Здравейте на всички колеги на офролда имам един проблем имам терано 2 автоматик смених му термостат, водната помпа и капачката на радиатора и ми загрява като тръгна за балкана но ми е интересно че като го карам под двехиляди оборота не загрява толкова но като му вдигна оборотите почва да загрява.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с терано 2 автоматик
Свий
X
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Да попитам един елементарен въпрос. В България на коли които няма място за обездушаване викат сама се обездушава, хай да ми обясните как става тази далавера, изключете варианта с клапана в капачката защото този клапан е за минимални изпарения и само въздух не може да отвори клапана.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Ако случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАко случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.
Как става далаверата с автоматичното обездушаване.
Колега много агресивно го раздаваш ще спами темата по този начин.
Няма такъв момент автоматично обездушаване.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Автоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеАвтоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.
Сега вече закона на Архимед може да действа.
А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.
Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнениеДа речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши?
Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.
ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко терано 2.7 не успее само да се обезвъздуши отговора е много прост - нещо не е в ред. Какво се прави при смяна на антифриз пише в сервизното ръководство. Ако всичко е изпълнено и всичко е в ред, се обезвъздушава само най-късно след второто загряване и изстиване, а най-често още след първото. Пробвано вече 7-8 пъти на собственото ми. Парно има още при първото загряване.
Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.
ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнениеДа речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши? Помагаме да се обездуши. Кога не може да се обездуши само? Когато въздушната възглавница е в повече в системата и не може да излезе само от клапана. Ако някой е обърнал внимание във всички капачки на казанчета има 2 нива на отваряна и точно първото ниво е за обездушаване.
Сега вече закона на Архимед може да действа.
А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.
[ATTACH=CONFIG]934516[/ATTACH]
Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?
От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.Последно редактирано от Аndro 160; 16-10-17, 08:11.
Коментар
-
От: Проблем с терано 2 автоматик
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТаз циркулационна помпа е т.н. водна помпа и върти охл. течност, разбирай и мехура с въздух заседнал някъде по системата. Заседнал е не къде да е, а точно на място, където от двете му страни действа еднакво по сила хидростатичното налягане. При движението на охл. течност и мехура с въздух, хидростатичното налягане действащо от двете страни на мехура се променя, при което той се движи по посока на по малкото хидростатично налягане и в крайна сметка заема място в най високата част на охл. система. Мястото което освобождава съответно се заема от охл. течност и така с помоща на физика и циркулационна помпа системата се самообезвъздушава.
От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.
Какво става при голяма въздушна възглавница? Тераното побира 10 литра, слагаш му течност 8 литра в системата имаш 1 литър и ти остава 1 литър въздух този 1 литър ще може ли да излезе изведнъж при първото отваряне на термостата? Не няма даможе.
Все пак караме стари коли никой незнае вътре в системата какво е и вероятноста да не миже да се обездуши си е голяма.
Къде е гаранцията, щче на колегата не е станало същото?
Аз този филм съм го играл не с тераното де предната ми кола която уж по нашите майстори са самобездушава, но уви не е било така.
Веднъж ми го обездушиха в София с капачката нанказанчето, както писах първата степен на капачката е за обездушаване и втория път с този уред на снимката.
Този уред както е за надуване такан е и за зареждане на течност в системата с очите съм видял как става.
И накрая да попитам лошо ли ще е, ако нашите майстори в България работят със съвремена техника по нашите коли?
Този уред може да си го позволи всеки сервиз не е нещо скъпо. Не е ли по добре да имаме сервизи с техника отколкото майстори с чукни гаечен ключ?
Малко грешно подходи отнало, но ето това ми беше мисълта. Аз едно терано изхвърлих заради майстори и ми писна от нашите майстори.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар