Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Живко,виж снимката която е качил пощальона. На схемата дадена на табелката лявата позиция е правата посока,дясната е обратната посока(ориентирай се по стрелките) а средната е слив.От помпата P(pump) към резервоара T(tank).Мисля че това отговаря на въпроса.А относно съмненията за табота при голям наклон,мисля че това може да се избегне чрез по къс всмукател.Ако всмукателя се намира в средата на резервоара и той е квадратен на където и да го завъртиш (резервоара),всмукателя винаги е в средата и съответно няма да има проблем с засмукването(ако резервоара е пълен естествено).За по-плавна работа в преходните режими бих монтирал хидроакумулатор!

    Коментар


    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
      ...За по-плавна работа в преходните режими бих монтирал хидроакумулатор!
      За конкретния случай, май няма нужда. Пък иска и място, а такова няма (оня ден гледах).
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Преди няколко дни се мотах в един магазин и видях хидравлична помпа монтирана челно към вала на 6 к.с. бензинов мотор. За свръзка на валовете беше използвана "гъвкава" връзка (flex coupling spider) подобна на тази:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3014_lg.jpg
Прегледи:1
Размер:35.0 КБ
ID:5468413

        Средната част е гума
        Toyota Land Cruiser BJ70 1985
        Lexus LS430

        Коментар


        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          ....или по-вероятно неопрен на който му викат импельр по нашенски,с подобни се охлаждат доста мотори на доста лодки.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Дали е по темата вие ще прецените но изглежда добре направено-
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Това го гледах още като си търсих лебедка , не ми е ясно как включва ПТО-то при работещ двигател и как му се подава движение
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Няма проблем да го включи при работещ двигател, стига да не натоварен.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Този трипозиционен ръчен разпределител ли ще прави "байпаса" или отделно ще трябва да монтирам втора линия с двупозиционен електромагнитен клапан , която през радиатора ще работи на слив когато не ползвам лебедката ?

                  Къде мога да го намеря такъв ръчен разпределител , освен това би ли пуснал отново принципната схема с обяснения , че нещо не мога да разбера коя е ?

                  Така е , трябва да е максимално надеждно , защото ще работи в агресивна среда . Ще сложа термо датчик който ще включва отделен вентилатор за масления радиатор , маслото ще е АТФ тъй като имам опит с МХЛ и работната му температура .


                  Ще има отделна ремъчна шайба която да понесе радиалното усилие , но заради това че много пъти се налага да "цедя" двигателя до към 4500 - 5000 об и помпата може да даде фира , приспособявам предавателна муфа за включване и изключване на помпата / надявам се да мога да го правя при работещ двигател , но в краен случай ще гася двигателя за да я включа / . Така ще избегна момента със загряването и разпенването на маслото при постоянно зацепена помпа . Какъв е този " големия разпределител (тип 10, не тип 06)" от схема 02 ?
                  Разпределител NG10 - от Капрони- Казанлък, (или Пощальона да си каже без бой и милиция), със схемата, дето я е дал пак той.
                  А принципна хидравлична схема- заповядай (ама ми висиш с бира).


                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hidrolebedka.jpg
Прегледи:1
Размер:52.4 КБ
ID:5469512
                  Клапана си го настройваш на 100 бара.
                  Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                  Коментар


                  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                    Живко,виж снимката която е качил пощальона. На схемата дадена на табелката лявата позиция е правата посока,дясната е обратната посока(ориентирай се по стрелките) а средната е слив.От помпата P(pump) към резервоара T(tank).Мисля че това отговаря на въпроса.А относно съмненията за табота при голям наклон,мисля че това може да се избегне чрез по къс всмукател.Ако всмукателя се намира в средата на резервоара и той е квадратен на където и да го завъртиш (резервоара),всмукателя винаги е в средата и съответно няма да има проблем с засмукването(ако резервоара е пълен естествено).За по-плавна работа в преходните режими бих монтирал хидроакумулатор!
                    Отдушника на резервоара трябва да се измисли така, че да не се излее маслото през него (дори и да е сифонна система с топче от пинг-понг за затваряне.)
                    Хидроакумулатор се ползва за обиране на пикове в дебита или когато ти трябва ударно количество масло за много малък период от време(секунда). В случая не е така.
                    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                    Коментар


