Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нарязаха стелтовете.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нарязаха стелтовете.

    След 40г. служба, F-117 Nighthawk все още изглежда като нещо извънземно.
    Вече е в миналото.





    На ход са F-22 Raptor и F-35 Lightning's.

  • #2
    От: Нарязаха стелтовете.

    F-22? Остана ли някой реално годен да лети с тоя ковчег с реактивни двигатели? Мисля, че това е самолета с най-много катастрофи на база човешка грешка.

    Коментар


    • #3
      От: Нарязаха стелтовете.

      Ние нали ще купуваме американски самолети втора употреба? Как не са се сетили да ни ги пробутат , както на времето белгийските фрегати.
      Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

      Коментар


      • #4
        От: Нарязаха стелтовете.

        Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
        F-22? Остана ли някой реално годен да лети с тоя ковчег с реактивни двигатели? Мисля, че това е самолета с най-много катастрофи на база човешка грешка.
        Не си много далече от истината.
        Две катастрофи, един загинал.

        http://www.afsc.af.mil/shared/media/...080114-064.pdf

        Коментар


        • #5
          От: Нарязаха стелтовете.

          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
          F-22? Остана ли някой реално годен да лети с тоя ковчег с реактивни двигатели? Мисля, че това е самолета с най-много катастрофи на база човешка грешка.
          Ти сигурен ли си за кой самолет говориш!
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #6
            От: Нарязаха стелтовете.

            Човека се бърка със Starfighter, но нищо. Ще му простим
            Ако направим една статистика F-104 & МиГ-21 едва ли ще има много голямо разминаване. И двата са прекрасни изстребители, които не търпят пилотски грешки. Виж F-22 си е друго нещо. Аз лично бих се радвал ако на нашата авиация и "пробутат" еднa ескадрила стари, амортизирани F/A-18.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

            Коментар


            • #7
              От: Нарязаха стелтовете.

              Точно за Ф22 Раптор говори човека но хем е прав хем не е прав.
              Верно е че Ф22 в момента е "най-трошливия" самолет в американските венновъздушни сили.
              Края на 2010 има още една катастрофа със загинал пилот.
              От една страна 6 дефекта клас А (двигател, управление) за 100 000 летателни часа са много притеснителна статистика.
              От друга страна обаче когато става въпрос за нов самолет и то боен изтребител, цифрите са напълно в редът на нещата. Новите изтребители в началото ги усукват до краен предел, при бомбандировачите не е така. За сравнение F16 през първите си години на въоръжение е давал в пъти повече дефекти, а в последните рейтинга му се движи около 2.
              http://www.afsc.af.mil/organizations...tics/index.asp
              Прогнозите за F22 са че през следващите 5 години ще достигне accident rate 2-3.
              Че F22 ще е по-безпроблемен от F117 май вече никой не си прави илюзии, остава му да е по-невидим. Щото унгареца дето ръководеше ПВО на Сърбия нали каза че те тия невидимките не били съвсем невидими. При пълнолуние си се виждали с просто око без никакъв проблем.
              За ВВС на цялото NATO рейтинга за инциденти се движи между 4 и 5 на база 100 000лч.
              За Русия Индия и Китай - между 6 и 7 , само че за 10 000лч.

              Коментар


              • #8
                От: Нарязаха стелтовете.

                "Летящ ковчег" не е хрумка на нашият уважаем съфорумец, а полуофициално прозвище на въпросния Ф104. Така че, най-вероятно той все пак се бърка.
                По същество представената статистика не е нищо особено, или фрапиращо, най-малкото пък основание, въпросният самолет да се квалифицира като "Ковчег".
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #9
                  От: Нарязаха стелтовете.

                  Е най накрая осъзнаха че фактора "радарна невидимост" беше изненада само в първите няколко години после с незначителна модернизация почнаха да го виждат всички ПВО системи . А без единственото си предимство дозвуков самолет без системи за самозащита в днешно време е ефективен колкото двуплощник от първата световна.
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нарязаха стелтовете.

                    Докато стане ясно че F117 няма радар за ракети на ПВО, те взеха че го свалиха от въоръжение. Преди това си беше доста ефективен, че даже и след това(в Ирак).

                    Дали наистина сърбите са го засекли с радар?
                    Говорят за някаква тунингована радарна станция която с магнитни вълни засякла отворения капак на бомбения отсек.
                    В същото време има доста индикации че отбраната на сърбите е била организирана с хора по върховете които визуално наблюдават коридора и комуникират с щаба чрез GSM.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нарязаха стелтовете.

                      <off-topic>
                      Точно за F22 Raptor говоря, да... Може би просто съм останал с грешно впечатление - мисля, че обърках Raptor-а със Starfighter-а. Нейсе де... Raptor-ите са... ми много скъп начин да се направи нещо. Стойността на една малка война е колкото за един-два броя от тях. А за летателните часове... няма какво да говорим. Те нашите за Миг-овете нямаха пари да осигурят летателни часове, камо ли за нещо, като Raptor-а.
                      </off-topic>

                      Мисля, че 117 отдавна са по-зле от повечето актуални stealth бомбардировачи - и руски, и други. Колкото до ПВО-то... защо ти е радар, за нещо, което се предполага, че не може да те атакува?

                      За мен във всеки случай това може да означава само две неща - или това е чиста проба спекулация т.е. са нарязали един филмов prop - ей така за бъзика и за да се пусне слуха, или имат нещо (по-скоро няколко неща) дори по-добро от F117.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нарязаха стелтовете.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Докато стане ясно че F117 няма радар за ракети на ПВО, те взеха че го свалиха от въоръжение. Преди това си беше доста ефективен, че даже и след това(в Ирак).

                        Дали наистина сърбите са го засекли с радар?
                        Говорят за някаква тунингована радарна станция която с магнитни вълни засякла отворения капак на бомбения отсек.
                        В същото време има доста индикации че отбраната на сърбите е била организирана с хора по върховете които визуално наблюдават коридора и комуникират с щаба чрез GSM.
                        По същество тези самолети са с намалена радарна сигнатура няма физичен закон по който той може да бъде напълно невидим за радарите защото различните типове работят на различни принципи. Поне аз доколкото съм схванал тактиката на американците тя е да създатат голям радарен шум много и всякъкви самолети на различни височини и между тях вече такъв тип самолет е в дейктвителност много трудно забележим .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нарязаха стелтовете.

                          F-117 не е служил 40 г., а само 25. Не съм търсил данни, но това може и да е най-кратко служилият боен самолет изобщо. На базата на това може да излезе и че е най-скъпият.
                          Като споменавате Старфайтера, интересното е, че американците(и руснаците) имаха практика с неуспешните си модели бойни самолети да въоражават братските армии от НАТО. F-104 е най-яркият пример - от него си патиха германци, италианци, турци, гърци, бенелюксци и др... Друг пример - F-111. Замислиха го като общ самолет за флота и юесеърфорс, после видяха, че това прасе не е за самолетоносач, след това, че не става и за изтребител. Изкара известно време като лек бомбер и самолет за радиопротиводействие, след това го прехвърлиха на други. Австралийците го пенсионираха тази година.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нарязаха стелтовете.

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            По същество тези самолети са с намалена радарна сигнатура няма физичен закон по който той може да бъде напълно невидим за радарите защото различните типове работят на различни принципи. Поне аз доколкото съм схванал тактиката на американците тя е да създатат голям радарен шум много и всякъкви самолети на различни височини и между тях вече такъв тип самолет е в дейктвителност много трудно забележим .
                            Докато не прелети над Сърбия в лунна нощ - под облаците, за да се слезе под радарния хоризонт и не го разпорят със зенитка от втората световна...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нарязаха стелтовете.

                              Не че вярвам на телевизиите,но по Дискавъри(или нешънъл) дават едно предаване-Да разглобиш Гигант.Даваха как се разглобява Ф 104.Свалиха му всичко читаво,а някои ги превърнаха в скъпоструващи дистанционно управляеми мишени!Та тази антика не я разколачиха с багер,камо ли Ф117...Нещо не се връзва...
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X