Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero III 3.5 GDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero III 3.5 GDI

    Здравейте колеги,

    Питането ми е за Pajero III 3.5 GDI.
    Предстои да пристигне едно Pajero III 3.5 GDI до 1 - 1,5 месеца /по думите да човека, който ще го докара на около 110 к км/ и смятам да отида да го погледна.

    Прочел съм почти всичките теми тук и в нета /поне на български/.
    От прочетеното стигнах до няколко типични проблема на модификацията
    По-долу съм нахвърлял няколко въпроса по точки , така че ако има желаещи да се включат, моля да цитират точката и евентулен коментар.

    1. До колкото се интерсувах GDI се слага май само на този модел. Това значи ли, че е неудачен модел?
    Ясно е, че неможе /или е много е сложно/ да се инсталира газова уредба, но това не е приоритет.
    Четох в темите, че поддръжката не се различава от на подобен модел до такива свързани със скъпи ремонти.

    2. Въпроса със задното окачване и запекли реглажни болтове.
    При преглед това можели да се установи възможен проблем с тях (някъде четох, че при проблем задните гуми заемат тази конфигурация / \ )и възможно ли е тези болтове профилактично да бъдат раздвижвани.
    В една тема тук беше описана процедурата по смяната, която бе свързана с много време и пари.

    3. Лагери на предни главини.
    При преглед можели ли да се установи разбит лагер? Колко би струвало замяната им?

    4. Кривене на спирачни дискове.
    Варианти за предотвратяване - раздвижване на спирачни апарати, замяна - модел и марка спирачни дискове

    5. Проблеми със сервото на спирачките
    Доколкото разбрах сервизно са сменяни на моделите до 2002 - 2003 и ако сервото е сменяно има розов белег. Да търся ли такъв и къде?

    6. Какъв реален разход да очаквам?

    7. Тук можете да добавите друго ......


    Благодаря
    Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
    Бахти, как се изказах...

  • #2
    От: Pajero III 3.5 GDI

    Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
    Здравейте колеги,

    Питането ми е за Pajero III 3.5 GDI.
    Предстои да пристигне едно Pajero III 3.5 GDI до 1 - 1,5 месеца /по думите да човека, който ще го докара на около 110 к км/ и смятам да отида да го погледна.

    Прочел съм почти всичките теми тук и в нета /поне на български/.
    От прочетеното стигнах до няколко типични проблема на модификацията
    По-долу съм нахвърлял няколко въпроса по точки , така че ако има желаещи да се включат, моля да цитират точката и евентулен коментар.

    1. До колкото се интерсувах GDI се слага май само на този модел. Това значи ли, че е неудачен модел?
    Ясно е, че неможе /или е много е сложно/ да се инсталира газова уредба, но това не е приоритет.
    Четох в темите, че поддръжката не се различава от на подобен модел до такива свързани със скъпи ремонти.

    2. Въпроса със задното окачване и запекли реглажни болтове.
    При преглед това можели да се установи възможен проблем с тях (някъде четох, че при проблем задните гуми заемат тази конфигурация / \ )и възможно ли е тези болтове профилактично да бъдат раздвижвани.
    В една тема тук беше описана процедурата по смяната, която бе свързана с много време и пари.

    3. Лагери на предни главини.
    При преглед можели ли да се установи разбит лагер? Колко би струвало замяната им?

    4. Кривене на спирачни дискове.
    Варианти за предотвратяване - раздвижване на спирачни апарати, замяна - модел и марка спирачни дискове

    5. Проблеми със сервото на спирачките
    Доколкото разбрах сервизно са сменяни на моделите до 2002 - 2003 и ако сервото е сменяно има розов белег. Да търся ли такъв и къде?

    6. Какъв реален разход да очаквам?

    7. Тук можете да добавите друго ......


    Благодаря
    1. Не може да се сложи АГУ, освен ако не се поселяни,не побългари ,а това значи колата никога да не работи на бензин, а в този случай е безмислено да караш ГДИ.....
    2.Може да се прави профилактично раздвижване на регл. болтове, но само на стенд за реглаж на мостовете и ако са сменяни вече болтовете или не са клеасали вече.....иначе отиваш на скъпоструващите ремонти .....
    3. Лагерите се разбират като се вдигне на криг и се провери дали има луфт в тях, на тази кола лагерите са капсуловани и не са като на П2 да се натягат при луфт в него.....клати ли се гумата, значи е разбит....то ва не значи че ще вие, защото в някои случай може да има луфт ,но да не вие и обратното.....
    4.Няма спир. дискове ,които да изкарат дълго време без замяна .....каквото и да правите, те се кривят рано или късно ......с моите последните изкарах цели 35к км. пробег ......
    5.Няма серво а има спирачна помпа със сфера, до 2003 год, сферите са черни и кръгли , а след това са цилиндрични и златисти на цвят, такава помпа е по добрия вариант.....
    6.реалния разход е...........17/100 ,средно.....нищо че е ГДИ....
    7. По добре е да си намерите същия джип , но с 6G72 мотора, 177 коня.....той поне е най безпроблемен и лесен за подръжка......

    Коментар


    • #3
      От: Pajero III 3.5 GDI

      Това включване чаках ;0).
      Впрочем, повечето мнения които четох в нет-а за GDI бяха на DJ Tymbi. Има доста мнения от Milen_Z от Mitsubishi форума.
      Модела ми харесва и си мислех, че с времето е намерено рационално рещение на този или онзи проблем, но явно нещата не са се пременили.

      По т.6 не очаквах такъв разход, Все си мислех, че ще е около 12-13 средно.
      Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
      Бахти, как се изказах...

      Коментар


      • #4
        От: Pajero III 3.5 GDI

        Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
        Това включване чаках ;0).
        Впрочем, повечето мнения които четох в нет-а за GDI бяха на DJ Tymbi. Има доста мнения от Milen_Z от Mitsubishi форума.
        Модела ми харесва и си мислех, че с времето е намерено рационално рещение на този или онзи проблем, но явно нещата не са се пременили.

        По т.6 не очаквах такъв разход, Все си мислех, че ще е около 12-13 средно.
        Имах Pinin с 2.0 GDI, варненско градско горене 12/100.


        Коментар


        • #5
          От: Pajero III 3.5 GDI

          Ами нали GDI уж за това е проектиран - да работи добре с обеднели смеси и от там по-малък разход. Ама като искаш мощност се иска гориво - това e.

          " 7. По добре е да си намерите същия джип , но с 6G72 мотора, 177 коня.....той поне е най безпроблемен и лесен за подръжка......"

          Май ще трудна мисия. Не се е предлагало
          навремето за Европа. Видях разни постове внос от Дубай. Сложна работа.
          Последно редактирано от DimitarNikolov; 28-04-18, 09:47.
          Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
          Бахти, как се изказах...

          Коментар


          • #6
            От: Pajero III 3.5 GDI

            Мой приятел чака (до две седмици) 6 броя Монтерота 3-ка от щатско с 3.5 и 3.8 мотор . Ако не бързаш може дадойдеш да погледнеш .
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #7
              От: Pajero III 3.5 GDI

              Не бързам. То въпосния автомобил, за който говоря ще дойде след около месец и половина. Ще дойда, но не за ги погледна, а да пием по бира - Pajero-то, което чакам ще дойде от Англлия. Тези от Щатите най-вероятно ще са досто по-скъпи.
              Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
              Бахти, как се изказах...

              Коментар


              • #8
                От: Pajero III 3.5 GDI

                Е то американките са до 2005 г. и спрат вноса. Отделно 3,5 май си е GDI мотор? Аз Лично съм гледал в щатите монтеро 2005г. 3,8 и беше в пъти по-добро от предложенията в БГ, но от тогава мина много време и километрите си вървят. Дано са с чист тайтъл. Поздрави!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero III 3.5 GDI

                  Първоначално публикуван от chasovnik Преглед на мнение
                  Е то американките са до 2005 г. и спрат вноса. Отделно 3,5 май си е GDI мотор? Аз Лично съм гледал в щатите монтеро 2005г. 3,8 и беше в пъти по-добро от предложенията в БГ, но от тогава мина много време и километрите си вървят. Дано са с чист тайтъл. Поздрави!!!
                  Нямат GDI мотори на Монтеро.

                  Изпратено от моят EVOLVEO StrongPhone Q6 LTE с помощта на Tapatalk
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero III 3.5 GDI

                    Грешката е моя GDI не е за американския пазар, но спред мен за предпочитане е 3.8 кубиковия, поне е по-нова автомобила като сглобка. Поздрави!!!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X