                    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Няма проблем да го включи при работещ двигател, стига да не натоварен.
                      Интересен ми е механизма който включва , щото почнах да правя включвател от вакуумна муфа за предното на Тойота , това ще е нещо подобно . Като го гледам вероятно ще предава движението с верига ама включвателя е от долната страна , а ПТО-то е отгоре и ми е интересно как става задвижването , иначе има място да се сложи един зъбен венец на вала между скоростната кутия и раздатката само проблема е как да излезе веригата извън корпуса ... оттам през друг венец на предавателната муфа и ще предава движението на хидропомпата ... дали ще е проблем , че външния венец ще се върти постоянно тъй като е зацепен директно чрез веригата към вала ...затова ми е любопитно как става предаването на движение на ПТО-то от клипа
                      Мерсаж Дедо Коко за схемата , аз така си я представях горе долу . Задължително ще почерпя като се видим .
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Идеята с постоянно въртене на кво да е в калта не ме кефи нещо.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Малко от прогреса при мен - хидравличната периферия (разпределител, охладител и филтър) е монтирана през гумени тампони с помощта на няколко допълнителни планки, маркучите са готови, помпата и ремъка са монтирани окончателно. Уикенда, живот и здраве, ще довърша водния кръг за охлаждането, ще монтирам маркучите, и ако успея ще окабеля електрическата част...

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo618 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:458.7 КБ
ID:5469571

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo619 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:437.4 КБ
ID:5469572

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo626 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:411.1 КБ
ID:5469573

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo629 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:380.8 КБ
ID:5469574

                          Двете водни помпи - (голямата за "водния интеркулер", малката за лебедката)

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo630 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:335.1 КБ
ID:5469575

                          Водният радиатор (и той е монтиран през гумени тампони):

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo635 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:444.5 КБ
ID:5469576

                          Хидропомпата - успях да отдалеча помпата достатъчно далеч от коляновия вал, за да побера най-късия 8 пистов ремък, който намерих в наличност в цяла София (8PK800)

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo636 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:442.3 КБ
ID:5469577

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo637 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:420.8 КБ
ID:5469578

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo638 (1024x768).jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5469579

                          Прибор за събиране на статистически данни (примерно рядка лозенска кал - 80 бара; мазна кал от Плана - 75 бара; старопланинска шльока - 65 бара и т.н.) и малко евтини реленца, за да разтоваря бутончетата от онова грозното асансьорно табло (за който го помни де )

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo9729 (1024x683).jpg
Прегледи:1
Размер:400.3 КБ
ID:5469580

                          Направо не е за вярване колко маркучи трябват за една лебедка

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo9730 (1024x683).jpg
Прегледи:1
Размер:386.5 КБ
ID:5469581
                          V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                          Коментар


                          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Начи вече няма никакъв вариант за печка и климатик у коша на тоя кош, заел си всичко! За реленцата не се притеснявай - ще ти ги продам следващия път на трънската тарифа
                            ТКЗС за цял живот

                            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                            Коментар


                            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Преди малко се прибрах от първия реален тест - равна поляна с дърво. Като за първи тест предпочетох нещо сравнително лесно, а не екстрем - блокирах колелата на бавни с ръчна и крачна спирачки, и се "извлякох" около 15 метра по тревата, орейки с грайферите...

                              Преди да започна с впечатленията искам да изкажа огромната си благодарност на колегите, които много или по-малко ми помагаха да позавърша туй мини проектче - не бих искал да ги изброявам поименно, но всеки от тях си знае колко ценна е била помощта в точния момент! Имам да дооправя още няколко сравнително дребни неща, като електроинсталацията например (искам да добие малко по-профи вид), да довърша водното охлаждане (днес не беше свързано, защото още чакам няколко елемента). Темата е на Бакалов, но така или иначе съм пуснал доста снимки и реших, че е уместо да изкажа благодарност, за да почувстват и те известно удовлетворение .
                              Бакалов, извинявам се предварително ако това внася смут под някаква форма!

                              Така, впечатленията по ред:

                              Съединител - работи много прецизно, стабилно и тихо. По същия начин също така изключва.

                              Помпа - вклюва моментално и на празен ход трудно може да се различи дали е пусната или не, на по-високи обороти, примерно на 1500 на коляновия вал вече по-отчетливо се различава онова характерно жужене ("бзззззззз") от работещата помпа, но отново е доста тиха, а същевременно прави приличен водовъртеж в резервоара.

                              Маслото - сипах ATF Dexron II и системата побра 7 литра, на равно нивото е на около 3 см под горната стена на резервоара.

                              Хидромотора - когато го активирам се чува доста по-силно от помпата, но не мога да определя дали шума всъщност не идва от самия барабан на лебедката, все пак се въртят заедно...

                              Загряване на маслото - маслото си загрява... за тези 15 метра влачене на джипа започнах от около 30*С и финиширах на около 50*С. Дефакто очакванията ми, че след 3 лебедки на максимална мощност ще падне чакане ще се потвърдят и на практика. Днес, предвид че се опитах да тествам всевъзможни режими през тези 15 метра - празен ход, пълно натоварване, активиране при ниски и високи обороти (проверка на плавността) и т.н., в голяма част от времето се теглех на налягания между 80 и 100 бара. Предпазно-преливния клапан се отваря някъде малко над 100 бара и това е придружено с характерен лесно различим шум.
                              Та за загряването - предвид наблюденията ми 2 пълни дължини на въжето като че ли са гарантирани, така че охлаждането когато се ползва малък обем масло, за мен лично продължава да е от първостепенно значение.

                              Течове от маркучи и други аномалии не се случиха.

                              Направи ми впечатление, че когато вдигна обороти на помпата над 2000 примерно, само от циркулацията по системата манометъра показва над 20 бара на топло масло (50*С) и над 30 бара при студено (20*С), което не че е изненада, но мисля да вдигна налягането на предпазния клапан, за да имам по-голям размах от налягане, който да използвам.

                              Скорост на теглене - на празен ход на двигателя скоростта е ниска, преценявам я като скорост на много натоварена електрическа лебедка. При около 2000 об/мин на коляновия вал скоростта е прилична - чувствително по-бърза е от електрическите. Т.е. с оборотите на двигателя ще мога в общи линии достатъчно добре да регулирам скоростта, но повече затова като затъна в калта...

                              Плавност - без забележки - никакви удари, никакви тласъци, нищо - тръгва като тролей и набира въжето стабилно без пулсации както на ниски, така и на високи обороти. Препоръчвам електромагнитен разпределител - всички опасения за плавността, които имах по-рано, изчезнаха напълно.

                              Снимки и видео по-натам, днес не беше ден за документиране, а за добиване на първи впечатления.

                              15 метра са практически нулев тестов резултат, но за моя радост впечатленията бяха само положителни. Единственото, което се разминава с моите очаквания, беше скоростта на теглене - когато я изчислявах получих доста по-голяма стойност от това, което усетих днес и предстои да потърся причината за тази разлика... не изключвам да има грешка в техническите данни на лебедката, по-специално на предавателното число на редуктора... да видим какво ще излезе като премеря реалната скорост на навиване на въжете спрямо изчислената...

                              Ами това е, рапорт даден ... дали ще сваля лопатите от багажника само бъдещето ще покаже .
                              Последно редактирано от Postman; 16-04-13, 23:19. Причина: правопис разбира се :)
                              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                              Коментар


                              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Браво Яворе, радвам се че нещата се получават- поздравления за перфектната работа.
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X