Страница 4 от 8 ПървиПърви 1 2 3 4 5 6 7 8 ПоследенПоследен
Резултати 61 до 80 от 150

Тема: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

  1. #61
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Звъниш ми когато решиш че ти трябва, и те пращам да си я вземеш от баща ми в Божурище(на лесно място е).
    Ааа, това мероприятие е ако се наложи въобще.
    Сега сълзи щото е топло и карам с нафта, че ми е по-изгодно. Ше му сипа 10-20л. отработено олио и всичко ще спре, особено като мине и тоя месец.
    Джипа ми е за возене, и се ремонтира само ако се наложи, или с превантивна цел, но резервоара не е в тая графа.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  2. #62
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    19,335
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    44

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Ники, поялник, калай, ортофосфорна киселина и си ти.
    Кви са тия китове ))
    Е алтернативно можеш да го намажеш с епоксидна смола.
    Но правилния начин е пластмасов резерватив - по много причини
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  3. #63
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Цитат Мнение на turtey Преглед на публикациите
    Ники, поялник, калай, ортофосфорна киселина и си ти.
    Кви са тия китове ))
    Е алтернативно можеш да го намажеш с епоксидна смола.
    Но правилния начин е пластмасов резерватив - по много причини
    Абсолютно си прав и точно това искаха да направим пичовете с които го правихме, но го обезмаслих и направих сам на място, без да се сваля и на моя отговорност, първо за да им освободя възможно по-бързо крика, защото това го направих в късният следобед и на другата сутрин само сложиха защитата, а и защото не мога без кола, и ако станеше неква греда при свалянето увисвах, та за това.
    Сега ако реша да правя нещо, ще се приготвя предварително с комплектован пластмасов резервоар, и ако нещо се сбангьоса, си мЕтам стария.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  4. #64
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Заради това:

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Малко инфо от петък.

    Разходка за грозде до Виноградец и после до Перник.
    Това го казвам заради маршрута, който от "Тракия" беше през "Северната тангента" и "Люлин".

    На отиване 120-130 горивото не мръдна много, но и по картата от Румънското посолство до Виноградец го даваше 83км. По километража ми беше около 5км. по-малко, което е разлика около 5%, а не 10 както си мислех, което прави разход почти 10 при предишните ми засичания.
    По-интересното беше в обратна посока.
    С 600кг. грозде и 200 кила тюфлеци, 120-130 по равното и 100-110 на 4-та по баирите, нафтата ми изчезваше очевадно по-различно, като не съм го засичал пълно-пълно.

    Скоростите ми са дълги, и под 110-120 не ще да върви, особено ако има и лек баир, и понеже двигателят ми е атмосферен, предполагам, че му давам повечко газ, а от там и разхода е нагоре.
    Май ще трябва да мина на старите предавателни числа, ако искам да карам с 31"-ци, но като за начало мога да сложа зимни 29"-ки, че е по-лесно и по-евтино, и да видя как ще е като предавателни числа и разход.
    пак се замислих за турбина или смяна на предавателните числа пак към заводските 4.55 за този мотор, ако ще карам с 31"-ци.
    Моста ми е KSC, който като двойка вътре си е DANA44, с келявата разпорна втулка разбира се, която е и била причината да се разджлямби пиньона и да протече от семерИнгата.
    Ако минавам на този вариант, мисля да метна и един Torsen отзад, но пък хич не ми се ще да махам четирисателитният диф с който съм сега.

    Както и написах в цитираният пост, може просто да сложа зимни 235/75/15, щото за градско-скараджийският офройд по-високи не ми и трябват, да видя как ще се държи на дълго, и след това да мисля за по-сериозни финансово и хамалогични промени.

    ... а турбина и/или газ не пречи.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  5. #65
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,182
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Тия видя ли ги, виждат ми се читави и на добра цена, пък и шарката ми допада http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=221941

    Аз съм решил, че ще го карам с тоя размер - има много предимства, ако е предимно за транспортни цели, а не оффроад експерименти.
    Но не съм решил дали да взимам сега.

