Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГНП за 2.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГНП за 2.1

    Здравейте колеги,
    обмислям да скачам в чувала и се появиха в мен едни "радини вълнения"
    Въпросът ми е на 2.1ТД който се монтира на Jeep (двигателя според руският саит е на Рено) каква марка е помпата? Бях чел преди време инфо по нетя за това че на Лукас не се ремонтират, или поне не съвсем.
    LZ(единица) Лима Жоро Жоро
    2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

  • #2
    От: ГНП за 2.1

    по скоро е на Бош помпата, но не съм 100% сигурен, от коя част на София си? Аз карам такъв черок и с каквото мога ще помагам. Поздрави
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

    Коментар


    • #3
      От: ГНП за 2.1

      Здравей и благодаря за инфо-то
      Подвизавам се в центъра и в района на Сухата Река. Остава още някои неща да изясня и ще свиркам за помощ, че ще ми е първия джип!
      LZ(единица) Лима Жоро Жоро
      2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

      Коментар


      • #4
        От: ГНП за 2.1

        Имах до скоро такъв джип '91 година. Двигател Рено и помпа Бош.

        Коментар


        • #5
          От: ГНП за 2.1

          Помпата е чисто механична-Бош.Да я счупиш е почти невъзможно, най-много да се протече нафта заради гарнитира/семеринг, сменят се и газ......
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #6
            От: ГНП за 2.1

            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
            Помпата е чисто механична-Бош.Да я счупиш е почти невъзможно, най-много да се протече нафта заради гарнитира/семеринг, сменят се и газ......
            При мен се счупи една.

            Коментар


            • #7
              От: ГНП за 2.1

              Помпата е Bosch No. 0 460 494 160 /Make JEEP; Engine J8S-814/

              В тази тема: Ръководство за сглобяване на дизелова роторна помпа BOSCH., може да се види моето "приключение" с такава, от това лято. Ремонтира се и още как.
              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

              Коментар


              • #8
                От: ГНП за 2.1

                Здравейте колеги ! Честити ВИ коледни и новогидшни праздници !
                Възскресявам тази тема поради дребни технически въпросчета.Почна ме дразни този двигател,защото сега ми гори около 20 на 100 нафта,тъй де..усещам леко финансов дисконфорт при карането на моя "КОМАНДО" , и затова..докато дойде профилактика и реглаж на дюзи , бих искал да попитам следното:
                На тези двигатели J8S и другите леко "козметични" изменени модели на този двигател , дали има монтиран термопатрон ?този термопатрон подава гориво повечко : като на старите бензинови двигатели смукача.
                J8S има този термопатрон на самия блок надвигателя...обаче...на чероки с този мотор , това нещо липсва.Обаче на самата помпа има далаверка която е също с жило...Някои дали се е вглеждал...? Та..интересуваме тази далаверка.Питането ми е заради това.Струва ми се че това е един вид термостат ако е така...то би било добре да го сменя...
                Преди ми гореше малко и доста пушеше. След като налях добавка за почистване на дюзи , двигателя стана по жив и още повече пушещ особенно първоначалното палене : всяква дребна летяща гад изчезва за дни но и...доста добре набира до 100-те километра в час....обаче разхода от 10 стана към 20/100 .... и затова ми дойде следното подозрение : Дали при спекли дюзи (или задръстени...или "пикаещи") ,предния собственик да е бутнал помпата да дава повече гориво, а може и въпросната далаверка -смукач да стои все в отворено положение...а може и двете кой знае...и затова сега,след почистените дюзи да влива нафта толкова че да гори като 4,0 бензин ?
                Който знае или може би се сеща нещо, да помогне... а час за реглаж на дюзи , и помпа съм записал ,но е след новата година чак...а дотогава има още малко време.....
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от lcr; 28-12-10, 09:51.
                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                ********************************
                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                Влади

                Коментар


                • #9
                  От: ГНП за 2.1

                  Тая далаверка не я знам каква е, честно казано не знам дали я има при мен, а що се отнася до разход и силен пушек- и при мен беше така, намалих притока на гориво и сега нито пуши толкоз, нито харчи като ламя. Та ако помпата е като моята мога да обясня или покажа как става номера с горивцето.
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #10
                    От: ГНП за 2.1

                    Помпата е Бош...Мисля ли се масово излизат с тази помпа.И Бих се радвал ако споделиш номера с горивцето А пук видиш се оправило НО пак ще ходя на стенд за дюзите
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #11
                      От: ГНП за 2.1

                      тази далаверка е за друго .а това което те интересува са онези всичките вакуми дето влизат в помпата един от тях играе ролята на смукач. увеличава или намаля горивото

                      Коментар


                      • #12
                        От: ГНП за 2.1

                        еха....това добре...но дали е вакуумно...?Гледах по снимките направени от НИКБОЧЕВ,когато си е ремонтирал помпата, че това е по скоро термостат с 2 пружини.наведе ме именно тази мисъл , защото ми се стори е там циркулира вода....аможе и да съм се подвел...
                        Най лесно би било , ако на някои, който му работи цялата вакуумна система в моторния кош би направил скица, за да разбера къде при мен е пипано,кое иска преправяне. А и би било полезно за останалите участници , които биха не дай боже да имат разправия с тези вакууми
                        ПОздрави )
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #13
                          От: ГНП за 2.1

                          Термопатронът си е точно с цел регулиране на аванса при студен двигател. Ако нямаш проблем с работата на двигателя при студена температура, хич не го бутай.
                          Но щом казваш, че пуши прекалено много (черно), това означава, че просто някой ти е развил болта за регулиране на количеството на горивото, който се намира на помпата. Навий си го обратно, докато спре да пуши. Ще загубиш малко мощност, но разходът ти трябва да падне до 10 и под 10 извън града.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ГНП за 2.1

                            Да,термопатронът няма нищо общо с разхода и пушенето.
                            А винтът за регулиране на цикловата порция,трябва да се отвие,за да се намали подаваното гориво,разхода,мощността и пушенето.При завиване на винта,максималната циклова порция се повишава.
                            По принцип,регулировката на максималната циклова порция се прави на стенд и този винт се пломбира,така че да може само да се отвива(да се намалява горивото).
                            Трябва да се отбележи,че въртенето на този винт,води и до промяна в оборотите.Т.е. оборотите на празен ход също трябва да се регулират(от упора на лоста за газ) след като се върти винта за горивото.
                            С прости думи,ако искаш да си намалиш горивото,то отвиваш този винт(първо се разконтря контра гайката му,с ключ 13мм–еднакви са за всички бошови помпи),но внимателно и с мярка.Като го намалиш,ще ти паднат оборотите,а даже може и да не работи без да му даваш газ.Ще трябва да регулираш оборотите от упора на лоста,до положение в което оборотите ще съответстват на предписаните.
                            Най-добре,за начало намалявай горивото по малко(например по четвърт или половин оборот на винта) и си помни кое как и колко въртиш.После тестове,при съответните положения на винта и виждаш кога ще ти хареса вървенето и разхода.
                            За да ти е увеличено горивото,трябва да е махната или преместена пломбата на регулиращия винт.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #15
                              От: ГНП за 2.1

                              ок къде се намира въпросния болт ? ако е възможно...снимайте го , за да не бутам всичко що де се движи ))
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X