Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на съединител

    Напоследък се подготвям психически за смяна на съединителя. Вече минах 100 000 км и съм сигурен, че фабричния съединтел е накрая на експлоатационния си ресурс. Рагледах какво има за Нивата и стигнах до следните комплекти феродов, притискателен и лагер: руски, Закс, Люк и Валео. Руският е най-евтин, Валеото е най-скъп, като него го дават само за 83 конски сили Нива, а останалите за 80 конски сили Нива. Това са, разбира се, някакви каталожни индикации на производителите. Според мен всички са еднакви.

    Колеги, моля за вашето компетентно мнение. Споделете вашия опит, наблюдения. Трябва ли още нещо да си купя, което е хубаво да се смени когато се разглабя. Работата не е малко, нито е евтина и ще съм благодарен, ако ми спеситите някои лош избор

  • #2
    От: Избор на съединител

    На леки автомобили Рено съм сменял със Лук и Валео. ЛУК-ът мина още 80 000 км и после продадох колата. Никави грижи. Преди ЛУК-а бях сложил турски МАПА, който за 13000 км показа всички признаци на скапан съединител менте. На друго Рено съм слагал Валео произведен във Франция (щото имат завод и в Корея). Също мина 30 000 км без проблем и колата се продаде. С Валеото педала беше чувствително по-мек. Закс по принцип са сериозна марка при съединителите, но не съм карал с такъв. Според мен - заложи на нещо по-скъпо. Разправията по ремонта, нервите, труда и висенето в сервиз винаги излизат по-скъпо от колкото ще спестиш, ако вземеш евтин съединител.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      От: Избор на съединител

      Някъде имаше тема за съединителя.По спомен,клеги са карали 150-160 хил км с ЛУК,без каквито и да е признаци на износване.
      Относно другите неща:като свалиш СК,много лесно можеш да извадиш стартера и да му направиш един преглед-втулки,четки,че иначе ваденето му е ....!
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #4
        От: Избор на съединител

        Нивата с руския съединител изкара близо 10 000км.При най-малкия напън замирисваше на феродо и беше някак странен.Все едно нямаше полусъединител, тръгваше рязко.Смених го с ЛУК вече надмина 10 000км веднъж до сега не е замирисъл при напън.И най-важното вече тръгва като нормална кола.Повече никога руски съединител !

        Коментар


        • #5
          От: Избор на съединител

          Ето какво казват Нивовъдите с малки червени Нивички в кръвта вместо червени кръвни телца: http://www.niva-club.net/viewtopic.php?f=26&t=450 .

          Накратко казано, при нормално решение - Закс или Валео. При суперрадикално решение - маховик, комплект съединител Валео и РЦС от Шнива ...

          Още малко материал с повече картинки: http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/t...epl/sc2123.htm
          Последно редактирано от коко келеша; 21-01-15, 09:47.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #6
            От: Избор на съединител

            Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
            ............ Трябва ли още нещо да си купя, което е хубаво да се смени когато се разглабя. Работата не е малко, нито е евтина и ще съм благодарен, ако ми спеситите някои лош избор
            Семеринга на колянов вал.
            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

            Коментар


            • #7
              От: Избор на съединител

              Имал съм 3 ниви, скапвал съм руски съединител за има няма 3 000км. След това точно от форума научих за съединител ЛУК, от както съм го сложил, проблеми не съм имал с този агрегат. Мога да споделя само положителни мнения, по мек педал, по добре превключване, доста по-голям живот. Според мен ЛУК е доказан съединител, който много други колеги са го ползвали. Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: Избор на съединител

                Подкрепям колегата Роко. Купих си за Нивата от колегата niki-p LUK и съм повече от доволен!
                First Man, then Machine!
                Lada Niva
                Honda XR 400

                Коментар


                • #9
                  От: Избор на съединител

                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                  Ето какво казват Нивовъдите с малки червени Нивички в кръвта вместо червени кръвни телца: http://www.niva-club.net/viewtopic.php?f=26&t=450 .

                  Накратко казано, при нормално решение - Закс или Валео. При суперрадикално решение - маховик, комплект съединител Валео и РЦС от Шнива ...

                  Още малко материал с повече картинки: http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/t...epl/sc2123.htm
                  Леле, хвърли ме в размишления за Валеото на Шнива! Доколкото разбрах с лошия си руски, ако си купя компл.съединител, маховик и работен цилиндър с планките, би трябвало да стане без допълнителни преработки. А какво става с главния работен цилиндър и с вилката?
                  А всъщност има ли Валео за 2121, че не съм сигурен дали това, което съм намерил е за нея. Разликата в цената с другите комплекти е над 100лв

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избор на съединител

                    ЛУК ът, явно печели доверие... В крайна сметка аз няма да искам кой знае колко от него, т.е. няма да злоупотребявам брутално. Важното е да не притриса при тръгване, което се случва с руския, и да не се запали, ако се наложи някъде да го насиля при някоя ситуация

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избор на съединител

                      Менте комплект казват, че имат комплект съединител Валео за 2121/1600см3 - 73коньеве. Доколкото съм чел при братушките, има корейско Валео и турско Валео, като турското било по-добрия вариант, защото оригинал френско Валео не се намирало и със свещ. Все пак това са по-стари данни, вече може отдавна да има и китайско Валео.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Избор на съединител

                        Задължително гледайте в какво състояние и огледалния диск,че във повечето случай и той е за смяна.
                        Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                        Коментар


                        • #13
                          От: Избор на съединител

                          Мчи то си върви в комплект всичко. По-скоро трябва добре да се огледа маховика за напукано огледало. Е това е от LUK: http://bg.intercars.eu/data/data/med...r_BG_print.pdf

                          Те така се напуква маховик:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:1
Размер:174.9 КБ
ID:5636623
                          Последно редактирано от коко келеша; 21-01-15, 14:50.
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Избор на съединител

                            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                            Мчи то си върви в комплект всичко. По-скоро трябва добре да се огледа маховика за напукано огледало. Е това е от LUK: http://bg.intercars.eu/data/data/med...r_BG_print.pdf

                            Те така се напуква маховик:

                            [ATTACH=CONFIG]771317[/ATTACH]
                            За същото говоря.
                            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                            Коментар


                            • #15
                              От: Избор на съединител

                              Бедата с частите за Нива е че руските обикновено са люто менте, даже и да са произведени НЯКЪДЕ в Русия или доставени оттам, или да пише "Сделано".

                              Оригиналните руски части от сериозните им марки (в Русия има поне 10 производителя на съединители) са скъпи и се оскъпяват още повече от митото а не са по-добри от произведените в ЕС, поради което почти никой не ги внася. Така че ако някъде ви предлагат нещо руско и то е по-евтино от европейското производство, да знаете - то е менте. Най-често китайско.

                              Иначе стават и Закс, и Лук, и Валео. Също и Феродо и Муг и тн. Ментета и при тях има, но са по-рядко. Също има и свестни китайски, но тях обикновено си ги продават за китайски.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X