    Иначе за газта, един приятел беше взимал назаем, да си върши работа, един Спринтер от първите с тоя мотор, с добавена газ. Каза, че ефекта е доста голям.

    ПП: Не че някога бих се занимавал с газ на дизел... Това по идеологически причини.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  6. #66
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Да, видял съм ги, ама изпаднаха и едни чисто нови 31/10.5/15.
    235/75/15 е по-добър за ежедневна употреба, само ме притеснява друсането, но пък плюсовете май са повече, а и на оригиналните 7" джанти се разпъват перфектно.
    Не е зор за утре, та само си разсъждавам, но е добре да си взема нови гуми преди да е паднал снежец, че ми се ще да сложа по-зимни.
    Ама желанието и сметките са едно, а какво ще стане, ще видим по-натам.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  7. #67
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    В края на юли направих това:

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Много отдавна нещо ми прескърцваше докато мотора е студен, но малко след това всичко изчезваше. Напоследък на два-три пъти ми се наложи да измия мотора, след което наставаше яко свирене за малко и пак всичко приключваше, до последното измиване на мотора с обезмаслител заради спуканата тръбичка към едната дюза. Шума стана постоянен и прогресиращ, а ситуацията притеснителна.
    Според скромната ми диагноза трябваше да сменя ролките, с които и без това се сдобих още като взех джипа.
    Днес приятел си правеше колата и решихме, че може да сменим и ролките.
    Всичко беше набързо разглобено, но ролките си бяха перфектни. Така и така имах новите и ги сложихме, но се установи луфт в обтегача на ремъка, който беше свален. Оказа се, че лагера който е в него е разбит. В петък в 19:00 няма от къде да намеря и го събрахме така.
    Всъщност проблема се оказа, че е в алтернатора, който си работи перфектно, но оста му играе кючек, което автоматично значи, че ще ходи при Густав 6х6 (толкова ли не можа да напише направо 36, а ни кара да смятаме ).

    Ето снимки на лагера на обтегача, който за всики мотори ОМ60х е еднакъв, и както е видно от тях, се сменява с махането на една зегерка.

    Прикачен 923330

    Прикачен 923331

    Идната седмица ще го купя, и се надявам заедно с ремонта на алтернатора да сменя и него.

    P.S. Мисля утре (днес) да пръсна малко грес на спрей на алтернатора, барем да не го мисля постоянно.
    и както е видно, се оказа, че проблема е бил в алтернатора.
    Отдавна си мислех за по-голям, но да сменявам работещ не ми се щеше, за това и когато Яро продаваше 150А като за мен, докато се чудех дали да го взема, някой ме изпревари.
    Така или иначе трябваше да го правя, а видях, че в Мегапартс продават за 65лв. алтернатор от S350 и го взех, като мислех, че ще е поне 120А, но не би !

    Име:  15072294023401.jpg
Прегледи: 317
Размер:  761.3 Кб

    Оказа се 100А !

    Както и да е, смених му лагерите, и го сложих вместо моят, щото Густав каза, че не може да го направи за деня щото беше заринат от работа и предвид отпускарският период беше по-добре, че да не зема да се приключа рЕзко.

    Добре отпочинал, Густав направи моят чисто нов

    Име:  15072293897240.jpg
Прегледи: 319
Размер:  822.8 Кб

    на който днес му дойде момента да се върне на мястото си.

    Понеже започнахме към 18:30, не остана време за лагера на обтегача, който ще се прави по-натам.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  8. #68
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    4,182
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Не четеш - според дебелите книги, на всички бензинови мотори на Мусо е 115А.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  9. #69
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    За бензиново Мусо не съм гледал, но същият 150А е на ML430 W163, и явно при бензиновите са по-големи заради тоците.
    Както и да е, Густав каза, че няма абсолютно никакъв смисъл от по-голям алтернатор в моят случай, и при положение, че моят е изкарал 23г и 270 000, с нови лагери и реле се надявам да изкара до погребението.
    ...

