Страница 2 от 2 ПървиПърви 1 2
Резултати 21 до 35 от 35

Тема: Тест с крик на санта фе 1 генераци

  1. #21
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,221
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    В смисъл има 3ти диф?
    Да.

    Име:  808b0fcs-960.jpg
Прегледи: 384
Размер:  162.2 Кб
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  2. #22
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Къде точно се намира 3тия диф,че не ми е ясно нещо.1 отпред, 1 отзад.Снимка има ли отдолу на колата.

  3. #23
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,221
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Къде точно се намира 3тия диф,че не ми е ясно нещо.1 отпред, 1 отзад.Снимка има ли отдолу на колата.
    Малко е необичайно направен, не е отделно, а е в скоростната кутия, заедно с предния диференциал. Системата е разработена от Щаер доколкото знам.
    Ако проследиш на картинката, която съм дал, кое с с кое е свързано, ще разбереш действието. Макар че не се вижда много добре.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  4. #24
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Якимово ,Монтана
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Това повдигане с крик от първия пост, ли е най-точния метод за проба на виско муфата.
    Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

  5. #25
    Регистрация
    Nov 2007
    Място
    Варна/Добрич
    Публикации
    53
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Ето какво излиза на пръв прочит в пространството.

    http://www.awdwiki.com/en/hyundai/

    Аз също съм с 2.7, бензин, 2001-ва година. Днеска ми се случи, предното ляво колело да остане във въздуха, така и не потеглих, просто си се въртеше колелото, а колата стоеше на едно място. След като пуснах няколко метра назад, следващия опит беше успепешен.

    Поздрави.

  6. #26
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,221
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  7. #27
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Малко е необичайно направен, не е отделно, а е в скоростната кутия, заедно с предния диференциал. Системата е разработена от Щаер доколкото знам.
    Ако проследиш на картинката, която съм дал, кое с с кое е свързано, ще разбереш действието. Макар че не се вижда много добре.
    Значи май няма как да разберем дали сме 3ти диф или с муфа?

  8. #28
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,221
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Значи май няма как да разберем дали сме 3ти диф или с муфа?
    Вижда се на клипа - имаш диференциал и муфа в паралел, която го самоблокира в някаква степен. Ако си само с муфа, предния мост ще върти винаги, щото е постоянно свързан. И няма как без диф, да се завърти задния мост, ако не се върти предния.
    Последно редактиран от cecoa1 ; 28-09-17 в 06:25
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  9. #29
    Регистрация
    Jun 2012
    Място
    София
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Здравейте, да повдигна малко темата, и да питам, някой успя ли да ремонтира тази муфа? Мисля, че и аз имам такъв проблем. Правих теста с крика само на вдигнато предно колело и подпряно задно, че нямах повече камъни, държи се по съшия начин като на клипа от първия пост. Мисля си, че би трябвало да блокира по бързо и да предава по голям въртящ момент към задните колела. Според мен муфата не е блокирала, а приплъзва, и не може да завърти задните колела с достатъчна сила.
    Питането ми е, дали е нормално да се държи така, и дали някой е успял да управи този проблем с ремонт на муфата?
    пп. Днес ми се случи следното: паркирайки на зад, задните гуми опряха в бордюр, а предните останаха на лед, предна лява си въртеше а задните не. след около десетина секунди въртене, успя да се качи, но не разбрах, дали леда се стопи под предната гума, или зацепи задна.

  10. #30
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,613
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Не е. Струва 260лв. + сваляне и качване, ако не можеш сам.
    Само да му сложа муфата в ръцете ще му струва над 200 лв ,защото се намира в раздатката. Не на кардана. Та дотук с ценообразуването ти.
    Калин Владов,09РСПБЗН
    нула88пет22334нула

  11. #31
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Враца
    Публикации
    341
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите

    Име:  c5058fcs-960.jpg
Прегледи: 327
Размер:  67.7 Кб
    С две думи, в тази картинка трябва да са побрани два диференциала: един междуосов и един преден
    Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

  12. #32
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,147
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на kalin09 Преглед на публикациите
    Само да му сложа муфата в ръцете ще му струва над 200 лв ,защото се намира в раздатката. Не на кардана. Та дотук с ценообразуването ти.
    260лв. струва само ремонта на муфата, и ценообразуването не е мое, а на тези които правят ремонта, + "сваляне и качване, ако не можеш сам", а не "с включено сваляне и качване".
    Чети вместо да киселееш.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  13. #33
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,221
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на Niki 76 Преглед на публикациите
    С две думи, в тази картинка трябва да са побрани два диференциала: един междуосов и един преден
    То не само че Трябва, а ги има.
    В този пост в друга тема, има линк с подробно описание и много картинки, на подобен диференциал в друга марка - http://www.offroad-bulgaria.com/show...77#post3267877
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  14. #34
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,613
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    260лв. струва само ремонта на муфата, и ценообразуването не е мое, а на тези които правят ремонта, + "сваляне и качване, ако не можеш сам", а не "с включено сваляне и качване".
    Чети вместо да киселееш.
    Както си го написал се разбира че влиза сваляне и качване ,но ок ,не съм прав
    Калин Владов,09РСПБЗН
    нула88пет22334нула

  15. #35
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Още едно с 2 вдигнати предни колела
    https://www.youtube.com/watch?v=SFLJ...ature=youtu.be

Страница 2 от 2 ПървиПърви 1 2

Сходни теми

  1. Крик.
    От bochkata във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 1
    Последно мнение: 27-12-12, 08:50
  2. Большой физико-географический АТЛАС МИРА (има ли интерес?)
    От AMilkoff във форум Растерни (топографски) карти
    Отговори: 28
    Последно мнение: 11-08-12, 18:04
  3. План за тест на Г клас на тест-полигона "Голди"...
    От Yordan Kolev във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 43
    Последно мнение: 07-09-06, 13:10

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •