Страница 21 от 21 ПървиПърви ... 11 17 18 19 20 21
Резултати 401 до 420 от 420

Тема: Кой какво направи по Джипката днес?

  1. #401
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    софия
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Днес му сложих 31ци,повдигна се с около 3,5 см. утре ще ходя да ги пробвам в гората.
    Име:  IMG_20160723_154942.jpg
Прегледи: 996
Размер:  133.0 КбИме:  IMG_20160723_155000.jpg
Прегледи: 996
Размер:  151.7 КбИме:  IMG_20160723_155024.jpg
Прегледи: 998
Размер:  140.6 Кб

  2. #402
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    552
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Така не става!
    Давай снимки да преценим стават ли или не!
    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
    Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009

  3. #403
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    софия
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на svjokera Преглед на публикациите
    Така не става!
    Давай снимки да преценим стават ли или не!

    Ти почвай да постиш,че събота или в неделя ще те водим на барбекю разходка. Ти ще караш аз ще се возим тъкмо да ги пробваш.

  4. #404
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Варна
    Публикации
    620
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Нека да поразмърдаме малко тази тема. Никой нищо ли не прави по джипката си? В този пост ще разкажа за направата на багажника на тавана, която се случи септември месец миналата година. Нямам идея защо не съм разказал по-рано, но явно сега е моментът.

    Всичко започна от там, че исках багажник на тавана, с помощта на който да имам възможността да превозвам по-тежки и по-обемни предмети. За съжаление, обаче, нямам снимки от самия процес, понеже като се захвана с такъв тип дейност и изобщо не мисля за снимки.

    Багажникът е направен почти изцяло от профили 25х25х2. Не помня колко 6-метрови пръчки бяха, но да кажем нещо от рода на 7-8 пръчки. Използвах също така шина (размера не го помня вече, но беше с дебелина 3 мм). Шината играе роля на стойка на самия багажник. Първо взех точните размери за дължината на шините. Направих 8 бройки. Мислех си да правя и 9-та бройка, която да бъде в задната част, но не видях особен смисъл, а и това щеше да ме ограничи да движа багажника напред-назад. Изрязох въпросните планки. Във всяка една от планките направих по една дупка, като същевременно от едната страна заварих по една гайка, където ще влиза болт. След това направих и държачите. Доколкото се сещам бях срязал един по-голям профил на две, защото нямах П-образен профил. След това сложих планките на джипа и взех разстоянието между тях във всяка от 4-те позиции. Гледах основите да са на горе-долу едно и също разстояние. В задния край багажника беше с ориентировъчна дължина от около 128 см, а в предния около 132 см. (по спомен). След това на място прикапах отрязаните 4 профила с точна дължина и ги прикапах на място. После ги свалих, за да се заварят както трябва. След това взех размера за дължината на самия багажник. Изрязах двата профила за дължината, а след това, като ги поставих, взех и размера за ширината. След това изрязохме и другите два профила, краищата ги срязохме на по 45 градуса. Отново поставихме 4-те пръчки за тест и всичко си пасваше. След това последва заваряване за шините и за долните носещи профили. След като направихме долната конструкция, се заехме с вземане на размери за слагане на профили на ширина. После изрязохме 3 профила, които ги поставихме по дължина, за да бъде по-здрава конструкцията. След това всичко се заварява както си му е реда. После, по образец на долната основа, се прави и горната, само че с няколко см. по-късо, за да може в началото на самия багажник да се направи скос. Изрязохме профили с дължина 10 см., за да може горната основа да е на такава височина от долната. Отново всичко се заварява както трябва. След това, в предницата на самия багажник поставихме малки профили, на които сложихме два халогена (преди бяха на предната броня, но ги разкарах и след 4-5 години отново ги сложих, само че на багажника). Също така изрязохме малки планки, които пробихме и им заоблихме ъглите. Тези планки са като уши, на които да мога да закача вантите. След това отново всичко се заварява, шмиргили. Като всичко е готово, грунд и боя. След това, преди поставяне, имах една спукана гума от колело, която ползвах, за да не се надраска тавана, когато поставяме багажника. За поставянето му ни бяха нужни 4-ма мъже. Оказа се не особено лек. Нямам представа колко килограма е излязал, но се вдига с 4-ма мъже над главите ни. Поставихме го, след това го хванах с П-образните планки, които бях направил предварително, а след това и вантите.

    Стига вече с приказките, нека да пусна няколко снимки. Както казах, нямам снимки от самия процес, но имам снимки от крайния резултат. Лично аз съм доволен, а щом клиентът е доволен - това е важното.

    Име:  1.jpg
Прегледи: 815
Размер:  96.4 Кб Име:  2.jpg
Прегледи: 816
Размер:  139.0 Кб Име:  3.jpg
Прегледи: 817
Размер:  67.4 Кб Име:  4.jpg
Прегледи: 815
Размер:  59.3 Кб Име:  5.jpg
Прегледи: 816
Размер:  100.9 Кб Име:  6.jpg
Прегледи: 816
Размер:  118.6 Кб Име:  7.jpg
Прегледи: 817
Размер:  139.8 Кб

    Би могло да се направи и "ъпгрейд" на багажника, като се пуснат тръби или профили от багажника и се хванат било то за броня или за рамата, за да не се налага тавана да носи целия багаж. Но това едва ли ще го направя в скоро време. Също така си мислех да сложа някакъв тип решетъчна мрежа (не знам как точно се нарича), за да може лесно да се стъпва отгоре, защото в момента трябва да се внимава къде се стъпва, ако човек се качи на багажника.

    Всичко това се случва към края на август и началото на септември миналата година. С приятеля, с когото правихме багажника, си казахме, че след като го направим, отиваме на събора в Приморско. Взехме още един приятел с нас и тръгнахме петък вечерта и пристигнахме там към 00:00 часа. Искаше ми се да го тествам багажника, като накачуля всякаквите неща, които имаме да носим, но уви, приятелите си мислят, че щяло да изглежда грозно. Понеже не ми се спори и стана на тяхната.

    Име:  8.jpg
Прегледи: 820
Размер:  209.4 Кб

    А тук може да се види през шибедаха, как се вижда багажника.

    Име:  9.jpg
Прегледи: 815
Размер:  148.0 Кб

    Малко като в затвор изглежда, затова и не го гледам много, хаха. Имах намерение да го направя багажника така, че да се отваря в тази си част, но по-голяма играчка е и тогава не ми се занимаваше.

    И през лятото на тази година ми се наложи да ползвам багажника (най-накрая) по предназначение. Едни приятели си отдадоха къщата под наем на италианци, които бяха 5 момчета, на около 23-25 години, които идват във Варна или по-точно Златни Пясъци, за да си изкарах хубаво и да свалят по някоя мацка. Това с мацките не им се получи, тъй като въпросните момчета бяха по-слабички и се оплакваха, че българските мъже били по-добре сложени и момичетата не ги поглеждали италианците, хаха. Посмяхме се с тях няколко дни като цяло. Та да се върна на самия тест. Аз и собственичката на къщата отидохме да ги посрещнем. Таксито от Букурещ ги беше стоварило пред един хотел на Златните. След това им качихме багажа на багажника (отново най-накрая). Сложих и някакви колани от по 5-10 лв, но и без тях можеше.

    Име:  10.jpg
Прегледи: 816
Размер:  117.8 Кб

    След това реших да направя снимка на всички в джипа, преди да потеглим за самата къща.

    Име:  11.jpg
Прегледи: 817
Размер:  100.0 Кб

    След като ги оставихме тях, едно приятелче ми се обади да му помогна с преместването на багажа от една квартира в друга. Речено - сторено. Те са местили някои неща през деня, а други останаха за вечерта. Аз бях свободен вечерта и тогава, каквото беше останало, го качихме на багажника. Някои неща влязоха и в джипа, а други в колата на момчето.

    Име:  12.jpg
Прегледи: 821
Размер:  98.1 Кб

    И в крайна сметка, година по-късно от направата на багажника, за един ден ми се наложи да го ползвам два пъти. Все пак съм доволен, което е най-важното. Поздрави!
    Тодор Янев ----- Mitsubishi Pajero 2.5 TDI LWB '93 ----- 0897/264-266

  5. #405
    Регистрация
    Jan 2017
    Място
    Бургас
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Днес си взех нови гуми bf mut 31/10.5/15

  6. #406
    Регистрация
    Jan 2013
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Днес сложих крило на задния капак на Паджеро Спорт к90, без да е имало такова - интересното е ,че за направляващи за отворите могат да се ползват две технологични вдлъбнатини в горната част на капака и от там нататък всичко е лесно. С тези отвори крилото се фиксира изключително точно при отвори 6мм колкото са и болтовете за захващане. Успехи занапред. А и помпичката за чистачките, ако решат да ви цакат с такава за Паджеро и 100 лева за нова - на Хонда новата е 15 с доставката и работи вече година и нещо, а е абсолютно идентична и по букси и по закрепване и по посока на изводите и по диаметри. 100% съвпадение. Ако някой може да ми каже Булбар от ниските - дето са само за пред бронята и не минават над нея, от какво мога да взаимствам и от Фрилендър дали става на Паджеро Спорт ще съм благодарен.

  7. #407
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Плевенска околия
    Публикации
    52
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Име:  20171026_141125.jpg
Прегледи: 568
Размер:  477.5 Кб Два дена си играх с радиаторчето на парното за сега го закрепих и тази зима ще го бъде, но ми се иска при следващото запушване да го сменя с ново. Някой да има идея от къде може да се купи ново и ориентировъчна цена. Pajero 3.2 DID - 2001г.

  8. #408
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,835
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на xcm Преглед на публикациите
    Име:  20171026_141125.jpg
Прегледи: 568
Размер:  477.5 Кб Два дена си играх с радиаторчето на парното за сега го закрепих и тази зима ще го бъде, но ми се иска при следващото запушване да го сменя с ново. Някой да има идея от къде може да се купи ново и ориентировъчна цена. Pajero 3.2 DID - 2001г.
    Т'ва нямам нерви да го гледам даже, камо ли да седна да го правя, ако ще и висулки от тавана да завъдя... А що се зашушва? Мойто такива драми няма засега.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  9. #409
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    277
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на stargazer Преглед на публикациите
    Т'ва нямам нерви да го гледам даже, камо ли да седна да го правя, ако ще и висулки от тавана да завъдя... А що се зашушва? Мойто такива драми няма засега.
    .....карано с вода в мотора за известно време и ръждата после го е запушила.....

  10. #410
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,835
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на DJ Tymbi Преглед на публикациите
    .....карано с вода в мотора за известно време и ръждата после го е запушила.....
    Да де, ама той говори за рецидив - като се направи една качествена промивка на цялата система със съответните химии и после се налее правилния антифриз, не би ли трябвало да се приключи с тоя проблем?
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  11. #411
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Плевенска околия
    Публикации
    52
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Не знам, за сега е добре, но от лявата част на таблото духа с около 5-10 градуса по-топло в сравнение с дясната, което ме навежда на мисълта че от дясната страна на радиатора все още има запушени канали.

    Пламен, освен кранчето за източване на радиатора и евентуално сваляне на термостата, къде може да се бутне, за да се източи напълно охлаждащата система? За да мога да направя хубаво премахване на водата от системата. Благодаря

  12. #412
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Плевенска околия
    Публикации
    52
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    колеги дайте идея от къде мога да се оборудвам с демпферен маховик за паджеро 3.2 ДИД ..... на сносна цена , че моя загина в битка

  13. #413
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    23
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Тия дни по Коледа се захванах да сменя задния LSD диф на джипката със 100% блокаж оригинал от Паджеро. Всичко вървеше добре и имаше изгледи да отида на 30-ти на разходка по случай изпращането 2017-та, но се оказа, че задния диф с блокажа е с предавателно число 4.9. Моите с предавателни числа 4.636 и така предния мост става неизползваем. Сега търся преден диф с предав.число 4.9, може само пиньон и корона, ако на някой му се намира да пише.

    Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

  14. #414
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,809
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на stambo98 Преглед на публикациите
    но се оказа, че задния диф с блокажа е с предавателно число 4.9. Моите с предавателни числа 4.636 и така предния мост става неизползваем.
    Не е съвсем неизползваем. Централният диф нали е затова, да обира разликите, ако си със суперселект де. Виското се товари, но за кратко време може. Дори и да блокираш централния диф на сняг ще можеш.

  15. #415
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    23
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на Паджеровод Преглед на публикациите
    Не е съвсем неизползваем. Централният диф нали е затова, да обира разликите, ако си със суперселект де. Виското се товари, но за кратко време може. Дори и да блокираш централния диф на сняг ще можеш.
    Така е, но за да не мисля дали ще се пръсне раздатката някъде в гората като карам с включен централен блокаж хубаво е диференциалите да са си с еднакви числа, както трябва да е.

    Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

  16. #416
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    23
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на stambo98 Преглед на публикациите
    Така е, но за да не мисля дали ще се пръсне раздатката някъде в гората като карам с включен централен блокаж хубаво е диференциалите да са си с еднакви числа, както трябва да е.
    Намерих (не от форума), утре сглобявам, че днес изтървах хубавата разходка пак....

