Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

    Вчера купих нов акумулатор МОНБАТ 100 ач.
    Да видим какво ще стане !
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

    Коментар


    • #17
      До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

      След смяната на акумулатора със 100 Ач. проблемите са вече в миналото !
      LZ5ZI qth HASKOVO
      Pajero II GLS 3000 V6

      Коментар


      • #18
        До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

        Да споделя:
        Може да няма връзка, но мисля,че има.
        Скоро ми се случи следното.
        Както си бях запалил джипа, извадих го от двора и чакам да се качи челядта и .... тракане на релета .... двигатела прекъсва .... chek engine лампата свети и .... угасна .!?!?!
        Ха сега де ?
        Опитвам да запаля.... пали ама трудно.
        Тракат релета...
        Вкарах го в двора ... гледам зверя се .... откачих минуса на акумулатора. Запалих и се прибрах без проблеми.
        Карам и си мисля .... някъде из форума бях чел , че ECU-то често му изтичат електолитите. То това отдавана си го бях планувал да ги сменям профилактично амм..ма пусто време ( или мързел ) не намерих.
        Сега викам е времето .
        Свалих компютъра и ...
        Да.... тука е !
        Два електолита изтекли...
        Леш..
        Малко писти заминали , е малко почистване , колофонче ( много го обичам ) малко бяла жичка , нови кондензатори , и всичко е 6+.!

        Та Колеги , не е зле да си смените Електолитните кондензатори !
        Ако не ви мързи !

        Ей така профилактично.
        Поздрави !
        LZ5ZI qth HASKOVO
        Pajero II GLS 3000 V6

        Коментар


        • #19
          До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

          имам същия проблем с паленето.къде са тия кондензатори ;от сервиз рубин ми взеха 60 лева диагностика без да открият нищо

          Коментар


          • #20
            До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

            Първоначално публикуван от ceco Lj Преглед на мнение
            имам същия проблем с паленето.къде са тия кондензатори ;от сервиз рубин ми взеха 60 лева диагностика без да открият нищо
            Вътре в компюръра на инжекциона. ECU.

            Обаче имай на предвид, че може да е и от датчика за температурата на водата или веригата (кабелите) му.
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #21
              До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

              не е от датчика,скубах го вече.

              Коментар


              • #22
                До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                Първоначално публикуван от ceco Lj Преглед на мнение
                не е от датчика,скубах го вече.
                Айде казвай ! Оправи ли паленето ?
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #23
                  До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                  в момента е в сервиз без никакви токове от бобината

                  Коментар


                  • #24
                    До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                    Първоначално публикуван от ceco Lj Преглед на мнение
                    в момента е в сервиз без никакви токове от бобината
                    Намерихте ли причина за липсата на токове и при мен май се случи същото.
                    Поздрави!
                    VARADERO SD2

                    Коментар


                    • #25
                      До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                      Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                      Намерихте ли причина за липсата на токове и при мен май се случи същото.
                      Поздрави!
                      Аз също съм го имал този проблем. Върти си стартера, но до бобинта не отива нищо. Опитах смяна на комутатор, но това не реши проблема.

                      При мен беше нещо в компютъра. Свалиха компютъра и го закараха на ремонт. Явно някои от компонентите в самото ECU имат проблем с влагата.
                      Георги Гатев

                      Коментар


                      • #26
                        До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                        Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
                        Аз също съм го имал този проблем. Върти си стартера, но до бобинта не отива нищо. Опитах смяна на комутатор, но това не реши проблема.

                        При мен беше нещо в компютъра. Свалиха компютъра и го закараха на ремонт. Явно някои от компонентите в самото ECU имат проблем с влагата.
                        Благодаря!
                        Можеш ли да ме насочиш към майстор?
                        VARADERO SD2

                        Коментар


                        • #27
                          До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                          Проблемът ти като описания от мен ли е?
                          Георги Гатев

                          Коментар


                          • #28
                            До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                            Да! Върти стартера, няма искра!
                            VARADERO SD2

                            Коментар


                            • #29
                              До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                              Закарай го на сервиз. При мен беше някакъв проблем в компютъра, т.е. някой от компонентите в самото ECU.
                              Георги Гатев

                              Коментар


                              • #30
                                До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                                При мен същият проблем се реши със смяна на всички електролитни кондензатори в ECM-а. Те са всичко на всичко 3 - 22мф/50в, 47мф/50в и 100мф/50в.
                                Става за 20мин. и е наистина лесно.
                                Друг е въпросът, че на въпросната кола помпата завърта на чак стартер, а не на контакт, както при повечето инжекциони.
                                Необходимо (особено при автоматик) е акумулаторът да е в добро състояние и с по-висок капацитет. Привидно стартерът върти бодро (с възбуждане постоянни магнити и планетарен редуктор е и има относително ниска консумация), но падът на напрежение идва в повече на електрониката и понякога не пали.
                                Ако въпреки, че стартерът върти а колата не пали, пробвай с подаване на ток. Ако запали сменяй акумулатора.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X