Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

    Здравейте, както си четках из форумите и попаднах на следното: Преминаването от 99 коня на 115 коня за двигател 4д 56 на Митсу. Хората споделят, че се подобрява динамиката на мотора при малките скорости , а всички си знаем колко може този Дзвер. Също така споменават за разхода, че е намален с 1на 100км. при теглене на каравана, на мен лично ми звучи доста добре надявам се и на вас. А сега снимките:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_002.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5998106

    значи трябва да се разкачат следните маркирани неща

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_003.jpg
Прегледи:1
Размер:71.6 КБ
ID:5998107

    до достигане на ГНП.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_004.jpg
Прегледи:1
Размер:65.9 КБ
ID:5998108

    тук трябва да се свали платното

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_005.jpg
Прегледи:1
Размер:37.3 КБ
ID:5998109

    и се сваля пластмасовото пръстенче

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_007.jpg
Прегледи:1
Размер:72.5 КБ
ID:5998110

    завърта се 1/2 зъбчатката обратно на часовниковата стрелка

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_008.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5998111


    Монтиране по обратния ред

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_010.jpg
Прегледи:1
Размер:67.9 КБ
ID:5998112

    като не се поставя пластмасовия пръстен

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0381_014.jpg
Прегледи:1
Размер:27.0 КБ
ID:5998113

    остава да се настрои турбото на 0,9 бара и това е. Аз лично ще пробвам но нека по компетентните кажат Да бъде или Да не бъде. Но също така казват да не се очакват чудеса защото в края на краищата това все пак не е спортен автомобил.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-01-13, 11:21.

  • #2
    От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

    Не е вярно. 115-коньовия мотор е с електронно управление на помпата и съвсем различен интеркулер, за турбината не съм сигурен.
    С тази операция наистина се подобрява малко динамиката в ниските обороти (не скорости), но само ако турбината е читава и добре настроена (на ръба на допустимото). От там и малка икономия на гориво. Премахването на ограничителният пръстен води само до по-ранно настъпване на момента на подаване на увеличената порция гориво при повишаване на налягането на турбината. 15% от това - надали.

    П.П. Все пак стои и въпросът защо не е направено така от завода? Щото ако беше само по "данъчни" причини, щеше да има пазари, за които е така и такива, за които не е. Пък те всичките са си еднакви заводски.
    Последно редактирано от stargazer; 09-01-13, 15:27.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

      Да, това е търсене на настройки по ръба и винаги има опасност от падане отвъд.
      Аз лично такива настройки ще започна само ако имам начин да следя кислорода в изходящите газове с ламбда сонда.

      Коментар


      • #4
        От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

        Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
        [ATTACH=CONFIG]533750[/ATTACH]

        Също така ексцентричния конус на вала на мембраната трябва да се постави така, че пинчето, което се плъзга по него да излиза максимално от гнездото си.
        Y61

        Коментар


        • #5
          От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

          Tоя механизъм се води "компенсатор на налягането в смукателния колектор" (LDA).
          Когато турбо-дизеловия мотор работи с цилиндрови порции с относително ниска плътност (ниско налягане на пълнене), нагнетяването на гориво трябва да се корегира така, че да е съобразено с по малката маса на въздуха. Компенсаторът на налягането в смукателния колектор изпълнява тази функция, като намалява цикловата порция под определено налягане на пълнене.
          Следователно няма как да доведе до "намаляване на разхода".
          Ще доведе до повече гориво в режим, когато на мотора не му трябва и сътветно излишното гориво ще го изкара през изпускателната система под формата на сажди.
          От саждите няма да дойде повече мощност.
          За да дойде повече мощност се прави комбинация от настройки на турбо-компресора и механизми на ГНП. Тогава идва повече мощност, за сметка на значително увеличен разход на гориво и свързаното с това значително по голямо термо-динамично натоварване на мотора. Резултата е, освен "повече мощност и, че ще се счупи по бързо.
          Който не изтрае на значително увеличения разход и не дочака счупването, почва да търси вариант да си върне заводските настройки.

          Коментар


          • #6
            От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

            И една илюстрация на възела

            Коментар


            • #7
              От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

              Няма лошо, но как сметнаха че става 115, а не примерно 112и половина? Преди да почнеш да си играеш с турбината провери в нета за цени на глава втора употреба, както и има ли налични.
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • #8
                От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                Преди да почнеш да си играеш с турбината провери в нета за цени на глава втора употреба, както и има ли налични.
                За 2.5тди от първите 2-ки се намират глави, втора употреба сигурно има десетина за цяла България. Цени 300 - 350лв. инагоре.
                Мисля, че само последните години са с по-разлина глава (клапаните седят по друг начин, от там и буталата са различни) за тях глави втора ръка няма. Само нова.

                2.5тди 115 магарета главата е съвсем друг вид, буталата и те, помпата е с електронно управление, кулера е друг, турбото и то е друго..
                '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
                '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
                И разни BMW-та...

                Коментар


                • #9
                  От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                  Мислех да пусна още една тема, как 2,8 тди става от 115 на 145коня но при толкова негативи в тази не виждам защо да си правя труда с другата . Виж ако някой е правил нещо подобно нека сподели моля. И тази тема е само за 4d56 мотор демек стария на П2 от 91 до 99год. мисля.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                    Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                    .., как 2,8 тди става от 115 на 145коня ....
                    Такъв двигател 2,8/115 няма. А не е лошо все пак да покажеш нещо, че на мен лично ми е интересно. Ама ако е само с работа по турбото няма смисъл.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                      Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                      Мислех да пусна още една тема, как 2,8 тди става от 115 на 145коня но при толкова негативи в тази не виждам защо да си правя труда с другата . Виж ако някой е правил нещо подобно нека сподели моля. И тази тема е само за 4d56 мотор демек стария на П2 от 91 до 99год. мисля.
                      Даже и Di-D-тата на последните L200 пак са си 4d56 по кодовете на Мицубиши. Ама аз не съм сигурен дали даже и блокът им като на старите.
                      Не е нужно да се цупиш - затова форумът е форум, а в този, и то в техническата му част, е добре да се казват нещата с истинските им имена. Иначе ставаме "въздух под налягане".
                      Последно редактирано от stargazer; 10-01-13, 10:59.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                        ., как 2,8 тди става от 115 на 145коня .... Прощавайте , От 125 коня на 145 и не се отнася за турбото. А турбото мислех, че нормално си работи на 0,9 бара.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                          Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                          ...... при толкова негативи в тази не виждам защо да си правя труда с другата . Виж ако някой е правил нещо подобно нека сподели моля. И тази тема е само за 4d56 мотор демек стария на П2 от 91 до 99год.
                          Негативните мнения са хубаво нещо, карат те да се замислиш как да направиш нещата както трябва. Аз не съм привърженик на идеята, че щом японеца го е направил така, не трябва да се модифицира. По тази логика остава да не пипаме окачването, да не слагаме по-големи гуми и т.н. Малко след като взех паджерото направих точно това, което си описал за да съм сигурен, че взимам от мотора всичко което може да даде. След това дойде време за по-голям помпен елемент, турбина и т.н. За конски сили нищо не мога да кажа, но с 33ките ми харесва как върви. На пролет мисля и метан да има.
                          Y61

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                            Покажи за 2.8 какво може още да се направи.
                            GSM 0877 08 99 19
                            Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.

                              Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                              Покажи за 2.8 какво може още да се направи.
                              Да се замени с 3.5 !
                              088пет722пет99
                              http://www.hydropompi.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X