    Исках да снимам как и какво, но смяната се импровизира и не можах.
    Цялата операция е елементарна и бърза, само трябва да се махне дифузьора на радиатора за да има достъп до болтовете, и да се разхлаби обтегача на ремъка, за което се маха един болт в най-горният край на главата.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  10. #70
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Преди малко метнах новият 100Ah акумулатор който си взех от Форума наскоро.

    Име:  15077415711042.jpg
Прегледи: 278
Размер:  599.8 Кб

    Лошото е, че като затворих капака стоеше надигнат при акумулатора, но вече бях събрал всичко, а и старият акумулатор замина с приятел утре да го качи на тарикатско зарядно да се поусвести, че с тва градско и постоянно на фарове ебаваме мамата на акумулаторите.
    Така или иначе нищо повече не ми се правеше за днес.
    Ако утре се окаже, че подпира много, ше трябва да го махам, а ми беше голям мерак !

    Специални благодарности на Пенчо, който ми даде плочка от гума, от която подложих с цел да не подпира в капака.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  11. #71
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    ... и си седя, и си мисля:
    Ако верно новият акумулатор повдига капака, трябва да си сложа стария, ама вече съм с мисълта, че съм с рециклиран алтернатор, в който Густав сложи хубави лагери и реле, и който ще зарежда нов 100 амперов акумулатор.
    Та, вариант едно - продавам новия, продавам и стария, и си купувам нов JIS 95-100Ah, но това веднага няма как да стане, и ако утре си купя нов акумулатор, ще си имам още два за продаване, и барабар с другия рециклиран алтернатор, ше трябва да си правя салата с тях, ако някой не ги вземе. Вариант две - да видя къде (и какво) подпира в капака, и да му усуча два чука, че ми писнА !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  12. #72
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Хасково
    Публикации
    155
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    С две ръце за вариант 2 Баф го в железото, да си причиняваш толкова приключения за два чука работа.

  13. #73
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,403
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Цитат Мнение на martiob Преглед на публикациите
    С две ръце за вариант 2 Баф го в железото, да си причиняваш толкова приключения за два чука работа.
    Баф го във варианта Подпира минусовата клема,та или набиваш клемата надолу или правиш цицина на капака .

  14. #74
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Всъщност и минусовата клема не опираше, защото сложих клеми със шпилки които въртя на където си искам.

    На 13.10 колега взе акумулатора пък аз си купих JIS. Разменихме ги привечер, по тъмно, и като щракнах капака видях, че пак е повдигнат, но хич не ми се занимаваше на момента, и заебах всичко.
    На другият ден го отворих и огледах.
    Извел съм маркучи от отдушниците на дифовете възможно най-високо, и този от предният излиза при моторчето за чистачките, като минава покрай акумулатора и под минусовата клема.
    Да, но това беше при 75Ah акумулатор, а при 100 амперовият Монбат преместих маркуча като го насочих напред, преметнах го през казанчето на разширителният съд, покрай калника, и го заврях под някаква планка, като въобще не съобразих, че мястото м/у капака и казанчето е много малко.
    Оказа се, че маркуча повдига капака, а не акумулатора, както и, че тъпата путка съм аз.

    ... е, поне съм с нов JIS акумулатор.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  15. #75
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Както съм писал и по-назад в темата, предният кардан ми е фира, и въпреки че след като ДЕдо го гресира, и каза че е "Станал перфектен, като за продаване" , след като включа предното почва да се подмЕта и продължава да блъска.
    Зима иде, а с нея би трябвало и сняг и лед, и вчера реших да прозвъня обявите, та да видя какво ще изпадне.
    Оказа се, че от петнайсетина обяви за части само две-три имаха предни кардани, а един перниканец ми обяви цена като за Г.
    Така или иначе, понеже отпред са няколко размера, моят го нямаше никъде, а и дори да го намеря, ще е най-малко на 22 години, а проблема със шлиците се появява и следствие на ЕГНто и атмосферните условия, което обезсмисля подмяната му със също толкова дЪрт като моя.
    Мислих по въпроса, и ако намеря по-нов, вариант е размера да се компенсира с дистанционни фланци, но след като попрочетох руските форуми и разгледах снимки, се оказа, че това си е слабо място и проблемен детайл, което пък обезмисля разправията по преправянето.

    Работната дължина м/у фланците при мен е 770mm, като предвид независимото предно окачване почти не мърда.

    Събирам идеи за кардани в този размер, като според това какво ще изпадне ще мисля как може да се реализира.

    Надявам се решението да бъде полезно за всички, защото това е едно от малкото слаби и проблемни места на модела, който съществува и при Рекстън 1.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  16. #76
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Днес прозвъних всички ремонтьори на кардани, и за смяна на шлици най-добри цени ми обявиха и на двете места в Кубрат, но може да се окаже, че ми е разбита втулката (или лагера) в който лагерува едната част. Това, обаче, ще се разбере при свалянето на кардана.

    Днес си взех и тампона на скоростната кутия, който си поръчах в Ратола.

    Име:  15155252736510.jpg
Прегледи: 145
Размер:  568.6 Кб

    Име:  15155252843231.jpg
Прегледи: 131
Размер:  518.9 Кб

    Име:  15155252943962.jpg
Прегледи: 131
Размер:  529.4 Кб

    Име:  15155253058463.jpg
Прегледи: 130
Размер:  544.7 Кб

    Това е тампона който се монтира на първите модели, на които скоростите са с лост като на ВАЗ.
    50лв. и няколко седмици чакане.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  17. #77
    Регистрация
    Oct 2013
    Място
    БЛАГОЕВГРАД
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Е сега остава и някой да го смени. Напредваш леко по леко. Утре ще ти звъна да се разберем за гумите.

  18. #78
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Цитат Мнение на GECATA 73 Преглед на публикациите
    Е сега остава и някой да го смени. Напредваш леко по леко. Утре ще ти звъна да се разберем за гумите.
    Утре, надявам се, че след снежната коледновитошка разходка на която си запалих съединителя и разщраках единият хъб, явно съм прецакал тотално и тампона, щото като давам и връщам газта подскача целият джип и ми трЕска под гъзЪ.

    Я да попитам и тук, коя от двете печки бихте предпочели и защо ?

    Име:  15155232236570.jpg
Прегледи: 116
Размер:  514.4 Кб

    Име:  15155232360361.jpg
Прегледи: 117
Размер:  714.7 Кб

    И двете са оригинално вградени на Мерцедес.
    Вебастото я имам и е от някаква белгийска А класа, като е карана само там, но трябва да И намеря още някои дреболии, а другата приятел току-що я свали от Вито 2.2 CDI, и е пълен комплект.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  19. #79
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    201
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Така като гледам Вебасто-то ще щади повече акумулатора ... консумацията и е по-малка ...
    ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
    ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

  20. #80
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,031
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

    Цитат Мнение на royce Преглед на публикациите
    Така като гледам Вебасто-то ще щади повече акумулатора ... консумацията и е по-малка ...
    И на мен това ми направи впечатление, но не е голям проблем, щото съм със 100Ah-ов акумулатор.
    Ебершпехера е пълен комплект, изглежда много добре, и има много готина неръждаема защита, абе хвана ми окото, но нищо не знам марката, а и за модела.
    При мен е, и утре ще я наснимам да ви я покажа.
    Интересува ме и има ли разлика в моделите като възможности, и кой е по-нов, но се надявам някой да отговори в темата за печките.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

Страница 4 от 8 ПървиПърви 1 2 3 4 5 6 7 8 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. SsangYong/Daewoo Musso
    От Джоу (x3mrjoe) във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 56
    Последно мнение: 04-04-18, 13:45
  2. Проблеми с Daewoo Musso
    От Влади Ангелов във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 32
    Последно мнение: 18-12-17, 11:46
  3. Диференциал за Daewoo Musso 2.3 td
    От balkanbreezehills във форум Общи приказки
    Отговори: 6
    Последно мнение: 09-10-14, 22:10

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •