По това ще възразя - всяка неделя ме водеше баща ми на градска баня.
Малко спомени от деня за къпане, ако позволиш:
Сънувам нещо хубаво, но въздухът не ми стига. Отварям очи и осъзнавам че баща ми ме е стиснал леко с два пръста за носа а показалеца на другата ръка е поставил пред носа си, давайки ми красноречив знак да съм тих. Тихо ставам и тръгвам след него с неясното чувство че съм пропуснал нещо хубаво в съня си.
- Какво сега?
- Трябва да ставаш, ще ходим на баня.
- Уфф... А оня защо не го будиш?
- "Оня" ти е брат и е голям, ще отиде сам. И малко по-тихо да не събудиш майка си, че само днес може да се поизлежава.
- Да бе, той все е по голям и може сам, пък аз все с тебе трябва да ходя... И като е неделя, не може ли и аз да поспя малко?
- Не, довечера съм нощна, а трябва да свърша много неща преди да тръгна.
Сърдит, както съм по пижама, се настанявам на стола пред масата, където ме чака ухаеща на сирене, захар и краве масло попара.
- Ти къде?
- Мии.. да ям.
- Да ядеш? Преди да си си измил очите и врата? Я марш на мивката!
- Ма нали ще ходим на баня, защо да се мия сега?
- Щото вратът ти е мръсен и после майка ти трябва да пере на ръка захабени яки, затова.
- Е нали всеки ден го мия, как ще е мръсен?
- Много приказваш, ще ми захапеш ръкава на потника. Махай пижамата и хайде на мивката!
Изпълнявам намусен. Водата от Юнгата е хладкА, да ми се раздвижела кръвта. После следва интензивно търкане с хавлиена кърпа, от което се зачервявам като варен рак. Излапвам попарата и следва най-неприятното - обличането. Чорапи, дълги чорапи с жартиери върху тях, панталон, риза с копчета, пуловер, шаячното палто, останало от някой братовчед, шапка, шал, и ръкавиците с връв през ръкавите, дето се е скъсала и е привързана наново, но с такава дължина, че трябва да съм с леко сгънати в лакътя ръце като граблива птица за да ги нанижа. И отиваме във виелицата на спирката.
Яко..., Сто , благодаря за спомените . И мен татко ме е водил на баня , но нашата беше в махалата и със истинска минерална вода. А вече синовете ми , имахме си баня в къщи .
....
Проект за 100 лева.
Държавата го поръчва, плаща 100лв, реализират го.
Какъв е приносът на тоя проект към БВП ?
Варианти:
1. Заря - внасят се за 100лв. пиратки и се опукват. повишава ли се БВП на България ?
2. Мост/строеж - плащат се 90лв. за стомана в Перник и 10лв. за монтажници. повишава ли се БВП на България?
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Чудесно
по т.1 ефекта може да бъде почти 0 по отношение на създаден продукт
по т.2 ефекта в/у БВП е повече от 100лв. поради реинвестирането.
И да си додем на некоректния въпрос:
Ако с тия 100лв. България нищо не прави (няма инжекция за мост и газпровод) как е ръста на БВП-то сравнен с инжектирания такъв? (при равни други условия)
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
...Мисълтът ми беше, ако е важно Бакуревич къде си получава документацията. Иначе, Арсений отдавна се изнесе в Румъния, а Драгулев се изнесе и от фирмата.
Като изключим чудесата на съветската и българската автотехника от времето на Тато непрежалимий (поклон-тряссс...), възможните версиЙ са три:
1. Превъртане на километража (жилото му с бормашина и още 1001 ТНТМ-способа от онуй Златно време) с цел кражба на гориво, смазочни материали, мамене на клиенти при таксиметровите превози и косвен резултат от това - "прескачане на основни ремонти" като нова поредна победа в социалистическото съревнование. Беше споделено вече в онази тема.
2. Някаква супер-оптимална експлоатация на МПС-то на смени без да бъде гасено, палено студено, без да виси в задръствания, каквито в онуй... пак си дойдохме на думата... Време, просто нямаше.
3. Чиста случайност. Куриозно успешни екземпляри от някой модел винаги е имало, както и е имало неудачни, "лимони", дефектиращи многократно още докато са в гаранция.
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Като изключим чудесата на съветската и българската автотехника от времето на Тато непрежалимий (поклон-тряссс...), възможните версиЙ са три:
1. Превъртане на километража (жилото му с бормашина и още 1001 ТНТМ-способа от онуй Златно време) с цел кражба на гориво, смазочни материали, мамене на клиенти при таксиметровите превози и косвен резултат от това - "прескачане на основни ремонти" като нова поредна победа в социалистическото съревнование. Беше споделено вече в онази тема.
2. Някаква супер-оптимална експлоатация на МПС-то на смени без да бъде гасено, палено студено, без да виси в задръствания, каквито в онуй... пак си дойдохме на думата... Време, просто нямаше.
3. Чиста случайност. Куриозно успешни екземпляри от някой модел винаги е имало, както и е имало неудачни, "лимони", дефектиращи многократно още докато са в гаранция.
Само най абните шофьори превъртаха километражите с жилото, а по грамотните с поглед! На таксито няма как да му превърташ километража че колко са повече километрите толкова повече пари трябва да внесеш в ДАПа. УАЗките и Волгите при нас изкарват над 300000км. като им се долива преработено масло без никаква смяна.
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
На всичко държавно (днес и ,,частно") се бае, задължително за всички флуиди . Волга що годе да мине няколкостотин, но Уаз без строшени скорости и диференциали не съм даже чувал, дори да се кара с 30-40.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
На всичко държавно (днес и ,,частно") се бае, задължително за всички флуиди . Волга що годе да мине няколкостотин, но Уаз без строшени скорости и диференциали не съм даже чувал, дори да се кара с 30-40.
Заповядай да видиш мойте УАЗки.
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар