Търся семеен а-л , с прилично багажно пространство , удобен за дълъг път + 4х4 . Няма да се
използва за истински "off" , а по-скоро за движение по непочистени от сняг или кал пътища, по
такива без твърда настилка или с коловози и за градско в Сливен(то се и комбинация от всичко
изброено).Предпочитам бензинов двигател, въпреки,че и двата модела които коментирам не са от
любимите за газифициране.... .
За сега съм се спрял на Forester и CR-V , но нямам достатъчно лични впечатления , особено от
Хондата.
CR-V съм карал за съвсем малко , повече се возих , но останах с убеждението,че прехвърлянето на
мощност към "задния мост" става малко по-рязко. Според това което съм чел, задвижването 4х4 , би
трябвало да е нещо подобно на Халдекс-а, като при Голф и Октавия...обаче при тези модели на VW
същото нещо( "прехвърлянето" на мощност) не се усеща така . Чудя се , при всички CR-V ли е
така , или аз съм попаднал на автомобил с проблем.
За сега Forester ми е нещо като фаворит-усеща се като по-стабилен на пътя, особено при завои,
постоянното 4х4 с понижаващите предавки също ми допада повече. При него обаче ме притеснява
най-вече евентулно по-трудното обслужване , т.к. боксера май е непознат за повечето майстори(със
или без " ..."). Разхода на гориво е по-висок , по-тромав е за градско( видя ми се по труден за
маневриране).
Търся мнение от колеги с практически опит . В момента карам Ауди Б4, куатро и съм мн. доволен
от системата за 4х4( постоянно 50 / 50 + блокаж за задния диф.) , затова искам нещо подобно като
пътно поведение , но с по-голям клиресн.
Благодаря!
използва за истински "off" , а по-скоро за движение по непочистени от сняг или кал пътища, по
такива без твърда настилка или с коловози и за градско в Сливен(то се и комбинация от всичко
изброено).Предпочитам бензинов двигател, въпреки,че и двата модела които коментирам не са от
любимите за газифициране.... .
За сега съм се спрял на Forester и CR-V , но нямам достатъчно лични впечатления , особено от
Хондата.
CR-V съм карал за съвсем малко , повече се возих , но останах с убеждението,че прехвърлянето на
мощност към "задния мост" става малко по-рязко. Според това което съм чел, задвижването 4х4 , би
трябвало да е нещо подобно на Халдекс-а, като при Голф и Октавия...обаче при тези модели на VW
същото нещо( "прехвърлянето" на мощност) не се усеща така . Чудя се , при всички CR-V ли е
така , или аз съм попаднал на автомобил с проблем.
За сега Forester ми е нещо като фаворит-усеща се като по-стабилен на пътя, особено при завои,
постоянното 4х4 с понижаващите предавки също ми допада повече. При него обаче ме притеснява
най-вече евентулно по-трудното обслужване , т.к. боксера май е непознат за повечето майстори(със
или без " ..."). Разхода на гориво е по-висок , по-тромав е за градско( видя ми се по труден за
маневриране).
Търся мнение от колеги с практически опит . В момента карам Ауди Б4, куатро и съм мн. доволен
от системата за 4х4( постоянно 50 / 50 + блокаж за задния диф.) , затова искам нещо подобно като
пътно поведение , но с по-голям клиресн.
Благодаря!
Коментар