Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SERV 4WD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SERV 4WD

    Здравейте колеги, пиша ви за съвет свързан с Jeep Cherokee 2.8 CRD 2009г. Първо светна лампа за ръчна спирачка, след това решихме да го качим на канал, но имаше сняг и включихме 4WD Auto след което светнаха останалите лампи. Джипа остана на 4WD Low. От къде може да е проблема и на някой до сега случвало ли му се е. Моля за съвет как да постъпя, къде да търся проблема?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:^39FADFE9CA67E0241860A1324B8184F22E62F267963B256CCF^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:6126237

  • #2
    От: SERV 4WD

    Трябва да се направи диагностика , вероятно е датчик на ABS .
    Успех !!!
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #3
      От: SERV 4WD

      Или сензора на раздатката
      Или просто е останал на 4х4.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #4
        От: SERV 4WD

        След проверка на 3 от 4 датчика на ABS установих, че на двата предни няма никаква реакция. След съмнение в мултицета пробвахме заден десен и мултицета реагираше. Сега съмненията са в двата предни датчика. Някой може ли да ми каже ориентировъчна цена за двата предни датчика.

        Коментар


        • #5
          От: SERV 4WD

          http://www.ebay.at/itm/ABS-Sensor-Dr...-/181026267966
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #6
            От: SERV 4WD

            Не се мерят по тоя начин! По-скоро искам да ти кажа че не всички датчици са индуктивни и имат активно съпротивление! Моите предни на джипа в подписа също нямаха съпротивление! Въпреки това грешка се записваше само в пр.десен. На майтап купих един вт.ръка(след 100 проверки на инсталацията от мен самия) сложих го и проблема се реши. И трите ляв, десен, и вт.ръка не показаха съпротивление. Може да са полупроводници, или друг вид активни датчици който чрез подаване на напрежение и ток да връщат информация, не знам(то и на индуктивните се подава напрежение и ток де, ами се опитвам да кажа че са различни според мен, и не е само при WJ)!

            Коментар


            • #7
              От: SERV 4WD

              Resistance is checked wire to wire, no ohm spec. the sensor works in the following way.The sensors convert wheel speed into a small digital signal. The ABM sends 12 volts to the sensors. The sensor has an internal magneto resistance bridge that alters the voltage and amperage of the signal circuit. This voltage and amperage is changed by magnetic induction when the toothed tone wheel passes the wheel speed sensor. This digital signal is sent to the ABM. The ABM measures the voltage and amperage of the digital signal for each wheel.


              http://www.justanswer.com/jeep/50fr9...rol-light.html
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #8
                От: SERV 4WD

                Най блиската диагностика до мен е на БОШ, ще може ли да разчете грешки. И как ще я закарам на бавните.

                Коментар


                • #9
                  От: SERV 4WD

                  Първоначално публикуван от sportaga Преглед на мнение
                  И как ще я закарам на бавните.
                  Бавно.....

                  П.П. Опита ли да махнеш и сложиш акумулатора?
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    От: SERV 4WD

                    Пробвах с ключа нищо, пробвах и с акомулатора пак нищо.

                    Коментар


                    • #11
                      От: SERV 4WD

                      Махни бушон FDCM EDIFF , при теб най-вероятно е номер 33. Запали колата, загаси и върни бушона обратно.
                      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                      Коментар


                      • #12
                        От: SERV 4WD

                        Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                        Махни бушон FDCM EDIFF , при теб най-вероятно е номер 33. Запали колата, загаси и върни бушона обратно.
                        Това го гледах в You Tube но не намерих моя бушон.

                        Коментар


                        • #13
                          От: SERV 4WD

                          Или 25 или 33 трябва да е(при мен е 25)
                          WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                          Коментар


                          • #14
                            От: SERV 4WD

                            Вчера го водих на диагностика изкара 2 грешки на ABS майстора каза преден ляв датчик. И няколко на скоростна кутия но не ги разбра, пробва да ги трие без резултат. Нео Неочаквано му изникна спешна работа и ме отпрати, днес имам уговорка с друг сервиз.

                            Коментар


                            • #15
                              От: SERV 4WD

                              Благодаря на всички отзовали се проблема е решен със смяна на преден ляв датчик.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X