Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Какво направих - пръсках с парафин. Въпреки, че преди 5 или 6 години минах една "реставрация" и купето беше станало в чудесно здраве (песъкоструене, подмяна на нужнуте детайли, качествена работа и качествени покрития) с времето пак тръгнаха разни ръжди. Дрежни и досадни, но ръжди. Има 2 бомбички на единият праг (ей тъй, в нищото, без да е наранена боята) и две на едната задна вежда (там предполагам са виновни гумените уширители). Шасито поне още е безпроблемно - там епоксидните грундове и песъкоструенето са си свършили работата чудесно.

    Та ще тъпча парафин и се надявам в следващите 3-4 години да няма дупки. Тия дни пръсках от вън и от вътре със спрей. По няколко пъти с изчакване да изсъхне. Тия дни ще взема още (6л, да има на богато) и пистолет с удължител и ще пълня в подкалниците, кухините зад веждите и където още влезне удължителят. Пода бе защитен минлата година с дебел парафин + ново шагре (полиуретаново), та него поне няма да го мисля скоро. Там няма и помен от проблеми.

    Следващата Витара ще е от Италия. Ще гледам да няма и точка ръжда и първото което ще направя е да мина пода и всички кухини с парафин. Може и евентуално ново шагре по пода ако фабричното не ми вдъхне доверие или липсва.

    Впечатлен съм просто как изгниват японските ламарини ...

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Никой не ги е правил да са вечни, а и няма никакъв смисъл. На друго място е проблема, не е в японските ламарини
      И аз пръсках, и мазах яко с парафин, всички кухини, и цялото дъно на джипката, на пролет ще споделя резултата.
      SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от Bobi Velev Преглед на мнение
        А някой знае ли как точно се казват ето тези гумени работи, които са под калниците? Продават ли се някъде и къде? Снимах ги от една друга Витара и ми харесват, бих искал да си взема същите, с емблемата.
        [ATTACH=CONFIG]932054[/ATTACH]
        Във ибей има доста калобрани. Аз лично ги махнах мойте защото се късат по оффроуда.


        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Здравейте колеги,от години не съм влизал във форума , днес ми е щастливият ден .но нека почна от начало.Взех си гранд витарата през 2008 за $5000 ,тогава беше на 80000мили,обух я с нови гуми.сложих и нови накладки и батерия и от тогава само масло и филтри.Навъртях и 62000 мили и никога не съм имал и грам проблеми ,до тази пролет.Появи се съвсем леко сълзене на масло точно зад компресора на климатика.Нищо работа ,но намирисваше и реших да я ремонтирам.
          Оказа се ,че трябва да се извади целият двигател .а проблема беше един О пръстен за $4 ,а за работата в сервиза платих близо $1200 и то защото един приятел я правеше ,иначе искаха от 3 до 5 хил.по сервизите. И понеже всичко беше разкулачено реших да я направя като нова.Нови гуми,накладки,предни амортисъори,стартер,свещи,гарнитури,семеринги,ремъци,фреон,и т.н.,общо дадох за части $1500.Като я подкарах бях на седмото небе и така три месеца.
          Изведнъж първо само при запалване избълваше един облак бял дим и после си беше ОК,а след това и като я карах ,при ниски обороти като я настъпех пак изпушваше и даже от двигателя се чуваха някакви звуци.Помислих си да не е избила новата гарнитура и да влиза антифриз,но нивото му не намаляваше , а и цвета на маслото не се е променяло.За сервиз даже и не си помислих да я карам,ядосах се и направо отидох в магазина и си взех чисто нова кола,а витарката я паркирах с една табела продава се ,но то и кой ще я вземе така пушеща. Да обаче мира не намирам и се разтършувах из интернет ,много хора дават съвет да се смени PCV valve(извинявам се но не знам как е на български).Днес взех нов за няма и $5 и като махнах старият се оказа хем запушен,хем и беше разхлабен в гнездото си. Не мога да ви опиша как се радвам,няма пушек,няма тракане,няма загуба на мощност.Витарката лети като нова и и се радвам три пъти повече от новата кола,чак не ми се продава.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Здравейте, при мен се появи следния проблем.Тъй като моята си е стара поогнила малко..Чупи се задната лява щанга която ограничава задния мост да се мести напред и на зад.Сега следва сваляне чистене със шлайф до здраво и заваряне на нова тръба към шасито.Но с това на ред гледам кардана сее е измъкнал от раздатката, което е проблем за мен.Сега се питам какво следва кардана да си застане обратно.Нарочно не отворих нова тема да не трупам излишно.

