Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    СитрОто е уникално, само като го погледнеш и те праща в едни други времена, в които да се потопиш в свой перфектен свят.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Ретро возило в движение , даже го продава момчето .
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-29b15978cbb592d39194ca058e1e4ce5-V.jpg
Прегледи:1
Размер:120.0 КБ
ID:5789399


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-24946d2709e322f59abc4e377c8d60e2-V.jpg
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:5789400


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-61585d9b5990edf734271d5ad391bbd2-V.jpg
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5789401



      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-92cadbe4542c7c975ef82e6ca18dba8f-V.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5789402

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Автогара Етрополе.
        Прикачени файлове
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Учебни ГАЗки и автобус Чавдар на СПТУ по Автотранспорт гр.Стражица през 80те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1900017_630571413646997_645058704_n.jpg
Прегледи:1
Размер:119.3 КБ
ID:5789906
          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Татра в ДАП Горна Оряховица през 90те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23472843_1504210139616449_687452972147136471_n.jpg
Прегледи:1
Размер:186.0 КБ
ID:5789938
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Представяте ли си как се е пътувало с тая татра?
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                В началото на деветдесетте се пътуваше с всичко .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Зимните пътища не са били проблем с татрата само разходът на гориво.

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Представяте ли си как се е пътувало с тая татра?
                    Ми как - добре.
                    По това време имахме тука една фирма, беше направила редовна линия до Казахстан, дали не бяха и първите... Единият им камион беше КрАЗ, имаха и такава Татра. Тунингована, разбира се и с удължена кабина. Гориво си папка наистина /на снимката отдолу май е с резервоар от локомотив, бяха популярни тогава и особено ако си в посока Изток/ и всичко е въпрос на сметки, тва не е магистрален автомобил. В нашия ДАП също бяха оборудвали една Татра като седлови влекач със самосвално полуремарке - след две години я върнаха към оригинала.

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Волга 24 такси в ДАП Попово през 70те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180409_130601.jpg
Прегледи:1
Размер:522.1 КБ
ID:5790280
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        В началото на деветдесетте се пътуваше с всичко .
                        Първоначално публикуван от Boyko_85 Преглед на мнение
                        Зимните пътища не са били проблем с татрата само разходът на гориво.
                        Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                        Ми как - добре.
                        Първото нещо за което се сетих е шума от мотора. Гледам и шарката на гумите не е шосейна като че ли. Предполагам и че мястото на водача не е съвсем ергономично. Та като влекач за пътуване по света вероятно е било мъка.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          Първото нещо за което се сетих е шума от мотора....
                          - и аз . И да - мъка беше .
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.jpg
Прегледи:2
Размер:128.0 КБ
ID:5790298
                            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                            Автогара Етрополе.
                            На това календарче снимката е от автогарата в Тетевен...

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Първото нещо за което се сетих е шума от мотора. Гледам и шарката на гумите не е шосейна като че ли. Предполагам и че мястото на водача не е съвсем ергономично. Та като влекач за пътуване по света вероятно е било мъка.
                              Не чак толкова, в сравнение с другите камиони в Източния блок.
                              Дори по много качества Татрата е лидер, включително като ергономичност. Отделно мощност, спирачки...
                              До скоро въобще нямаше други камиони с независимо предно окачване, да не говорим за задно.
                              А за някои специфични маршрути е било не мъка, а късмет да си с такава Татра.
                              Първите от тоя модел излизат началото на 80-те, всичко руско е преди това.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                Първото нещо за което се сетих е шума от мотора. Гледам и шарката на гумите не е шосейна като че ли. Предполагам и че мястото на водача не е съвсем ергономично. Та като влекач за пътуване по света вероятно е било мъка.
                                В такъв случай не си ме цитирал съвсем коректно
                                По-надолу съм писал че "тва не е магистрален автомобил" и от него се чакат резултати и ефективност при малко по-специфични задачи. Та това "добре" е дотолкова добре, че отиваш някъде и се връщаш. Ся, че горял много, че бил шумен, че нямал климатик /то тогаз някои и печки нямаха и съм виждал как се топлеха на туристически газови котлони, един на пристанището се подпали пред очите ми/ ко толкоз, такива бяха времената. Хората с Романи с ремаркета караха тор и желязо към Сърбия, Македония, Албания, що да не стигнат с 6х6 до Урал и обратно, да речем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X