Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Е виж го клипчето.

    Мога да ти го засиля на Вайбър примерно ако онлайн на ще
    Благодарско Тук не се отваря, ще пратя телефон на лично.

    Коментар


    • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

      Явно нещо не съм в час.
      Само аз ли си мисля, че има малка разлика да охлаждаш двигател 350 коня и такъв с 120?

      Коментар


      • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

        Само ти
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Само ти

          Коментар


          • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Явно нещо не съм в час.
            Само аз ли си мисля, че има малка разлика да охлаждаш двигател 350 коня и такъв с 120?
            Не се "халосвай"!!!,
            Ясно е, че при проектирането на охладителната система всичко се съобразява . Разчитат топлинните потоци в екстремни условия и оставят резерв. Мощният двигател не може да работи с охладителната система на "трабанчето" или "полското фиатче". Ако при 5000 об. от тях вентилатора отнема 20+ к.с. е по добре да се движи като ховъркрафт.
            Даже се прави разчет на топлините потоци

            Коментар


            • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

              Само че перката на мотор 1.6 и 3.0 е абсолютно еднаква
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Само че перката на мотор 1.6 и 3.0 е абсолютно еднаква
                Когато се управлява от термоключ.................
                За производството е "по удобно" . Отделно се компенсират "разликите"от водна система и радиатора.
                (-От малката кубатура може да е "изстискана" по голяма мощност от голямата.)
                Чешем пръсти, вече в тази тема......................

                Коментар


                • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                  Когато е перка с виско имам предвид.
                  Виското е различно, перката не. Демек като зацепи маломощния мотор си спира. То като тръгне климатика пак така
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                    Сега, като дискутираме мощности и сработване на вискота,та се сетих за предния капак на КИАта на Соти и случка преди години.
                    Бяха му поникнали роги от сработило и в последствие разпаднало се виско при 6500-7000об/мин.
                    Та както писах и преди 2-3 дни тук,има ли сила мотора, виското не може да го удуши.
                    Друг е въпроса,че не на всеки се отдава да си направи вървяща КИА...

                    Коментар


                    • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                      Изобщо не говорим за това.
                      Просто е хубаво да се знае колко дърпа за да няма градски легенди.

                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Когато е перка с виско имам предвид.
                        Виското е различно, перката не. Демек като зацепи маломощния мотор си спира. То като тръгне климатика пак така
                        Тука няма спор , като се сумира загубата става весело.
                        Вижда се какво става и с въртящия момент (пластмасата дръпна 12н.м.). С малкия мотор спираш климатика и се "молиш" при необходимост от бързо изпреварване..........................

                        Коментар


                        • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                          Перките на голям и малък мотор може и да са еднакви, но като скоростта им е различна(предавката), дърпат различна мощност. Също така изменението на тази мощност не е свързано линейно с оборотите, тъй като аеродинамичните сили не се увеличават линейно спрямо скоростта, а нещо като експоненциално.
                          Отделно, ако и радиатора е еднакъв, при малкия мотор ще му трябва много по-слаб въздушен поток. Примерно ще му стига и при незацепилото още виско, или от насрещния въздушен поток при движение с относително висока скорост.
                          Просто топлината, която трябва да се отведе през охладителната система, винаги е някакъв процент от общата, респективно зависи пряко от мощността на мотора. Няма как при мотори с голяма разлика в мощността, респективно голяма разлика в топлината за отвеждане, да е нужна една и съща енергия за това. Това поне в сходни автомобили. По други машини с възможности за по-свободна компановка, с достатъчно голям радиатор, може и много топлина да се отвежда с малко енергия за целта.

                          От друга страна, ако всичко е еднакво, и само двигателя различен, имаме солидно преоразмерена охладителна система, което за някои географски ширини е добре.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                            Ми тия перки са 18 инча/45 см

                            Е ся Пенчо слиза да премери на кияка
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                              Тико с 5ск, изключваш климатика и все едно се включва нитро
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                                На КИАта е 410мм.,8 лопаткова и е много ефективна, като сработи.
                                Друг е въпроса,че заради калпави термостати или запушени радиатори,често отива да сработва късно,поради лоша циркулация през радиатора, респективно влошено топлоотдаване.
                                Ако всичко гореописано липсва,като проблем и радиатора е чист и външно виското започва да фука здраво в интервала 90-93гр.и връща за секунди температурата на 86-87гр.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X