Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Това ти е буксата за диагностиката. Бих я оставил на мира
    Аз също съм с такива диоди. Взех си захранване от кормилната конзола. Там някои от кабелите за чистачките се захранват също след контакт и могат да носят много ток . С едно реле и диод направо можеш да си гасиш DRL-a, като включиш габаритите

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от avalanche Преглед на мнение
      Това ти е буксата за диагностиката. Бих я оставил на мира
      Аз също съм с такива диоди. Взех си захранване от кормилната конзола. Там някои от кабелите за чистачките се захранват също след контакт и могат да носят много ток . С едно реле и диод направо можеш да си гасиш DRL-a, като включиш габаритите
      Благодаря колега, така ще направя.

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Така...както обещах първото нещо което последва след повдигането на Нисана е...направата на биелетки като тези на Спарки.
        След като набавих нужните тампончета и правилната безшевна тръба, ги дадох на приятел да ми ги изработят и заварят до готов детайл.След уточнение на някои детайли, както и леко видоизменение на ъгъла на долната шпилка/по указание на Спарки и зададохме лек ъгъл, така, че биелетата да се посуче малко напред/, днес готовите биелетки ми бяха донесени/благодаря на Славин за помоща и бързата реакция /
        Та ето и няколко кадъра на биелетите.







        Уточнявам някои аспекти:
        1. Шпилките в долния край ги направихме по-дълги, защото не знаех колко трябва да са.Ще си ги отрежа на нужния размер при монтажа!
        2. Детайла изработен от Спарки за горния захват реших да не го правя, а да използвам най-обикновен болт с подложни шайби и гайка/разбира се болт с необходимата твърдост, или пък...хром-никелов и дано не поддаде.../
        Та това е...монтажа предстои и ще пусна допълнително снимки след като го осъществя!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Любшки, зверска корозия по всичкото железо изотдолу. Вземай мерки докато е време. Дано да е само повърхностна!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Любо,така и така си ги намерил тампоните по номера що не ми кажеш колко ще ми струват четирите да ги взема от вас.Пиши на лични ако не ти е проблем.Благодаря.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              От снимката не мога да преценя каква е резбата, но е желателно да е ситна. При мен всичко е М12х1.25. Шайби не ти трябват никъде. Трябват ти гайки с широка периферия към носача и към щангата. Болтовете към щангата и между двете части на биалетата се стягат до насиране. Ситната резба помага за това, както и за по-трудно саморазвиване.

              При монтажа, предвид малко по-високата долна част (при мен е пробита втулката, направен фрезенк, заварена шпилка и фрезовано, за да се изравни, а при теб е заварен болт със все главата), проверете дили няма да опира в маншона при крайно долно положение на окачването и пълен ляв/десен волан. При мен е на около 3-4мм от маншона.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                От снимката не мога да преценя каква е резбата, но е желателно да е ситна. При мен всичко е М12х1.25. Шайби не ти трябват никъде. Трябват ти гайки с широка периферия към носача и към щангата. Болтовете към щангата и между двете части на биалетата се стягат до насиране. Ситната резба помага за това, както и за по-трудно саморазвиване.

                При монтажа, предвид малко по-високата долна част (при мен е пробита втулката, направен фрезенк, заварена шпилка и фрезовано, за да се изравни, а при теб е заварен болт със все главата), проверете дили няма да опира в маншона при крайно долно положение на окачването и пълен ляв/десен волан. При мен е на около 3-4мм от маншона.
                Да ще го проверя това и ще го коригирам ако се налага по един или друг начин.
                Резбата не е ситна, ама...не съобразих да им кажа да я направят шпилката с такава.Болтовете за захватите ще ги купувам днес и ще ги взема задължително със ситна резба.
                Спарки...като каза до насиране затягането и предвид усилието на щангата да се напъвам ли за закалени болтове/примерно 12,9 твърдост/ или спокойно мога да си сложа и хром-никелови , за да не ми ръждясват...
                П.П.При мен направихме обаче и наклона за който говорихме на шпилките и това ще наклони малко долния тампон напред, което поне както си го представям ще отдалечи донякъде маншона при екстремните ъгли на окачването и завой...или бъркам...

                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                Любшки, зверска корозия по всичкото железо изотдолу. Вземай мерки докато е време. Дано да е само повърхностна!
                Няма бре...така изглежда на снимките.Понеже джипа е стоял почти 2години на автокъща в Италия и отзад на моста отзадната страна, както и на ботуша където се захваща панхарда има повърхностна ръжда.
                По рамата има само тук там повърностна ръжда във формата на петна, а по купето няма грам нищо...
                Това лято обаче съм намислил въпросните участъци да ги третирам с качествен ръждопреобразувател/примерно на Вюрт/ и след това да ги боядисам.
                От тук и да попитам...Ползвал съм преди боите 3в1/ръждопреобразувател+грунд+боя/, ама тогава бяха много на мода/в смисъл, че тъкмо ги бяха пуснали на пазара/.Ползвал съм обаче рядко и не съм имал възможност да видя трайността на покритието и доколко ръждата и се спира дейността.
                Знам, че принципно където е тръгнала ръжда тя не може да се спре или поне е много трудоемко и скъпо като процес, но все пак се чудя как най-добре да направя третирането на тези участъци.
                Четох бегло и за някакви цинкови бои, при които уж цинка не позволявал да продължава работата на ръждата, обаче така и не си спомням за бои ли ставеше въпрос или направо за подцинковане...

                И...да не ровя...ако някой ми каже с две-три думи как се прави студеното подцинковане и всъщност доколко е приложимо при подобен тип ремонти и дали си струва да се занимава човек, ще съм благодарен.
                Трябва да му обърна внимание това лято, защото ако към момента няма проблем то след още една зима може и да има.
                П.П.Естествено, че след всякакви обработки, ще напръскам всичко със спрей за кухини и то обилно...

                Последно редактирано от lubashki777; 27-06-15, 06:18.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                  Любо,така и така си ги намерил тампоните по номера що не ми кажеш колко ще ми струват четирите да ги взема от вас.Пиши на лични ако не ти е проблем.Благодаря.
                  Милчо, ще видя как стои въпроса, защото май взех последните 4-ри и не съм сигурен дали ще се внасят отново.Ще ти драсна като проверя на ЛС.
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    По горе съм ви дал номера на ДБК Димитров. Тампоните са перфектни за целта и при мен все още са като нови. Не бих си позволил да ги препоръчвам, ако не са добри. Единствената неоригинална част по предницата ми.

                    Относно неръждавейката - тя е с якост почти като стомана 3. Пролема не е в усилията, а в саморазхлабването. Затова и казвам че се стяка до насиране, затова и е добре да е ситна резбата. Купувате си една резачка за гайки и никаква корозия няма да ви притеснява повече. Свалих абсолютно безгрижно амортисьори, непипвани 3 зими. Въпросния инструмент струва 15-ина лева.

                    Аз горе съм със стшмана 45, а долу и към носача с болт 10.9.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Любо почисти ръждата с шкука/телена четка с шлайфа. После ръждопреубразовател, грунд и блажна боя. Не се занимавай с излишни глупости ама почисти хубаво ръждата.
                      Nissan Terrano 2.7 TDi
                      ----------------------------
                      Нещо което работи - не се пипа!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        И после отдолу обилно с парафин за кухини. Ама всичко - шаси, дифове, купе и т.н. Последното е едоинственото, което работи при мен.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Да от както си казал за парафина преди всяка зима цялостно почистване на рамата и другите железа и поне 2-3 спрея парафин, дори в купето по калниците и прагове където се достига. И има ефект. Не съм забелязал промени от към ръжда по джипа
                          Nissan Terrano 2.7 TDi
                          ----------------------------
                          Нещо което работи - не се пипа!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Да за спрея за кухини е ясно...накрая ще се облива с него обилно.
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Да покажа един лек ремонт на Нисана на един типичен проблем за марката-Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030265.jpg
Прегледи:1
Размер:136.6 КБ
ID:5669121 иначе това беше основния проблем, както и на предната част на задните калници Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030271.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5669122Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030272.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5669123 работата започна с отстраняване на ръ ждатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030275.jpg
Прегледи:1
Размер:134.1 КБ
ID:5669124Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030276.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5669125 и започна работата по изкърпването тип "лястовиче гнездо" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030289.jpg
Прегледи:1
Размер:148.9 КБ
ID:5669126 за което имам и много полезен уред Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030290.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5669127 следва китосване Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030293.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5669128 и боя 3 в едноНатиснете снимката за да я уголемите

Име:S5030294.jpg
Прегледи:1
Размер:143.2 КБ
ID:5669129 а отдолу запълних с боди, това на асфалтовата основа. Рамата нямаше никакви проблеми, както и праговете. Моята рецепта за кухини е следната, масло ново хидравлично и пистолет за "шагрен" и компресор на 8 атм.,пръска се във всички кухини на рамата, докато започнат да излизат маслени пари от съседните отвори.На праговете има три отвора от вътрешната страна, един голям отпред и два по-малки в задната част затворени с гумени тапи, пистолета влиза точно и няма проблеми с разпръскването. Аз изразходвам около 1 литър на страна и така продадох Трупър на 25г. с оригинални прагове и рама без точка ръжда. Отделно рамата е грундирах и боядисах с черен авоемайлак, както и под калниците. Това е, нямам претенции за професионално изпълнение, но всичко си направих сам и ако изкара 5г. ще съм доволен.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                От моя скромен опит..
                                Вюрт имат единствения ръждопреобразувател който не трябва да го отмиваш след като си е свършил работата или поне единствения за който аз знам. Телена четка на дрелката и ъглошлайфа , където не може с машина на ръка с шкуртка - да няма дебели слоеве ръжда, ако може хич да няма ... ама не ми се вярва. Вюрт мажеш с четката , чакаш около 4 часа и минаваш втора ръка.като изсъхне и е готов за следващата ръка става сиво -черно -сив металик . Вюрт не се понася с грундове съдържащи цинк за жалост. Доколкото разбрах , според вюрт играе ролята на грунд като изсъхне. Най-траен резултат имах по този начин плюс завършек с боя на вюрт за дъно на автомобил. Много по-рядка е от тези обичайните битумни бои , ако я пръскаш с обикновен пистолет за "боди" е добре да му сплескаш тръбичката дето засмуква боята през нея , иначе хвърля много и боята свършва бързо, а не е евтина. За сметка на това смятам че си заслужава. Аз не го очаквах това и не ми стигна а беше неделя и нямаше от къде да купя. Наполовина колата я направих както го описах по-горе, наполовина с каквито спрейове имах останали-металик, черна боя, а бе квото имах. Даже на металика му пляснах и лак отгоре белким държи.
                                Където го правих с вюрт ръждопреобразувател и вюрт боя не мръдна за 3 зими в Швеция, а тука хвълят сол като замаяни, колата бе балено прословуто с гниещите си мостове - никакъв проблем. Където боядисах върху вюрт ръждопреобразувателя със спрейчета - пълно разочарование , на втората зима започна да избива ръжда. Дано съм бил полезен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X