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Развиваш кардана от дифа.Вкарваш предната,лъскава част в раздатката.Закрепяш с болтовете кардана за дифа.Това е.
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Днес като погледнах маи наистина това тряба да се направи . няма болтове към раздатката явноо лесно се раззминах.

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Един съвет за тези които карат Витара mi 8кл.
                  Както си карах спокойно,жипката взе да прекъсва и угасна.
                  Няма палене ни на бензин ни на газ. Съмнявах се в комутатора,бобина,кабели,свещи,какво ли не.
                  Когато развих свещите и завъртях,от цилиндрите взе да пръска бензин като фонтан.
                  Оказа се една прецакана джаджа,наречена "вакуум регулатор". И това от каране на газ за икономии
                  Не ми се беше случвало до сега и това ми дойде до главата. Вземете си го (не е скъпо) и в джапката.
                  Отне ми 2 дни докато го открия,отделно смяна на маслото че в картера имаше най малко 2-3л бензин.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:284.jpg
Прегледи:1
Размер:160.6 КБ
ID:5776290Натиснете снимката за да я уголемите

Име:285.jpg
Прегледи:1
Размер:298.7 КБ
ID:5776291
                  jeep CHEROOKEE KJ 2,4 147kс.

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Открива се много лесно ако вакуум регулатора е направил беля.Според мен няма смисъл да се мъкне регулатора в джипа,при положение че се скапва много рядко,и по тази логика трябва да се мъкнат,бубини,кабели,делка и т.н.................но всеки си знае.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                      няма смисъл да се мъкне регулатора в джипа,при положение че се скапва много рядко,и по тази логика трябва да се мъкнат,бубини,кабели,делка и т.н..
                      Колега,
                      Дали има смисъл или няма,си решавам аз! Ти като искаш не носи нищо,проблема си е твой.
                      Имам малко сакче с неща от първа необходимост в багажника,не го нося на гръб,а съм патил и то във виелица и съм "чупил пръсти"
                      Регулатора тежи не повече от 200гр....какъв е проблема?
                      jeep CHEROOKEE KJ 2,4 147kс.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Абсолютно никакъв.Носи си к'вото ти е кеф.Ако искаш и двигател.
                        Щом ти отнема два дена да откриеш това........по добре си носи всичко което прецениш.Хубав ден.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Същият "дивайс" го има и на 16 клапановата и предвид преклонната възраст на талигите, които караме и пропорционалното опичане на всякакви гумени мембрани по тях, горното явление ще е все по-често срещано!Диагностиката е много лесна - ако усетите нетипично прекъсване на двигателя или нехарактерна миризма от аспуха извадете маркучето за вакум към колектора на въпросното клапанче при запален двигател и ако пръска безин-сменете го.Чак резервно да се носи няма смисъл, достатъчно е да се затапи въпросното маркуче и готово!Например аз карам така половин година след три смени на това клапанче(е все с втора употреба де)!
                          Николай Папазов

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
                            Например аз карам така половин година след три смени на това клапанче(е все с втора употреба де)!
                            Струва точно 30лв (втора ръка),взех си го и понеже ми се случи за пръв път от доста години,не е нещо необичайно да ме изтормози.
                            Не виждам какъв сарказъм трябва да се вкарва в тази драма. Става и така с затапване,но като го имаш...смяната му е за 10мин.
                            Истината както казваш, че са на преклонна възраст и изненади дебнат отвсякъде.
                            jeep CHEROOKEE KJ 2,4 147kс.

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              колеги някой може ли да ми отговори дали шаси от витара с десен волан става за витара с ляв волан.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Става, само трябва да се донаправят отворите за сектора и паразитния хебел. Има ги загатнати къде трябва да са.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X