Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    Ами бушоните не са проверени в интерес на истината, а и е излишно според мен, защото в останалите позиции съответните светлини работят. А в тази всичко изгасва, както и съответните лампи по таблото. Явно има връзка с изваденото оригинално реле за къси светлини, което сигурно участва във веригата на задните фарове за мъгла.
    По-скоро има връзка с програмирането на работата на светлините според региона. И липсата на фарове за мъгла и габарити в режим DRL на мен ми звучи съвсем нормално.

    Според наръчника ...

    NOTE:The switch will turn on the front fog lights if the position lights, low beam headlights, high
    beam headlights or rear fog lights are on.
    ...
    Principally, the front fog light supplements the lower beam of a standard headlight system.
    Фаровете за мъгла са допълнение към късите и работят при включени светлини (къси или дълги).
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Моят WJ 2.7 CRD

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Според наръчника ...



      Фаровете за мъгла са допълнение към късите и работят при включени светлини (къси или дълги).
      Предните фарове за мъгла могат да се пуснат и само с габарити. Без къси или дълги.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • От: Моят WJ 2.7 CRD

        И аз така мисля - въпрос на препрограмиране на BCM (Body Controll Module) е. Явно, както го описва tsb_bg, има различни рестрикции в програмирането за различни региони и от там е изчезнала функцията за задните светлини за мъгла в режим DRL, което е и логично. За какво ще трябва да се включват и те, щом отпред са включени само редуцираните DRL светлини? При намалена видимост при мъгла е логично да са включени поне габарити и къси светлини и едва тогава ще дойдат и тези за мъгла.
        А Body Controll Module управлява всичко, без двигателя и трансмисията, за които си има отделни модули - ECМ и TCМ и с които също си комуникира през шината - (PCI) data bus.
        "The BCM utilizes integrated circuitry and information carried on the Programmable Communications Interface (PCI) data bus along with many hard wired inputs to monitor numerous sensor and switch inputs throughout the vehicle. In response to those inputs, the internal circuitry and programming of the BCM allow it to control and integrate many electronic functions and features of the vehicle through both hard wired outputs and the transmission of electronic message outputs to other electronic modules in the vehicle over the PCI data bus."
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • От: Моят WJ 2.7 CRD

          Така изглежда обтяжна ролка на 20к км. Има и един друг вариант да не е тяхната, ама би било адски тъпо.

          Обтегача и лагера са ОК?!. Всичко им е на 6 или поне така изглеждат и се държат....
          Остави ме малко след Бучин проход посока Петрохан. А преди седмица си бръмчахме в Гърция...
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-12-14, 09:31. Причина: Корекция от автора
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • От: Моят WJ 2.7 CRD

            Затова нищо неоригинално не се купува от България. Вест ауто не значи гаранция за качество и т.н. примерно всичките шарнири за WJ предлагани там са китайски, предполагам и ролките са такива. Ако тази ролка те беше оставила на пътя в Гърция, пазаруването от вест ауто щеше да ти излезе през носа.
            Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
            Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

            Коментар


            • От: Моят WJ 2.7 CRD

              Първоначално публикуван от АлКБ Преглед на мнение
              Затова нищо неоригинално не се купува от България. Вест ауто не значи гаранция за качество и т.н. примерно всичките шарнири за WJ предлагани там са китайски, предполагам и ролките са такива. Ако тази ролка те беше оставила на пътя в Гърция, пазаруването от вест ауто щеше да ти излезе през носа.
              А ти да не би да си мислиш, че частите, които се продават от Рокауто, са с американски произход?!?
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Моят WJ 2.7 CRD

                Проблем е, че и "Мопарските" са с далекоизточен проЙзход.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • От: Моят WJ 2.7 CRD

                  Ясно е, че китайски части има навсякъде и тук и в щатите и по сайтовете. Лошо е, ако наистина и МОПАР-ските части идват от далечния изток.... тогава вече сме го закъсали.
                  НО лично аз мога да се похваля от новите ми мопарски шарнири на джипа- взети са от официалния дилър БС, няколко хиляди километра и още не са се разпаднали
                  Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
                  Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

