Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство за сглобяване на дизелова роторна помпа BOSCH.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръководство за сглобяване на дизелова роторна помпа BOSCH.

    Ето на какво попаднах, ровичкайки се:
    http://etc.gnarlodious.com/Vanagon/B.../-Rebuild.html

    Приложил съм го и разпечатано в PDF. Според мен, много ценно, макар че едва ли някога ще ми се наложи да го правя сам.

    Това покрива и доста от детайлите на последните помпи от тоя вид - с електронно управление, тъй че е полезно четиво и за притежателите на такива.
    Прикачени файлове
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  • #2
    До: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

    Ето и още едно подробно четиво (прикачено) от същия сайт.
    Прикачени файлове
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      До: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

      http://cx.podolsk.ru/xm/docum/lucas/index.htm

      Коментар


      • #4
        До: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

        а нещо за по нови модели

        Коментар


        • #5
          До: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

          По-новото е помпа-дюза и common rail. Из интернет има книжки за тях.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            До: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

            евала колега,точно това ми трябваше!!!В понеделник ще отварям помпата на моето панчарево и това ръководство ще ми сварши страшна работа
            VITARA 2.0I omega
            L200 3.0 V6

            Коментар


            • #7
              От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

              Така. Понеже имах теч от уплътнението в задната част на помпата, ми се наложи да я сваля. Лошото е, че при отварянето, съставните й части се изсипаха и не видях - кое, къде и как е разположено.
              Намерих от специализиран магазин уплътнение и се започна "ходенето по мъките".

              Ползвах упътването от приложеното ръководство и постепенно нощес събрах помпата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00583-1.JPG
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5201580

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00581-1.JPG
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5201585

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00582-1.JPG
Прегледи:1
Размер:94.1 КБ
ID:5201583

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00585-1.JPG
Прегледи:1
Размер:86.1 КБ
ID:5201578

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00586-1.JPG
Прегледи:1
Размер:80.7 КБ
ID:5201587

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00587-1.JPG
Прегледи:1
Размер:92.1 КБ
ID:5201579

              Днес, след като си починах, се захванах с монтажа обратно, на мястото й.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00590-1.JPG
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5201577

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00588-1.JPG
Прегледи:1
Размер:101.2 КБ
ID:5201586

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00591-1.JPG
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5201584

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00592-1.JPG
Прегледи:1
Размер:99.6 КБ
ID:5201582

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00593-1.JPG
Прегледи:1
Размер:97.9 КБ
ID:5201581

              След като всичко беше монтирано, сложих акумулатора и "завъртях".... нищо.
              Стартерът повъртя няколко пъти и капацитета на акумулатора се изчерпа.

              Съмненията ми са в две насоки.
              Първо - всичко съм наредил в помпата както трябва, но поради изпразване на системата от гориво, трябва много да "се върти", докато системата се напълни с дизел и тогава да подаде към дюзите.

              Второ - при нареждането, не съм поставил един от елементите в правилната посока. Става въпрос за ето това:



              Понеже може да се постави и в двете посоки, аз го сложих "на късмет".
              Сега не знам, дали ограденото със зелено "чопче" води правилно вала, разпределящ горивото към изхода на помпата?





              Въпросът ми е - дали има значение посоката на поставяне на този елемент (а, ако има - защо ли не са го направили някак си несиметричен, за да не се получават грешки), а ако няма и всичко при сглобяването е наред, ще мога ди да разчитам утре, след зареждане на акумулатора, да запаля двигателя, все пак?

              Надявам се, да съм успял правилно да обясня действията си и да посоча проблема.
              Очаквам специалистите за мнение и съвет. Дано скоро да се оправят нещата, че Събора наближава, а ние се оказахме без превоз.
              Благодаря предварително.
              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

              Коментар


              • #8
                От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                1. Ако помпата все пак впръсква гориво в цилиндрите, дори и да не запали, от ауспуха ще имаш доволно голямо турло с бяло-жълт цвят.
                2. За да тръгне, помпата трябва да е пълна с гориво. Това става след щателно обезвъздушаване - отвий болта, стягащ тръбичката за обратна нафта на помпата и помпай докато от там не излезе нафта. След това завий всичко, и върти. Работата отново ще стане след доста въртене.

                При мен, само след смяна на изходящите клапанчета, промиване на тръбичките към дюзите и отваряне на кухите болтове за входяща и изходяща нафта, за да видя в какво състояние са им филтърчетата, при доволно време помпане за обезвъздушаване, пак трябваше доста да повъртя и доста да почорляви отзад, додето запали и тръгне като хората. Толкова, че почти умъртви зареден акумулатор BOSCH 100Ah на една година.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                  Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                  След като всичко беше монтирано, сложих акумулатора и "завъртях".... нищо.
                  Стартерът повъртя няколко пъти и капацитета на акумулатора се изчерпа.


                  .
                  След такова тотално изпразване на помпата и магистралите предполагам трябва много повече въртене от "няколко пъти". Ако няма ръчна помпа върху филтъра или електрическа в резервоара... Ще е трудно обезвъздушаването
                  Дано да е това, защото не ми се вярва да е вторият вариант.

                  п.п.
                  Писали сме заедно със Спарки
                  Не съм правил тази процедура, но бих охлабил тръбичките към дюзите и бих извадил подгряващите свещи, за да му е лесно на стартера и тогава ще въртя. След като потече от тръбичките - стягам, и пак
                  Последно редактирано от Паджеровод; 21-08-10, 21:51. Причина: п.п.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                    Благодаря за идеите.
                    Утре ще "почовъркам" пак и ще пиша за резултата. Дано е положителен.
                    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                      Да, изключването на свещите ще спести едно прилично количество ток. Моите на студено харчат 80А, а като загреят - 25-30. Това никак не е малко.

                      ...а вместо на стартер, може да намериш и някой да те дръпне. Само по-внимателно и полека.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                        Никакво дърпане. С тези кекави ангренажни ремъци.
                        А свещите ще ги отвия нацяло, за да не пречи и компресията на въртенето. Само да не закърши някоя, че

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                          Изключването на свещите би спестило ток, а отвиването им - спирачен момент от компресията. Чудя се, дали не е по-разумно просто да се докара една работеща кола наблизо и с кабели да се прехвърли ток.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                            Ще пробвам с изключване на свещите. Дано да помогне.
                            Отвиването им е много "пипкава" работа, съпроводена с доста жулене на ръцете (а понякога - с изпуснаке на ключове или на самите свещи), че са на неудобно място.
                            Евентуалните "подавачи на ток" (съседи от блока), ще вземат бързо да се изчерпат - основно са Фиести и Корси...
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ръководство за сглабяне на дизелова роторна помпа BOSCH.

                              Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                              Евентуалните "подавачи на ток" (съседи от блока), ще вземат бързо да се изчерпат - основно са Фиести и Корси...
                              40 ампера алтернатор все е нещо, представлява примерно 1/3 от консумацията на стартера. Ти така или иначе ще въртиш на почивки, а после Фиестата ще се разходи едно кръгче.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X