Страница 19 от 19 ПървиПърви ... 9 15 16 17 18 19
Резултати 361 до 370 от 370

Тема: Тойота BJ 40, 1979г.

  1. #361
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    kneja
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Име:  IMG_0533.jpg
Прегледи: 937
Размер:  79.2 Кб

  2. #362
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    kneja
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Име:  IMG_0947.JPG
Прегледи: 767
Размер:  174.9 КбДнес я измих и я поразходих малко. Невероятно удоволствие

  3. #363
    Регистрация
    Jan 2017
    Място
    Ямбол
    Публикации
    329
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Голяма красавица е , завиждам благородно !
    Изчисти си разума от "не мога".

    Mitsubishi Space Runner 1.8 4x4

  4. #364
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    254
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Цитат Мнение на plamen chularski Преглед на публикациите
    Име:  IMG_0947.JPG
Прегледи: 767
Размер:  174.9 КбДнес я измих и я поразходих малко. Невероятно удоволствие
    Шедьовър��

  5. #365
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,933
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Това , че полагам напоследък грижи по дългия BJ, не означва, че съм зарязал Кака! Напротив проекта се движи и скоро ще има голямо раздвижване. Но за да може да стане каквото съм наумил, трябваше да приведа трансмисията в перфектен вид.
    Скоростите и раздатката ня бяха пипани досега, както впрочем и двигателя. Течаха отвсякъде подобно на цедка за чай.

    Преди 3 седмици започна реставрацията им.

    Свалени и дефектовани:

    Име:  IMG_3198.JPG
Прегледи: 490
Размер:  503.1 Кб

    Име:  IMG_3208.JPG
Прегледи: 495
Размер:  749.0 Кб

    Име:  IMG_3210.JPG
Прегледи: 490
Размер:  621.8 Кб

    За смяна се оказаха всички семеринги, уплътнения и гарнитури(течеше масло дори и от тях!). За съжаление и изходящия вал на скоростите също е фира, заедно с основното зъбно колело в раздатката, което е зацепено за него.
    Ново в Тойота 1500лв вал и 500лв колело! Не си падам по простотии,но реших да потърся друго решение. Резултата за 450лв и 1 седмица чакане:

    Име:  2.JPG
Прегледи: 491
Размер:  682.6 Кб

    Резултата е задоволителен, но правя така за пръв и последен път!

    Доставени са комплекти за ремонт на скорости и раздатка от реномирана австралийска фирма. Наистина качествени сетове с оригинални лагери и всичко необходимо за ремонта до последната подробност.

    Име:  1 .JPG
Прегледи: 485
Размер:  627.8 Кб

    Почистване, боядисване, поцинковане и вече сме готови за сглобяване:

    Име:  4.JPG
Прегледи: 487
Размер:  768.4 Кб

    Име:  5.JPG
Прегледи: 487
Размер:  401.4 Кб

    Следва.

  6. #366
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,933
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Сглобявахме цял ден!
    Резултата:

    Име:  6.JPG
Прегледи: 492
Размер:  579.2 Кб

    Име:  7.JPG
Прегледи: 492
Размер:  643.0 Кб

    Име:  8.JPG
Прегледи: 492
Размер:  496.0 Кб

    Име:  9.JPG
Прегледи: 493
Размер:  516.6 Кб

    Тия дни скоростите и раздатката ще заемат местото си.
    Следват кардани и прасета...ама по-нататък.

  7. #367
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Червен бряг
    Публикации
    3,064
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Можеш ли да кажеш колко процента според теб са новите части които са вложени или ще бъдат вложени в колата?
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

  8. #368
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    1,143
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Браво за кутията. Много се изкефих на подхода, точно така трябва да се прави.
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

  9. #369
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,933
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Зависи от състоянието на колата и от желанието за оригиналност.
    Ако проблема е колата да се движи, даже и тел и клещи не са необходими. Този автомобил е практически вечен поради концепцията си - механика на малък камион, върху която е качено леко купе. А между тях сравнително здрава рама.
    Ремонтираната в горните постове кутия можеше да изкара още поне 300 000км без да се пипа, освен да се долива по малко масло , когато стре да капе по земята...

  10. #370
    Регистрация
    Nov 2006
    Публикации
    242
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Тойота BJ 40, 1979г.

    Голямо ЕВАЛЛАТА ,Руси!!!!
    По принцип е тъй: проблем е , като спре да капе по земята
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

Страница 19 от 19 ПървиПърви ... 9 15 16 17 18 19

Сходни теми

  1. тойота
    От the_trident във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 26-08-08, 18:30

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •