Страница 4 от 4 ПървиПърви 1 2 3 4
Резултати 61 до 67 от 67

Тема: Първи джип Лада Нива

  1. #61
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    45,731
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Правилно си почнал.
    Комбайнерски мъдрости от Кольо: Който иска да яде храна от гладни растения-значи не е в час с физиологията на растенията, и изобщо на живата природа.

  2. #62
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    5,295
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Щом ще сваляш пак раздатката може това https://www.niva-club.net/viewtopic.php?f=26&t=1595 да ти влезе в работа.
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге. Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  3. #63
    Регистрация
    Dec 2010
    Публикации
    137
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    Мога да ти кажа какво не и е наред на почти всяка Нива като си я купи човек:
    1. Карданите: неправилно сглобени защото последния път като са сваляли трансмисията не са ги маркирали, а са ги изнизали от шлиците. От това имаш вибрации около 70км/ч и нагоре.
    Тук излезе много прав .

    3. Раздатъчната кутия - тя се центрова спрямо скоростната ама никой не го прави. За сметка на това корозията около опорите е често срещана и е нормално да се откъсне от пода при натоварване.
    Кажи как се центрова , сега тресене нямам , обаче на свободна като включа раздатката и включа скорост почва леко пак да тресе между скоростите и раздатката гуменото каре е сменено с подсилено. Това го забелязвам само на свободна раздатка.


    Давай, ремонтирай, има много. После ще ти разкажем за лагерите на предните главини.
    И вече може да кажеш за предните главини . Мисля че предна дясна трябва да я прегледам. Или е карето там има едно чаткане при потегляне и когато карам като подам леко надясно волана има едно скърцане и присвирване.

    Цитат Мнение на ivo-police Преглед на публикациите
    Еми ,то от там се почва . От акъла. Ето запалката примерно е с осветление. С една проба всичко се разбира.
    А ако ти кажа , че свързах запалката и то не със осветлението , Защото когато вържа осветлението само свети а самата запалка не работи. Когато махна осветлението запалката работи за това махнах лампичката която е със жичка на нея. И вързах корпуса на запалката на - и другото на +.
    Така и не разбрах защо когато сложа лампичката запалката не тръгваше. Сякаш взимаше лампата тока на запалката или има нещо общо часовника който са монтирали направи ми впечатление , че когато вързах запалката той спря да работи. Изгоря ми веднъж първи бушон запалката спря да работи и тогава часовника тръгна не знам как е връзван не съм се ровичкал и да гледам. Запалката сега ми работи зареждам си уредите които ми трябват лампата като екстра я нямам. Та за акъла който спомена и за поста който цитира несериозно ми се вижда от големи мъже набори на баща ми.
    Последно редактиран от CarTest™ ; 23-10-17 в 17:39

  4. #64
    Аватара на petroffbg
    petroffbg е офлайн
    Пламен Петров
    Старши участник | Организатор || +ПЛ |
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    СИЛИСТРА
    Публикации
    4,046
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Осветлението на запалката се свързва със осветлението на таблото,трябва да има нарочен кабел зад барчето за това.Инак си има постоянен плюс за самата запалка.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

  5. #65
    Регистрация
    Dec 2010
    Публикации
    137
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Цитат Мнение на petroffbg Преглед на публикациите
    Осветлението на запалката се свързва със осветлението на таблото,трябва да има нарочен кабел зад барчето за това.Инак си има постоянен плюс за самата запалка.
    Значи там била работата. Явно часовника който са присадили не съм разглеждал още къде са го връзвали видях само плюса на запалката и от него я свързах. Там ще е някъде този кабел ползван за това ще разгледам благодаря.

  6. #66
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,720
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Цитат Мнение на sandro_pz Преглед на публикациите
    ....
    Така и не разбрах защо когато сложа лампичката запалката не тръгваше. Сякаш взимаше лампата тока на запалката или има нещо общо часовника който са монтирали направи ми впечатление , че когато вързах запалката той спря да работи. ..... Та за акъла който спомена и за поста който цитира несериозно ми се вижда от големи мъже набори на баща ми.
    Дух някакъв се е вселил. Най вероятно като си взел колата не си почерпил или "повозил" чуждо.
    Л.Р. Дискавари 1

  7. #67
    Регистрация
    Dec 2010
    Публикации
    137
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Първи джип Лада Нива

    Цитат Мнение на ivo-police Преглед на публикациите
    Дух някакъв се е вселил. Най вероятно като си взел колата не си почерпил или "повозил" чуждо.
    Честно да ти кажа и 2 те ги направих заклевам се .

Страница 4 от 4 ПървиПърви 1 2 3 4

Сходни теми

  1. Отговори: 45
    Последно мнение: 05-01-16, 18:11
  2. Отговори: 0
    Последно мнение: 12-12-11, 18:01
  3. Лада Нива или Друг Джип
    От totolamb във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 4
    Последно мнение: 02-03-08, 15:15

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •