Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Умряла PSG16 - от тук накъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Умряла PSG16 - от тук накъде?

    Завчера, както си карах по околовръстното на Пловдив, колата угасна, и се наложи да отбия. Карах с около 60, на магистралата от София преди това - стигах до 120 по наклон надолу - нищо необичайно.

    Като отбих, колата запали, и си продължих, но на следващият светофар, пак угасна, и този пък като запали, веднага угасва.
    Успях да намеря сервиз наблизо, и човека успя да намери OP-COM - грешка P1634. След грешката пише Fuel Injection Quantity Malfunction


    Говорих с много хора то онзи ден, включително kiki.t и всички ме уверяват, че ще дам една сериозна сума за поправка на ГНП.

    От тук имам следните опции, и ви моля за мнение:

    1. Да търся помпа на старо (kiki.t - против, понеже може да е мъртва, пред умиране, или с проблем)
    2. Да дам пари за нова помпа - изключвам варианта, понеже е 4000лв –мианимум-
    3. Да правя конверсия към старият вариант с VP44 - тук искам да попитам, според вас възможно ли е?!
    4. Да купувам друг двигател, евентуално бензинов 2.2i или 3.2..тук освен парите за монтажа, има и технотест, 1000лв..но общо към 2000- 2500лв.
    5. Да продавам колата на части - предвид нов съединител, нови дискове и накладки в багажника, и как съм я стегнал отвсякъде, хич не ми се отива на този вариант.
    6. Колата да се закара на бош сервиз - около 2000лв, но доста мнения против
    7. Да сваля електрониката и да я дам за поправка - сам да я сваля, и да я дам на човек, който ми даде 2% шанс да я поправи.

    За сега си мисля за 3 или 4..ако е 1, то ще е невероятен късмет.

    Вие какво бихте направили?
    29
    Да купувам стара помпа (ГНП)
    31.03%
    9
    Да купувам нова помпа
    6.90%
    2
    Да направя конверсия към VP44
    24.14%
    7
    Да сложа бензинов двигател
    37.93%
    11

    Анкетата е изтекла.

    Последно редактирано от GTipo; 28-02-14, 16:12.

  • #2
    От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

    5. Да продавам колата на части - предвид нов съединител, нови дискове и накладки в багажника, и как съм я стегнал отвсякъде, хич не ми се отива на този вариант. Най-малки загуби спред мен ...

    Коментар


    • #3
      От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

      Да намеря къде да ми ремонтират помпата.

      Коментар


      • #4
        От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

        Номер 6 отпада, Бош България въобще нямат софтуер за тази помпа.

        Коментар


        • #5
          От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

          Първоначално публикуван от GTipo Преглед на мнение
          Номер 6 отпада, Бош България въобще нямат софтуер за тази помпа.
          Защо реши, че е софтуерен проблема?

          п.с.Солун е на 300км, ако тука няма.

          Коментар


          • #6
            От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

            Не е софтуерен, обясниха ми, че за тази серия помпи няма резервни части, и нова е 6000лв.

            Коментар


            • #7
              От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

              И каква е колата ,ако смея да попитам?

              Коментар


              • #8
                От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                Колата е Opel Frontera 2.2 DTI 16V 2003-та. Дълга база, кожен салон, без гума отзад.

                Коментар


                • #9
                  От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                  Ако бях аз на Ваше място, хич нямаше да се замислям и щях да сложа 3.2 бензин / LPG. Особено предвид мненията на колеги от този форум, че това е "правилния" двигател на Фронтера и предвид негативните мнения за ВП-44 (Бош-а е за кош-а). Пожелавам Ви успех, независимо от варианта, който ще изберете.
                  If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                    Ужас , знам че частите за Фронтерите ни са си скъпички , но за една с извинение за думата (пиклива) помпа за 6000лв, ще драсна клечката ... На твое място може би бих пратил помпата в Солун или където за поправка да е със задължителна гаранция поне 1 година, ако няма такъв вариант наистина ще ти е по-изгодно да сложиш двигател на Исузо 2.8 или най-добре бензиновия 3.2 V6, дано намериш успешно решение.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                      Гаранцията за помпите и други части по горивната система обикновено важи, само ако са извършени куп други мероприятия по колата. Примерно промивка на цялата горивна система, тест на цялата горивна система и не знам си още какво. Поне в БГ е така. Масово не признават гаранцията, поне в Балкан Стар. Друг е въпроса, че дадената гаранция важи при употреба на гориво с определени показатели, а в БГ дадените показатели на нафтата са "едно към гьотере".
                      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                        Гаранция че VP44 ще стане. Мотора се различава по много малко неща, едното е турбото другото е помпата. Или другия вариант слагаш 3.2 от Англия а тоя разпродаваш на части да избиеш парите за англичанката.
                        Пак ми се вижда към 2к-2.5 ама поне ще имаш як мотор...

                        кики закачи ли помпата на диагностиката? Защото може да е само транзистор на електрониката, а неговата замяна е далеч от 2000 лв.... все пак Нови Искър е сравнително на близо...
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                          Конверсия! Замяна на помпата с механична , а не с електонна. Дори и нова VP44 да сложиш , след 100000км отново си готов за същото приключение.А като се има предвид , че някои "нови" са рециклирани стари , може и по - рано да те споходят подобни проблеми и никога няма да си сигурен ,че ще стигнеш там ,за където си тръгнал.
                          Истината е да се смени помпата с механична. Някой ще каже, че не става.Има шанс , но трябва да се въоръжиш с търпение , защото на други марки и модели става безпроблемно. И на Опела ще стане, има повече работа по механичното закрепване на помпата. Останалото , центровки , вентили , е работа на майстора -дизелист.
                          Последно редактирано от stilnik; 28-02-14, 22:04.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Гаранция че VP44 ще стане. Мотора се различава по много малко неща, едното е турбото другото е помпата. Или другия вариант слагаш 3.2 от Англия а тоя разпродаваш на части да избиеш парите за англичанката.
                            Пак ми се вижда към 2к-2.5 ама поне ще имаш як мотор...

                            кики закачи ли помпата на диагностиката? Защото може да е само транзистор на електрониката, а неговата замяна е далеч от 2000 лв.... все пак Нови Искър е сравнително на близо...
                            Ама как ще стане , PGS16 e с компютър в помпата - значи освен помпата ,трябва да си достави и компютъра на колата, а след това наладка - мисия невъзможна.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                              Конверсия! Замяна на помпата с механична.....
                              Има една Фронтера 2,5 ТДИ със заменена ВП44 с механична, но за съжаление собственика отдавна не пише тука. Мисля, че е дело на Лозан и той може да даде акъл по въпроса.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X