Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Леко" ендуро около Стара Загора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Леко" ендуро около Стара Загора

    Здравейте,
    Аз съм начинаещ ендурист и не ми се тика при "големите батковци" да им се пречкам и да ги бавя.
    Та предлагам на такива като мен да се организираме по - някакъв начин и да ходим да бръмчим с машините през уикендите. Става въпрос за региона около Стара Загора. Идват и повечко почивни дни около Велик ден - защо не и някакъв по - дълъг поход? Ако на някой му се струва добра идеята и ако има някакви предложения - да пише.
    Ако някой майстор реши да дойде да дава акъл - моля, да заповяда.

  • #2
    До: "Леко" ендуро около Стара Загора

    Аз съм ЗА , но ми се ще някой от по-опитните да ни поведе из околията да ни покаже маршрут и каквото има за показване друго

    Коментар


    • #3
      До: "Леко" ендуро около Стара Загора

      В събота 12.04. към 10.00 да се съберем някъде. Предлагам да пробваме Ст. З. - Борилово - Змейово - Люляк - х. Морулей.

      Коментар


      • #4
        До: "Леко" ендуро около Стара Загора

        вижте какво момчита .вашета инициатива е супер , но ако мога да ви дам няколко съвета и да ме послушате ще ви е от полза .вземете си ранички с ;1-инстроменти/за задна гума и предна,за свещи,щангички,помпа-може и за колелои,спрей за гуми;2-вътрешна задна гума ;3-съединително звено за вирига ;4-въже ; не е много,не е тежко,но в много случаи полезно - мога да ви пожелая преятни емоции и безаварийно превземане на екстриимите

        Коментар


        • #5
          До: "Леко" ендуро около Стара Загора