Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

    от Нова година на Ферозата почна да й пада акумулатора. Замерих го и се ужасих, дърпа ток около 0.5 А.Разбрах, че причината е новото СD, но така добре закрепих всичко около него, че не ми се изваждаше за да му сложа прекъсвач. Отидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв. Родих се, единственото лошо е, че преди да тръгна трябва да си свера часовника и да си намеря любимата станциая. 2 мин и всичко е наред. Ключ-масата издържа 50 А. Поне така пишат братушките.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10319.jpg
Прегледи:1
Размер:177.3 КБ
ID:5915984Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10320.jpg
Прегледи:1
Размер:80.7 КБ
ID:5915985[Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10319.jpg
Прегледи:1
Размер:177.3 КБ
ID:5915984Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10320.jpg
Прегледи:1
Размер:80.7 КБ
ID:5915985[
    Прикачени файлове
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  • #2
    От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор

    Безспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
    А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
    Успех.

    Коментар


    • #3
      От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор

      Първоначално публикуван от salmanski Преглед на мнение
      Безспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
      А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
      Успех.
      +1за монтажа.И аз мисля да слагам ,но ще избера по-скрито и по-ергономично место-може би вътре в купето(поне така я бях монтирал при Нивата..в жабката).
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор

        забравих да спомена, тъй като си имам секретно жило за отваряне на предния капак, се явява защита с/у автоапаши.
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #5
          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

          Аз си монтирах от този тип под волана:
          Приятели не се печелят - губят се завинаги.
          УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
          Времето е ценно, само ако не бързаш.
          0889623098

          Коментар


          • #6
            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

            Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
            Аз си монтирах от този тип под волана:
            Точно такъв модел търся и аз.Ако можеш да ми съдействаш да се сдобия имаш едно черпене от мен.Може и на ЛС.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

              Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
              Отидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв.[
              Това е китайска ключ маса.Погледни внимателно какво пише:Сделано в РОСNN /N вместо И/.

              Коментар


              • #8
                От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                Предлагаха ми такъв за 7лв, пак на битака, но си взех СДЕЛАНИЯ, засега е супер и в студенато време при -20 гр. машинката пали от четвърт оборот. Колеги новите радио МП3-ки, харчат бая ток, а алтернатора е слабичък, както и багерията къщо и ефекта е само ключ масаили да си ги сложите с прекъсвач.
                Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                Коментар


                • #9
                  От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                  Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                  Това е китайска ключ маса.Погледни внимателно какво пише:Сделано в РОСNN /N вместо И/.
                  Иначе като оригинална конструкция си е руска...имаха ги всички УАЗ-ки и камиони.Но са едни такива груби и недодялани,докато другия модел по го бива за вътре в купето.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                    Ако мотора се управлявя от ЕКУ има и страничен ефект от ключ-масата-изтрива си "самообучаващите" се параметри (не знам дали така се превежда) и някои грешки.
                    Self-adaptive parameters are lost if the ECU is disconnected.
                    0+

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                      Половин ампер харч в покой, колкото и ново да е радиото, е нефелна история. Има причина за това, и ако всичко друго е наред, значи радиото е дефектно. Има сума нови новенички коли с 44Ah акумулатор. Абсурдно е просто.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                        Радиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.
                        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                          проблема е в самото свърззване. И по-точно (не съм сигурен кой точно беше) в жълтия кабел, за паметта на станциите. Отиди при някой алармаджия да ти оправи радиото и махай туча.
                          "Прекъсвача" на отворен капак ли го "вкл/изкл." ?

                          За ключ масата е говорено много. Има и снимки.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                            Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                            Радиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.
                            Захранване към антенката трябва да се пуска само при включено радио или при даден контакт (както ти е удобно). Всяко радио има нарочен извод за това.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                              Спарки, като се замислих ,май си прав, че антенката си работи нонстоп. Ще разкачвам всичко. Благодаря, не се бях замислил мислех,че като загаса радиото ще загася и антенката, тъй като е свързана ,точно на жълтия, при мен е оранжев.
                              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X