                  Коментар


                  • От: Моят WJ 2.7 CRD

                    Преди месец и кусур веднага след смяна на маслото с Motul 10W40 (MB229.3, много приятно масло) и горивния филтър ми се появи отвратителен резонанс/жужене/тракане около двигателя в интервала 1800-2200 оборота, дето ме побъркваше вече. Та чак до Еди стигнах и сваляхме 3та дюза да я носи за рециклиране, че беше с най-голямо отклонение(-1.5). Aма от там му се скарали за какво изобщо им я носи, при положение, че пръскала добре. Играх си да уплътнявам и подпирам какво ли не, 'щото това за да се хване трябват поне двама души, а сам е тегаво и си експериментирах различен варинт всеки път до работата и обратно. Вече се бях приготвил да сменям маслото със стария Total 5W40 (леко ми посвирваше турбината с него понякога). Та днес майсторът на един колега разръчка маркучите около горивният филтър и о, чудо! Изчезна! Входния маркуч от резрвоар->горивен филтър се опирал във вакумния трансформатор, дето седи зад филтъра, точно под шофьорската чистачка. Та позавъртяхме филтъра и одисеята приключи. След това имах чувството, че карам бензинов джип. Та, ако някой друг авто-хипохиндрик търси резонанси в тази област това е проблемния маркуч:
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • От: Моят WJ 2.7 CRD

                      Днес забелязах странно "дишане" на стрелката за налягане на маслото. Това е на празен ход при D+спирачка и при загрял двигател.

                      Как е при вас?
                      Последно редактирано от imarh; 26-09-14, 10:03.
                      WG 2.7 CRD

                      Коментар


                      • От: Моят WJ 2.7 CRD

                        Като гледам няма място за притеснение , ако се задълбочи измери налягането с механичен манометър !
                        Еди Рангелов : 0885 088 444
                        Няма незаменими има незабравими хора !!!

                        Коментар


                        • От: Моят WJ 2.7 CRD

                          Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
                          Като гледам няма място за притеснение , ако се задълбочи измери налягането с механичен манометър !
                          Здравей Еди. Няма притеснение, ама ми стана интересно. Предполагам че на празен ход при загрял двигател налягането на маслото е такова, че инфото от датчика е в долната му граница, където стойността от датчика вече не е хомогенна и с флуктоации, а инертноста на уреда на таблото я заглажда до колкото може. Просто ми стана интересно при всички ли, това място е там. И между другото средата на скалта на ~3 атмосфери ли отговаря?
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • От: Моят WJ 2.7 CRD

                            Относно частите-от щатите купувах това онова скоро за джипа от 4whellparts,всичко е от Китай,чат пат Индия и някои от корея (южна ).И оригиналните и афтърмаркет чаркаляците.Короните и пиньоните са ми корейски примерно.Американец не можеш да го накараш да плати скъпо,затова мейд ин ейша.Ма за сметка на това наистина са смешно евтини по дилърите.В сравнение с Европа.

                            Коментар


                            • От: Моят WJ 2.7 CRD

                              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                              Здравей Еди. Няма притеснение, ама ми стана интересно. Предполагам че на празен ход при загрял двигател налягането на маслото е такова, че инфото от датчика е в долната му граница, където стойността от датчика вече не е хомогенна и с флуктоации, а инертноста на уреда на таблото я заглажда до колкото може. Просто ми стана интересно при всички ли, това място е там. И между другото средата на скалта на ~3 атмосфери ли отговаря?
                              За стабилността на показанието не съм обръщал внимание никога , максималната стойност е около 6 бара , но щом уреда не е разграфен в мерни единици значи е ориентировъчен , така че .... карай спокойно
                              Еди Рангелов : 0885 088 444
                              Няма незаменими има незабравими хора !!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X