от Нова година на Ферозата почна да й пада акумулатора. Замерих го и се ужасих, дърпа ток около 0.5 А.Разбрах, че причината е новото СD, но така добре закрепих всичко около него, че не ми се изваждаше за да му сложа прекъсвач. Отидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв. Родих се, единственото лошо е, че преди да тръгна трябва да си свера часовника и да си намеря любимата станциая. 2 мин и всичко е наред. Ключ-масата издържа 50 А. Поне така пишат братушките.[[
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Свий
X
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
Безспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
Успех.
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
Първоначално публикуван от salmanski Преглед на мнениеБезспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
Успех.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
забравих да спомена, тъй като си имам секретно жило за отваряне на предния капак, се явява защита с/у автоапаши.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнениеАз си монтирах от този тип под волана:
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Първоначално публикуван от белята Преглед на мнениеОтидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв.[
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Предлагаха ми такъв за 7лв, пак на битака, но си взех СДЕЛАНИЯ, засега е супер и в студенато време при -20 гр. машинката пали от четвърт оборот. Колеги новите радио МП3-ки, харчат бая ток, а алтернатора е слабичък, както и багерията къщо и ефекта е само ключ масаили да си ги сложите с прекъсвач.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеТова е китайска ключ маса.Погледни внимателно какво пише:Сделано в РОСNN /N вместо И/.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Ако мотора се управлявя от ЕКУ има и страничен ефект от ключ-масата-изтрива си "самообучаващите" се параметри (не знам дали така се превежда) и някои грешки.
Self-adaptive parameters are lost if the ECU is disconnected.
0+
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Половин ампер харч в покой, колкото и ново да е радиото, е нефелна история. Има причина за това, и ако всичко друго е наред, значи радиото е дефектно. Има сума нови новенички коли с 44Ah акумулатор. Абсурдно е просто.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Радиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
проблема е в самото свърззване. И по-точно (не съм сигурен кой точно беше) в жълтия кабел, за паметта на станциите. Отиди при някой алармаджия да ти оправи радиото и махай туча.
"Прекъсвача" на отворен капак ли го "вкл/изкл." ?
За ключ масата е говорено много. Има и снимки.
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Първоначално публикуван от белята Преглед на мнениеРадиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
Спарки, като се замислих ,май си прав, че антенката си работи нонстоп. Ще разкачвам всичко. Благодаря, не се бях замислил мислех,че като загаса радиото ще загася и антенката, тъй като е свързана ,точно на жълтия, при мен е оранжев.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар