Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Контактен ключ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Контактен ключ

    Здравейте, колеги. Тази вечер ключа ми отказа да завърти, въобще не помръдва, влиза в патрона на контактния ключ и до там. Оставих колата там където беше и утре ще ходя да пробвам да извадя патрона. Ако извадя патрона мога ли да запаля само с клемореда? Воланът ми стои заключен, него не знам как ще отключа. Някой свалял ли е патрона на контактния ключ?
    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
    Citroen C4, 1.4 vti

  • #2
    От: Контактен ключ

    Да можеш да запалиш само с клинореда,с отверка става,сваляш патрона и въртиш

    Коментар


    • #3
      От: Контактен ключ

      Патрона заключва волана, демек палчето е на него, ако го свалиш няма да имаш проблем, проблема ще е с имобилаизера, ще тряя ключа да седи в патрона и патрона да си виси на буксата и тогава да закъсиш клемореда. Е как така спря да си харесва ключа?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #4
        От: Контактен ключ

        Няма ли да е достатъчно ключа да е около волана? А това палче, което заключва волана на патрона ли трябва да е? Ако се наложи да окъсявам кои кабели трябва да окъся - примерно този на позиция контакт с този на позиция изключено ли? Не знам как спря да го харесва, ключа влиза без усилие в патрона, но при опит за завъртане запира, струва ми се, че го няма този ход навътре, т.е. като вкарам ключа нали натискам и завъртам волана да освободи, този ход при натискане го няма на практика. Мисля, че може да е проблема с това освобождаване от волана за да превърти ключа. Утре ще разглобя и ще дам отчет.
        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
        Citroen C4, 1.4 vti

        Коментар


        • #5
          От: Контактен ключ

          Колега такъв проблем имах когато карах един голф. По същия начин се беше заключил волана и не искаше да се завърти ключа. Оправих го с малко яд значи предполагам, че когато се е заключил волана е останал под напрежение, и притискаше много здраво това "палче" и не можех да завъртя ключа. Вкарах ключа и с лявата ръка напънах волана яко първо на дясно после на ляво и през това време с дясната се опитвах да завъртя ключа, и след напъването на ляво ключа се завъртя и волана се върна доста на дясно. Опитай така преди да почнеш да разглобяваш.

          Коментар


          • #6
            От: Контактен ключ

            Като мушнеш ключа,има ли го този"луфт" от ляво на дясно на волана,който да опира в палеца на заключването?Аз разбрах,че го няма или не говорим за две еднакви неща?Ако го няма,значи търсиш проблема,не в патона ами в заключващото устройство,палеца или волана!
            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

            Коментар


            • #7
              От: Контактен ключ

              Луфта на волана го има, мърда наляво и надясно и определено ми се струва че опира в заключването. Когато отказа да превърти ключа волана беше отключен, после се заключи като опитвах различни варианти.
              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
              Citroen C4, 1.4 vti

              Коментар


              • #8
                От: Контактен ключ

                Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнение
                Луфта на волана го има, мърда наляво и надясно и определено ми се струва че опира в заключването. Когато отказа да превърти ключа волана беше отключен, после се заключи като опитвах различни варианти.
                Пробвай с другия / по-новия/ ключ , а след това всичко друго!
                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                Коментар


                • #9
                  От: Контактен ключ

                  Да не ви се меся, но публичното обяснение как се пали кола с даване на късо на кабелите, май не е добра идея.
                  Успех с паленето...
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #10
                    От: Контактен ключ

                    Успях да запаля без да разглобявам. Пробвах метода на Koko__2002 и първо завъртях по-рязко волана наляво и надясно, после опитах да завъртам в двете посоки и да пробвам едновременно ключа и изведнъж завъртя. Като се прибрах пред вкъщи пробвах няколко пъти но ключа трудно превърташе от позиция 0 до позиция Асс. Пръснах WD 40 и поразвъртях ключа. Резултата е, че сега ключа влиза много леко и се върти някак мазно в патрона. Ще видя по-нататък ще има ли проблеми. Отвътре излезе една чернилка.
                    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                    Citroen C4, 1.4 vti

                    Коментар


                    • #11
                      От: Контактен ключ

                      Ключая личи ли да е много износен? имаш ли друг ?
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Контактен ключ

                        Ами имам нов направен преди месец и с него ми направи проблема. Когато правих новия ключ, ключаря също каращ хонда ми каза, че пластинките на патрона се износвали. Засега след около 20 на брой паления няма проблем.
                        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                        Citroen C4, 1.4 vti

                        Коментар


                        • #13
                          От: Контактен ключ

                          Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнение
                          Успях да запаля без да разглобявам. Пробвах метода на Koko__2002 и първо завъртях по-рязко волана наляво и надясно, после опитах да завъртам в двете посоки и да пробвам едновременно ключа и изведнъж завъртя. Като се прибрах пред вкъщи пробвах няколко пъти но ключа трудно превърташе от позиция 0 до позиция Асс. Пръснах WD 40 и поразвъртях ключа. Резултата е, че сега ключа влиза много леко и се върти някак мазно в патрона. Ще видя по-нататък ще има ли проблеми. Отвътре излезе една чернилка.
                          Да ,при Хондата това е малко проблемно,наистина се износва ключа и патронника и е необходимо смазване от време на време,тъй като месинг и алуминий си съперничат с голямо триене,ако се застържат едно в друго.Не зная дали WD-40 е най-подходящо мисля,че с него може да даде на късо в жегата при влага.И при мене правеше маймунджалъци в началото като я купих,но сега в началото на всяко лято мажа с електрическа грес-не съм сигурен дали точно така се казва и я взимам без пари-вземам я от клемите на предните врати-само вадя буксата мацвам ключа и го пъхам в патронника,а буксата на вратата си отива на мястото.Аз така го смазвам и за сега 3-та година работи!
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • #14
                            От: Контактен ключ

                            WD-40-то помага за момент но после изсъхва и става по лошо.Няколко капки нафта обаче вършат чудеса а също и оръжейна смазка.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Контактен ключ

                              От всички коли,които съм карал до сега от руските чудеса на техниката,та до германски,все като штъкне волана и се заключи,на сутринта въртя волана на междинно положение,"между двете опирания на езичето"(не мога да го обясня по-добре),защото винаги като опира волана на езичето,никога не мога да врътна ключа!
                              Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
                              WD-40-то помага за момент но после изсъхва и става по лошо.Няколко капки нафта обаче вършат чудеса а също и оръжейна смазка.
                              Машинно масло или грес?Дали е възможно да стане с тях?
                              Последно редактирано от Driftacha; 04-09-12, 13:36. Причина: Добавяне на цитат
                              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X