Страница 1 от 2 1 2 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 34

Тема: Куриерски фирми - особености и начини за обезпечаване на страните.

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,712
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Post Куриерски фирми - особености и начини за обезпечаване на страните.

    Искам да споделя с всички колеги за възможностите на Куриерските фирми и услуги !!!
    За всички коректни търговци е нормално при Изпращане на определената стока ( пратка ) да впише опцията ,че КЛИЕНТА ИМА ПРАВОТО ДА ВИДИ СТОКАТА ПРЕДИ ДА Я ПЛАТИ !!!
    Всичко по разопаковането , виждането и плащането се прави в самата куриерска фирма ( бюро ) и няма опасност от измама !!!
    Тогава клиента след ВИЖДАНЕТО не може да пише забелажки от рода - аз не видях , аз не разбрах и т.н. !!!
    Затова използвайте тази възможност да се утвърдите като КОРЕКТНИ !!!

    Друго което прочетох -
    " клиента ( получателя ) си взе стоката , но не ми плати " - си е чиста лъжа !!!
    Никой клиент на куриерска фирма НЕ МОЖЕ ДА ПОЛУЧИ СТОКАТА ( ПРАТКА ) , ако плащането не е извършено ( освен при "изрична ДРУГА "уговорка ) Така стоят нещата с пратките !!!
    В заключение - фирмата куриер НОСИ отговорност за ВСЯКА пратка ако представите касовата бележка за пратката със съответния номер на пратката !!!
    пример от практиката : изпращам чисто нова ( запечатана ) стока на клиент ( естествено с предварителни уговорки и уточнения )
    Няма опция за "виждане преди плащане " ,т.е. човека плаща запечатаната пратка !!!
    От фирмата се обаждат , че клиента е отишъл в къщи , пробвал стоката ( спортна блузка 5 пъти XL ) единствена такава до сега и решил да я върне ???!!! Те я приели обратно и ..... как да ми я доставели обратно !!!
    Познайте какво се случи ( понеже знам правата и възможностите )???
    Куриерската фирма плати стоката ( не им беше приятно ) , но така стоят нещата !!!
    Всеки носи отговорност за нещо и има задължения !!!
    Затова - уговорките м/у клиентите се уговарят писменно и предварително ,това се отбелязва на бланката на фирмата куриер и .... всичко си е наред и за двете страни според договорените условия !!!
    Дано не съм бил досаден !!!

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    159
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Много полезна тема! Имал съм леки (за щастие) опарвания, чрез покупки на стоки и донасянето им от куриер, та да попитам нещо:

    Какво следва, ако някой ми прати колет с някаква стока вътре, която е пратена с възможността "Виж, преди да платиш" (нещо от сорта беше) и, след прегледа на стоката, се окаже, че тя не ме удовлетворява, т.е. не отговаря на предварително обещаното/показаното на снимка? Логично е, ако просто куриерът си прибере пратката и всеки - по живо, по здраво. Или, все пак съм длъжен да заплатя пратката?
    Формотворец на коли

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    София-Априлци
    Публикации
    2,426
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на SOR4 Преглед на публикациите
    Много полезна тема! Имал съм леки (за щастие) опарвания, чрез покупки на стоки и донасянето им от куриер, та да попитам нещо:

    Какво следва, ако някой ми прати колет с някаква стока вътре, която е пратена с възможността "Виж, преди да платиш" (нещо от сорта беше) и, след прегледа на стоката, се окаже, че тя не ме удовлетворява, т.е. не отговаря на предварително обещаното/показаното на снимка? Логично е, ако просто куриерът си прибере пратката и всеки - по живо, по здраво. Или, все пак съм длъжен да заплатя пратката?
    Плащаш куриерската такса.И виждаш стоката.Ако не ти хареса я връщаш за сметка на изпращача.

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    гр.Варна
    Публикации
    109
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    А какво става ако имаш уговорка с клиент, пращаш стоката (до поискване) и клиента не отива да я получи? (отказал се, размислил, намерил друго решение, започва да се крие и т.н.)

  5. #5
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    159
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на koko11 Преглед на публикациите
    Плащаш куриерската такса.И виждаш стоката.Ако не ти хареса я връщаш за сметка на изпращача.
    Преди време имах малка разправия с куриер, заради подобен случай, та затова попитах и да зная как стоят нещата, ако пак стане такова "объркване". Стоката беше повредена, и то не от превоза, затова и отказах да я платя. След малко мънкане и пъшкане от страна на куриера, той все пак я взе и каза, че ще я върне на изпращача. Но си личеше, че не му беше много приятно. Не платих дори и таксата за пратката, защото не ми се струваше правилно да плащам за нещо, което не е това, което ми е обещано да закупя (уж "идеално състояние" и показано на снимки, БЕЗ въпросните дефекти да си личат на тях).
    Формотворец на коли

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    Чепеларе
    Публикации
    1,229
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на karosa Преглед на публикациите
    А какво става ако имаш уговорка с клиент, пращаш стоката (до поискване) и клиента не отива да я получи? (отказал се, размислил, намерил друго решение, започва да се крие и т.н.)
    Плащаш куриерската услуга в двете посоки и ти е изпращат обратно при теб. Случвало ми се е.
    Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    с.Труд
    Публикации
    744
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на Chaveto Преглед на публикациите
    Плащаш куриерската услуга в двете посоки и ти е изпращат обратно при теб. Случвало ми се е.
    Аз също имах случай с един софиянец.Пратих му една част в офис в София не помня точно кой.Мина една седмица за да видя дали да си търся парите от куриера,обаче въпросният човек даже не си и вдигаше телефона.Минаха 2 седмици и от Еконт ми пратиха писмо,че имам пратка която трябва да заплатя и ако искам да ми я върнат трябваше да пиша и-мейл до тях заедно с прикрепен файл свален от тяхният сайт,попълнен от мен и сканиран.Ала-бала, заплатих си доставката до София-Пловдив-София около 12лв тогава и това е.Добре,че се намери човек та направо му я изпратих без да си правя излишни разходки до Еконт!
    А ако не искате да ви я връщат трябва да заплатите такса за унищожаване на стоката!
    YAMAHA WR450F

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София жк.Разсадника
    Публикации
    471
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    за това момчета аз като имам нещо за продаване има един вариант клиента ти праща куриер, който ти оставя паричките и взима стоката-аз винаги така съм процедирал с човек, на който му пращам за 1-ви път-вече за 2-3 път пращане-както иска ...ако го устройва-ок ако не-здраве-друг ще я вземе....до сега не съм горял по този начин и вероятноста е нула вече за клиента е дървото ако изпращача е некоректен
    LZ5DG....0888985906
    Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
    Не всичко, което има две бузи е лице!

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    159
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Я виж ти! За такава възможност научавам едва сега Наистина е практически нулева вероятността да бъдеш прецакан по този начин (поне, ако си продавач)
    Формотворец на коли

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    София
    Публикации
    7,530
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    за вас клиента (респективно продавача) по презумпция е измамник...
    аз (да чукна на дърво) не съм имал проблеми нито като пращам, нита като получавам...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София жк.Разсадника
    Публикации
    471
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    последния път един "пич" ми се обади и поиска да му пращам части от една кола...и каза че друг му пратил същата част ама поне мойте били по евтини щял да ги вземе а другите да върне....луд го направих....верно изгубих някой лев, но поне не прецаках онзи другия който му ги е пратил и си е очаквал паричките ...за това няма човек, който да ме убеди да пращам с наложен платеж на непознати...който го устройва цената-оставям си адреса-ако има интерес праща куриер
    LZ5DG....0888985906
    Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
    Не всичко, което има две бузи е лице!

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,712
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Колеги - всеки е имал неприятни емоции .... но те са наистина малко в сравнение с истинските доставки с куриерски фирми .
    Моят син работи ежедневно с Еконт . Това не е реклама ..... аз нямам нищо общо .....
    Просто искам да ви кажа , че ако в една куриерска фирма ви познават и уважават ( имате редовни пратки и в двете посоки )- то самите служители се отнасят с уважение към вас .
    Примери :
    - не пестят телефон за да ви информират за евентуални забавяния или проблеми
    - когато се получи фал ( клиента не се яви да получи пратката ) - връщането е безплатно .... може би не на всеки ... не знам ?
    - има някои тънкости при доставката - не се премълчават никога
    - доставят ви пратките с .... предимство
    Не е нужно да продължавам .....просто си изберете фирма куриер и бъдете постоянни .
    А сега ето някои тънкости за улеснение на всички :
    - ако сте често клиенти на такива фирми - уважете доставчика с малко внимание ( примерно 1 лев ) . Това не е правилно ... според някои хора , но така като има доставки .... маршрута им започва от вас ......
    - ако ви "уважават " - всяка доставка ви се доставя до адреса . Защото често куриерите казват " бяхме на адреса , но нямаше никой "
    А в действителност въобще не са идвали на адреса .....
    - ако искате да няма разминаване с доставчика - посочете адреса на най-близкият клон на Фирмата доставчик . Така като пристигне пратката - веднага ви информират по телефона ( ясно е , че сте го посочили - нали !)
    - ако получавате пратка - искайте опцията" да я видите преди да платите" - коректен търговец няма да ви я откаже
    - ако изпращате пратка - съответно позволете тази опция ( ако сте коректен )
    Сигурно ще се сетя и друго ..... но за сега мисля , че това е полезно !
    Поздрави !

  13. #13
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    София
    Публикации
    602
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    А в действителност точно с ЕКОНТ имам постоянно случаи за забавено плащане на наложен платеж. С по 1-2 месеца. В момента имам неплатена сума от поне 4 месеца, обади се диспечер да се извини за забавянето преди около 3 месеца - обаче великите "куриери" така и не донесоха парите. Мърша !
    Ще ги почакам за сеира да направят 6 месеца, после ще ги дам на Комисията за защота на потребителите - да се оправят

    Това е антиреклама - и имам нещо общо с ЕКОНТ. Дължат ми пари.

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,712
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на jamiemirror Преглед на публикациите
    А в действителност точно с ЕКОНТ имам постоянно случаи за забавено плащане на наложен платеж. С по 1-2 месеца. В момента имам неплатена сума от поне 4 месеца, обади се диспечер да се извини за забавянето преди около 3 месеца - обаче великите "куриери" така и не донесоха парите. Мърша !
    Ще ги почакам за сеира да направят 6 месеца, после ще ги дам на Комисията за защота на потребителите - да се оправят

    Това е антиреклама - и имам нещо общо с ЕКОНТ. Дължат ми пари.
    Не знам как стоят нещата при теб , но мисля че допускаш грешка ?
    Синът ми просто отива в един от офисите с бележките за стоката и си получава парите на момента.
    Никой не му ги носи на адрес или на ръка някъде. Достатъчно е получателят да е приел пратката и в същия момент парите са ти готови за получаване . Иди и си ги вземи - твой са си ...... но да чакаш някой да ти ги донесе ...... малко е пресилено - не забравяй къде живеем. А и куриерите са с ограничен допир до парите - по ясни причини и съображения.
    Така , че - успех със твоите си пари !

  15. #15
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    София
    Публикации
    602
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Изобщо не забравям къде живея (много тъп аргумент между другото), както и не забравям на кой за какво плащам. Виждам че хал хабер си нямаш от "услугите" на куриерите. Без да се засягаш
    Никаква грешка няма (от моя страна). Нито ми е сефте да ги ползвам тия некадърници.

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,712
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Wink До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на jamiemirror Преглед на публикациите
    Изобщо не забравям къде живея (много тъп аргумент между другото), както и не забравям на кой за какво плащам. Виждам че хал хабер си нямаш от "услугите" на куриерите. Без да се засягаш
    Никаква грешка няма (от моя страна). Нито ми е сефте да ги ползвам тия некадърници.
    Жалко .... че такова отношение имаш и към колега ( аз ) и към куриерите .
    Като толкова не ти допадат - не ги ползвай !
    Защо са ти криви момчетата , които сигурно едно кафе не си се сетил да ги почерпиш - като са били свестни .
    В цял свят се дава бакшиш - знаеш ли защо ?
    За да се стимулират добрите работници ( ти не даваш пари ), а показваш благодарност за добрата услуга . И там никой не се жалва като теб !
    Аз ( който не разбирам ) и пак аз ( който хабер си нямам от куриерски услуги ) - като дойде куриера му давам левче - от уважение , че си е свършил дибре работата .
    Само едно нищо и никакво левче .......... и ако има пратка за теб и за мен - твоята ще си я получиш с нерви и ядове ..... а моята ...... ще ми чукат на вратата по 5 пъти на ден .
    Наслука със следващите ти пратки . Успех и ...... ти как си в собствената си работа ( работно място ) ?
    Приличаш и работиш като тези които хулиш или си примерен и никой теб не те хули ....?
    ПОМИСЛИ за това преди следващия път да хулиш колега , който иска да ти свърши добро !( не говоря за себе си ....)

    Цитат Мнение на jamiemirror Преглед на публикациите
    Изобщо не забравям къде живея (много тъп аргумент между другото),
    Докато смяташ този аргумент за ТЪП - ще си стоиш в тъпи отношения и тъпа ситуация !
    Това къде живееш 24 часа - е най-важния аргумент на човека . Осъзнай го !
    Извинения за назидателния тон .... но каквото повикало - такова се обадило !
    Моля - не ми отговаряй персонално - да не спамим повече ! Благодаря !

  17. #17
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    София
    Публикации
    602
    Точки (при гласуване)
    0

    Thumbs down До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Ако искаш - и по 10 левчета им давай, твоя работа. Работа на фирмата пък е да плаща на куриерите - понякога и на доставена пратка. Тяхната работа пък е да доставят на точното място и навреме. Не да чакат рушвети (именно, това не е бакшиш). Сигурно ти е чудно и защо не бих оставил левче за ЗЛЕ свършена работа?

    В моята работа съм перфектен, перфектни са и отношенията ми с около 50 000 мои колеги. Способен ли си да познаеш ? Без "левче", но с ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ. Грешките от немърливост и мързел се отразяват в годишния бонус.
    Виж, друго си познал - вече не ги ползвам УБИТАЦИТЕ ЕКОНТ. Ще познаеш ли защо ? Поради ЛИПСАТА на ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ. Може да познаеш и друго - вече нямам проблеми с доставките. От мен да мине, няма да ти обяснявам ПАК защо.

    Лека. Можеш да приемеш мнението ми като обективна констатация - понеже точно това ми е работата.

    ПП: Относно тъпия аргумент и още по-слабия ти коментар - ето ти една причина да живея достатъчно добре в България. Понеже не приемам аргументи като "ами тук си е така" за зле свършена работа. Като не си искал да коментираме ФАКТ тук - да си ми писал на лично, за това са измислени и бележките. Аз изразявам възмущението си от "работата" на една от големите куриерски фирми и негативния си опит с тях - твоите мнения са друга бира.

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    159
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Колеги, дайте малко да успокоим тона, защото не си заслужава, поради малко по-различни мнения по даден въпрос, да се започва с пререкания
    Моето мнение е нейде по средата - всеки трябва (но невинаги е така...) да си върши работата съвестно, но в същото време, няма нищо лошо, ако имаш възможност да "сипеш" някое левче СЛЕД качественото обслужване.

    Да споделя нещо от личен опит - преди около година получих пратка именно с куриер от "Еконт", който ме врътна със сумата и платих 2 лева повече. Товарителницата беше написана по-нечетливо и от лекарска рецепта (!!!)... та, осмицата всъщност била шестица, но това го разбрах по-късно от изпращача. Куриерът 100% е знаел за това, но тъй като е в негов интерес, си е замълчал. Не съм за двато лева, а за самият принцип!
    Преди това, също съм получавал от него разни пратки и винаги съм му добавял малко повече - не точно левче, но например от 7.20 съм закръглял на 8 лева и прочее. От този момент-нататък, вече всеки следващ път проверявах товарителницата щателно и се бъзиках с него - "За да не взема по погрешка да ти платя по-малко" (той да се сеща ), като винаги се стараех да имам стотинки на дребно, така че да му ги броя половин час, докато не "закова" абсолютно точната сума, и онзи само да диша тежко от нетърпение да си тръгне .
    За щастие, скоро след това започна да идва друг куриер, който се оказа много свестен и вежлив, така че сега пак съм на вълна "закръгляне на сумата", защото момчето си върши работата съвестно.

    Това със стотинките го правя редовно и с кожодерските таксиджии - който ми каже сравнително по-голяма сума, отколкото отчита апаратчето, получава едно тягостно броене на стотинки; а който ми каже точната сума, взима и бакшишче. Ако пък дори ми поиска по-мако от отчетеното, бакшишчето е още по-голямо - сметката е 3.50 - казва ми "3 лева", а получава 5 (примерно).
    Формотворец на коли

  19. #19
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,712
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Цитат Мнение на jamiemirror Преглед на публикациите
    В моята работа съм перфектен, перфектни са и отношенията ми с около 50 000 мои колеги. Способен ли си да познаеш ? Без "левче", но с ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ. Грешките от немърливост и мързел се отразяват в годишния бонус.
    Виж, друго си познал - вече не ги ползвам УБИТАЦИТЕ ЕКОНТ. Ще познаеш ли защо ? Поради ЛИПСАТА на ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ. Може да познаеш и друго - вече нямам проблеми с доставките. От мен да мине, няма да ти обяснявам ПАК защо.
    Понеже не приемам аргументи като "ами тук си е така" за зле свършена работа. Като не си искал да коментираме ФАКТ тук - да си ми писал на лично, за това са измислени и бележките. Аз изразявам възмущението си от "работата" на една от големите куриерски фирми и негативния си опит с тях - твоите мнения са друга бира.
    Понеже има много колеги с по- особенни виждания по разни въпроси - аз не нападам никой за неговите писания .
    Всеки си има глава на раменете - и си определя живота , приятните емоции и съответно нервите .
    Ти пишеш за проблем - аз ти отговарям - що се дразниш , че не е на лично ?
    И като пишеш по някоя тема - вместо да хулиш единствения който е проявил разбиране по твой проблем ( чакаш пари още - ще чакаш да станат 6 месеца да им гледаш сеира ) - защо не осъзнаеш , че аз те подкрепям и ти предложих решение ? Чуден колега си ?
    Щом аз съм в грешка - добре - но не аз има проблем .
    И щом си решил проблемите си с куриерските фирми - сподели като с колеги какво да правим и ние - та да си живеем добре с куриерите ?
    С коя фирма го постигна ?
    За какви суми говориш ? За колко чести пратки ?
    Все интересни за нас неща ..... нали за това е темата .
    Или само за неприятностите използваш темата да пишеш ?
    И моля те - не си адресирай отговора до мен - така и не ме разбра ( не се обиждам ) - просто си правя изводи колко си им ядосан на тия ..... и колко уважаваш колега който не познаваш ....50 001

    Цитат Мнение на jamiemirror Преглед на публикациите
    А в действителност точно с ЕКОНТ имам постоянно случаи за забавено плащане на наложен платеж. С по 1-2 месеца. В момента имам неплатена сума от поне 4 месеца, обади се диспечер да се извини за забавянето преди около 3 месеца - обаче великите "куриери" така и не донесоха парите. Мърша !
    Ще ги почакам за сеира да направят 6 месеца, после ще ги дам на Комисията за защота на потребителите - да се оправят

    Това е антиреклама - и имам нещо общо с ЕКОНТ. Дължат ми пари.
    Да коментирам ли ....... ? Форума не е за да си чешем езиците - а за да си бъдем полезни . Ти с какво си полезен на Колегите си 50 000 човека с тези си изказвания .
    Хайде - стани полезен и сподели Раят който си постигнал - моля те !
    Последно редактиран от bgbul ; 28-08-09 в 23:12

  20. #20
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    София
    Публикации
    602
    Точки (при гласуване)
    0

    Thumbs down До: Куриерски фирми-особености и начини за обезпечаване на страните

    Не мисля че си ми колега. Но това е без значение, не виждам защо ме убеждаваш за "начини" на "работа" с негодници. Споделих негативното си мнение, позитивното е за "Лео" например.

    ПП: Понеже виждам че си останал неразбран, приеми че пиша във форума за да остане като мнение по отношение качеството на услугите на ЕКОНТ. Нямам нужда от някой си отнякъде си да ми дава акъл как трябва да раздавам рушвети на тоя и оня за да си свършат работата, ок? Тъй като виждам че си зачуден от съвета ми за личните бележки, вземи си прочети постингите по-нагоре. Може би помниш по 5 минути, кой знае ...
    Не си давай труда да ми отговаряш, не работя по твоя "начин".

Страница 1 от 2 1 2 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Препоръки за куриерски фирми
    От F.i.f.o. във форум Спам, чат дискусии, всичко което не е за останалите форуми!
    Отговори: 8
    Последно мнение: 15-04-19, 15:21
  2. Партийни фирми - Признаци и особености на бизнеса в BG :)
    От DBRS във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 12
    Последно мнение: 10-03-13, 12:35
  3. Отговори: 27
    Последно мнение: 30-10-10, 11:29
  4. POI - Куриерски фирми
    От didokotaka във форум Точки с описания
    Отговори: 0
    Последно мнение: 30-09-10, 23:23

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •  
"); } else { document.write(""); } } // ]]>