Здравейте, колеги. Тази вечер ключа ми отказа да завърти, въобще не помръдва, влиза в патрона на контактния ключ и до там. Оставих колата там където беше и утре ще ходя да пробвам да извадя патрона. Ако извадя патрона мога ли да запаля само с клемореда? Воланът ми стои заключен, него не знам как ще отключа. Някой свалял ли е патрона на контактния ключ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Контактен ключ
Свий
X
-
От: Контактен ключ
Патрона заключва волана, демек палчето е на него, ако го свалиш няма да имаш проблем, проблема ще е с имобилаизера, ще тряя ключа да седи в патрона и патрона да си виси на буксата и тогава да закъсиш клемореда. Е как така спря да си харесва ключа?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Контактен ключ
Няма ли да е достатъчно ключа да е около волана? А това палче, което заключва волана на патрона ли трябва да е? Ако се наложи да окъсявам кои кабели трябва да окъся - примерно този на позиция контакт с този на позиция изключено ли? Не знам как спря да го харесва, ключа влиза без усилие в патрона, но при опит за завъртане запира, струва ми се, че го няма този ход навътре, т.е. като вкарам ключа нали натискам и завъртам волана да освободи, този ход при натискане го няма на практика. Мисля, че може да е проблема с това освобождаване от волана за да превърти ключа. Утре ще разглобя и ще дам отчет.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Контактен ключ
Колега такъв проблем имах когато карах един голф. По същия начин се беше заключил волана и не искаше да се завърти ключа. Оправих го с малко яд значи предполагам, че когато се е заключил волана е останал под напрежение, и притискаше много здраво това "палче" и не можех да завъртя ключа. Вкарах ключа и с лявата ръка напънах волана яко първо на дясно после на ляво и през това време с дясната се опитвах да завъртя ключа, и след напъването на ляво ключа се завъртя и волана се върна доста на дясно. Опитай така преди да почнеш да разглобяваш.
Коментар
-
От: Контактен ключ
Като мушнеш ключа,има ли го този"луфт" от ляво на дясно на волана,който да опира в палеца на заключването?Аз разбрах,че го няма или не говорим за две еднакви неща?Ако го няма,значи търсиш проблема,не в патона ами в заключващото устройство,палеца или волана!Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec
Коментар
-
От: Контактен ключ
Луфта на волана го има, мърда наляво и надясно и определено ми се струва че опира в заключването. Когато отказа да превърти ключа волана беше отключен, после се заключи като опитвах различни варианти.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Контактен ключ
Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнениеЛуфта на волана го има, мърда наляво и надясно и определено ми се струва че опира в заключването. Когато отказа да превърти ключа волана беше отключен, после се заключи като опитвах различни варианти./ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
-
От: Контактен ключ
Да не ви се меся, но публичното обяснение как се пали кола с даване на късо на кабелите, май не е добра идея.
Успех с паленето...
Коментар
-
От: Контактен ключ
Успях да запаля без да разглобявам. Пробвах метода на Koko__2002 и първо завъртях по-рязко волана наляво и надясно, после опитах да завъртам в двете посоки и да пробвам едновременно ключа и изведнъж завъртя. Като се прибрах пред вкъщи пробвах няколко пъти но ключа трудно превърташе от позиция 0 до позиция Асс. Пръснах WD 40 и поразвъртях ключа. Резултата е, че сега ключа влиза много леко и се върти някак мазно в патрона. Ще видя по-нататък ще има ли проблеми. Отвътре излезе една чернилка.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Контактен ключ
Ключая личи ли да е много износен? имаш ли друг ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Контактен ключ
Ами имам нов направен преди месец и с него ми направи проблема. Когато правих новия ключ, ключаря също каращ хонда ми каза, че пластинките на патрона се износвали. Засега след около 20 на брой паления няма проблем.Honda CR-V, 2001 147 h.p.
Citroen C4, 1.4 vti
Коментар
-
От: Контактен ключ
Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнениеУспях да запаля без да разглобявам. Пробвах метода на Koko__2002 и първо завъртях по-рязко волана наляво и надясно, после опитах да завъртам в двете посоки и да пробвам едновременно ключа и изведнъж завъртя. Като се прибрах пред вкъщи пробвах няколко пъти но ключа трудно превърташе от позиция 0 до позиция Асс. Пръснах WD 40 и поразвъртях ключа. Резултата е, че сега ключа влиза много леко и се върти някак мазно в патрона. Ще видя по-нататък ще има ли проблеми. Отвътре излезе една чернилка.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Контактен ключ
От всички коли,които съм карал до сега от руските чудеса на техниката,та до германски,все като штъкне волана и се заключи,на сутринта въртя волана на междинно положение,"между двете опирания на езичето"(не мога да го обясня по-добре),защото винаги като опира волана на езичето,никога не мога да врътна ключа!
Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнениеWD-40-то помага за момент но после изсъхва и става по лошо.Няколко капки нафта обаче вършат чудеса а също и оръжейна смазка.Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар