момента е куп жици и две платки в някое чекмедже. Всъщност това е и най-елегантното решение, което нa практика дава възможност да се прави всичко. Примерно: стробиране на дълги светлини при натиснат клаксон; стробиране на стопове и мигачи при заден ход; тих клаксон при заден ход; ляв мигач или аварийни при отворена врата и работещ двигател ..... и въобще каквото още ви хрумне. Това е всъщност огромното предимство на JK, той наистина е "лего" и е мислен за фън. Е да, наистина това създава проблеми на тези, които все още живеят с представите за технологии от края на миналия век, но както знаем няма пълно щастие за всички
                          Последно редактирано от elbgt; 03-04-15, 00:50.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                            Елиане, утре се връщам. Гледай софтуера да е готов за монтиране, че трябва да си взимам фаровете от Руси, за да довърша angry birds визията.

                            Коментар


                            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                              Елиане какво ти е нужно за да финализираш ардуиното, сподели и направо да си купувам един Распбъри Пай и да ни пращаш сорса, подозирам ти трябва един уикенд свободен от пиене, нещо друго

                              Аз и преди бях споменал, един два / компа събиращи и презентиращи данни за температури на дифове, РК, СК, спирачки, камера от зад, видеорегистратор отпред/отзад, датчик за вибрации на всеки ъгъл който да хваща разбити лагери, шенкели, отхлабени джанти, да мери и показва напрежения на система с два акумулатора, лебедка/и, соларна система, четене и интерпретиране на грешки в реално време, инструкции за ремонт, видео и музика примерно поне ТБ за дълги преходи, хубав 3/4Джи модем за Интернет и много други...
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                                Елиане какво ти е нужно за да финализираш ардуиното, сподели и направо да си купувам един Распбъри Пай и да ни пращаш сорса, подозирам ти трябва един уикенд свободен от пиене, нещо друго

                                Аз и преди бях споменал, един два / компа събиращи и презентиращи данни за температури на дифове, РК, СК, спирачки, камера от зад, видеорегистратор отпред/отзад, датчик за вибрации на всеки ъгъл който да хваща разбити лагери, шенкели, отхлабени джанти, да мери и показва напрежения на система с два акумулатора, лебедка/и, соларна система, четене и интерпретиране на грешки в реално време, инструкции за ремонт, видео и музика примерно поне ТБ за дълги преходи, хубав 3/4Джи модем за Интернет и много други...
                                Е тва в началото на поста ти ми хареса! Колко BMW-та изпихме по тея кръчми...?!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X