  17. #417
    Регистрация
    Mar 2018
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Здравейте колеги нов съм в форума наскоро си купих Паджеро 2 дълга база смених гумите с 31ци обаче нещо много ниско гумите направо наравно с калниците грозна работа направо като спънат кон нтегнах торсионите повдигнасе с 5см НО гумите се свиха навътре моля за помощ казах ми нещо се подлагало тампони фтулки ако може да ме просветлите кое къде се слага и как БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

  18. #418
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    93
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Ами това което направих днес по моето L200, беше че най-накрая пробвах новия си двигател, който подготвях около месец и половина и от около две седмици монтирахме и доизкусурявахме, и той взе че запали.Има още доста работа,но важното е че тръгна. Бях много радостен от това,защото в цялото приключение имаше много неизвестни. Историята е следната - Преди известно време попаднах на автомобил Мицубиши ГТО, в доста окаяно състояние, защото е бил конфискуван преди около 20 или повече години и през това време кой каквото е могъл е свалял. Хубавото е че двигател,скорости и други неща си стояха. Когато са го отнели е бил почти нов. Километража показваше пробег от около 14000км, а във двигателя не се забелязваха следи от износване. Без да се замисля го спазарих с идеята да го поставя в пикапа. Става дума за 3.0 V6 с четири разпределителни вала и 224 к.с., без турбо. Този в пикапа ми също е 3.0 V6 но с два разпр. вала и 177к.с. Всеки е чувал лафа, че на един мъж конски сили и цици никога не са му достатъчни, та и аз така се полакомих да поставя още 50-тина к.с. повече в пикапа. Двигателите конструктивно са идентични и бях убеден че ще успея.Още повече че вече го бях виждал това нещо реализирано при руснаците, но там беше по-екстремно, защото бяха присадили този мотор но с двойното турбо и около 300к.с. По техни отзиви и коментари, джипа става невероятно приятен за шофиране с ускорението и динамиката ,която получава.Надавам се и при моя да се усети подобрение, макар и малко.През този месец и половина се занимавах с промените по мотора, защото в колата той е разположен напречно, а в пикапа е надлъжно. Всичко необходимо е достъпно и сравнително лесно за преправяне.Както казах, има още доста довършителни работи, като да препрявя хидравликата за волана, да се дооборудва и промени малко окабеляването на двигателя. Също и да избера и монтирам охлаждането на радиатора, което вече ще е електрическо, а не с виско. За сега все още ще бъде със стария компютър от пикапа,но след като изчистя всичко останало , ще се заровя и в кабелите в купето за да монтирам оригиналния компютър от ГТО-то. Мислех първо да оправя всичко и тогава да го пробвам,но нетърпението взе връх и го тествах.Останах много доволен как запали, но първоначално не работеше стабилно докото се усетих че не съм закачил масата на двигателя. след като я вързах всичко си дойде на мястото.Остана да почуква някой от хидравличните повдигачи, но и той ще се оправи като го оставя да поработи по-дълго.За сега пробата беше съвсем кратка, само колкото да се уверя че работи.
    Та това беше за сега. До края на седмицата се надявам да успея да го подкарам на самоход и да разбера как е променен.

    Ето и няколко снимки.

    Име:  20180201_162427.jpg
Прегледи: 169
Размер:  157.6 КбИме:  20180312_184305.jpg
Прегледи: 170
Размер:  180.8 КбИме:  20180222_180905.jpg
Прегледи: 169
Размер:  189.0 КбИме:  20180313_125403.jpg
Прегледи: 168
Размер:  157.9 Кб

  19. #419
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,565
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Днес смених накладките на Пинина. До сега не бях го правил на тая кола. Необходими са гайковерт или гедоре с удължител, камъни 14 и 17 мм, и гаечен 17 мм. И така:
    - сваля се съответното колело (колела);
    - с камък 14 се развиват двата болта и се вади спир. цилиндър, или както се казва ... бутало в супорт (увисва на спир. маркуч);
    - със стяга или клещи-гарги се прибират спир. бутала (ако не стане, прекратявате операцията);
    - с камък 17 се развиват двата болта, които държат супорта с накладките (остава в ръцете ви);
    - сменят се накладките;
    - монтират се в обратния ред.
    Ключ 17 е за контра при завиване на предните спир. цилиндри.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  20. #420
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,565
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Цитат Мнение на trapper Преглед на публикациите
    ...
    - с камък 17 се развиват двата болта, които държат супорта с накладките (остава в ръцете ви);
    - сменят се накладките;
    Днес установих, че накладките може да се сменят и без да се демонтира супорта, но е по-трудно.
    Какво да се прави, така е със самоуките - трупат се знания в движение.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

Страница 21 от 21 ПървиПърви ... 11 17 18 19 20 21

Сходни теми

  1. Отговори: 2490
    Последно мнение: 03-07-18, 20:15
  2. Кой какво направи по Исузу-то?
    От skandi66 във форум ISUZU
    Отговори: 31
    Последно мнение: 12-05-18, 07:58
  3. Отговори: 6
    Последно мнение: 10-02-13, 15:49
  4. Кой ще познае джипката ???
    От Явор-Vromos.com във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 35
    Последно мнение: 12-01-10, 19:21
  5. Днес имаше проблеми с тока в Лозенец - какво направи Стефан?
    От Венцислав Петров във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 18
    Последно мнение: 08-03-07, 07:03

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •