Страница 2 от 2 ПървиПърви 1 2
Резултати 21 до 24 от 24

Тема: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

  1. #21
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    485
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Да, отзад е О - пръстен на хъба, отпред е семеринг на полуоската. Добре е да имаш и нова гайка за полуоската, че законтрянето става със смачкване на периферията.
    А сигурно ли е че е диференциално масло, а не спирачна течност напр.?
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    719
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Няма да му трябва гайка, защото той ще извади полуoската с главината. Главината се държи на 4 болта.
    Зачистваш канала на главината в който влиза о-пръстена. Това, ако има ръжда. Същата процедура и на отвора в моста. Също може да е много ръждив. Накрая едно финно зачистване и полиране с фина шкурка, намазване на О-пръстена с масло и обратно сглобяване! Болтовете, които държат главината към моста мисля че бяха лепени. Хубаво е пак да се залепят с Локтайд.

    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	r12.png 
Прегледи: 274 
Размер: 368.9 Кб 
ID: 929850
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

  3. #23
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    629
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Благодаря за насоките. Ако ги бях видял по-рано, нямаше да развивам гайката. Така или иначе мисля приключих с този проблем. Оказа се О-пръстена. Въпросната гайка я развих внимателно и после я използвах като я законтрих. Видях, че в ръководството пише да се смени, но ...
    Болтовете на главината към моста - не ми мина през ума да им капна осигурител на резбата, а само ги стегнах с указаното в ръководството усилие. По-скоро се замислих за лепилото, което се указва да се използва за шлиците, ама ми се видя много сложно набавянето и се отказах.
    Очаквах мъки при изваждането на главината и мислех, че няма да се оправя без скоба за лагери, но главината си излезе леко. Няма ръжди по контактните повърхности. Долях малко масло - около стотина милилитра. Покарах десетина км - няма теч. А преди си сълзеше и на място, като повдигах на крик противоположната страна.
    Също така при карането установих, че вече изчезна това придърпване във високите обороти. Вероятно се е дължало на клапана за турбото, който смених. Засега МАФ-а няма да го мисля. Вече съм доволен от вървежа.
    Налягането в гумите според ръководството трябва да е 1,9 / 2,6(3,2). Трябва ли да се коригира за по-големи гуми?

  4. #24
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    629
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Последното нещо, което направих, беше да раздвижа уейстгейта на турбото, защото се оказа позапекло. Съветвам всеки, който не си го е проверявал, да го стори. Ефектът е чувствителен и повече от добър.
    А, и разход засякох: карането ми е смесено междуселски и горски пътища неподдържани - 9 л. Доволен.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 1 2

Сходни теми

  1. Land Rover Discovery 1 или Range Rover (1994-1997) (дизели)
    От burgas_offroad във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 7
    Последно мнение: 25-06-14, 13:44
  2. Избор между Land rover Discovery 2.5 тdi ,Nissan Terrano 2.7 TDI ,Toyota Land cruiser
    От doktoralen във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 9
    Последно мнение: 07-03-09, 03:55

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •