Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Особености при карането на автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Особености при карането на автоматик

    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    Спокойно , Нико , те и европейските вече не стартират без натиснат съединител , или спирачка.Даже ръчките.Има логика , от гледна точка безопасност (която в нашия форум можем да изкоментираме и за невярна ).Автоматиците не гаснат освен на П...Ма нема луд да излезе от колата си при работещ мотор , с ключа в джоба.

    Е как да няма,нЕма се обиждаме сега я - Нисан Алтима май от преди 3 дни,палиш с копче,слагаш си ги в джоба и излизам да си товаря колата,тя си работи,какво и е?

    Гасне на всичко,пали само ако съм натиснал спирачката,проблеми за 2 часа каране нямах.

    В бусовете които те карат от паркинга към летището си има кутия за забравени ключове,оставил си я,ония е проверил,колата работи ма ключа ти в джоба - сещаш се като прочетеш табелата в рейса,пускаш ключовете в кутията преди да се качиш на самолета.

    Нямало,как да няма,пълно е с такива като мен.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Особености при карането на автоматик

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      Бе , те вече нещат да палнат , ако нема дупе на седалката.
      Това го видях още преди 25 години на един американски кран Колес . Запаметява теглото на оператора и друг на практика трябва да е с абсолютно същото тегло +- 1-2 килограма или да си запамети теглото . Ключа имаше 6 позиции което позволява до 6 оператора .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Особености при карането на автоматик

        Тераканчето гасне на която и да е предавка, но не пали ако не е на Р.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • От: Особености при карането на автоматик

          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
          Тераканчето гасне на която и да е предавка, но не пали ако не е на Р.
          И на N пали, ако не съм забравил де.
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • От: Особености при карането на автоматик

            Tucson-а ми, в америчкия вариант, гасне на всяка предавка, но ключа се вади на Р, пали на Р и N, без да е нужно да се натиска спирачката.
            На субаруто ключа се вади, но и то пали само на R и N, без спирачка
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • От: Особености при карането на автоматик

              Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
              И на N пали, ако не съм забравил де.
              В интерес на истината не съм пробвал на N бях на D и забелязах, че нещо не ще. Но и така ме устройва защото по-често карам ръчка отколкото автоматик и забравям понякога важни неща относно експлоатацията на автоматика. Едно не забравям обаче, не сменям предавки в движение и не сменям на N в движение. Единственото което правя в движене е да изключвам оувърдрайва(когато ми трябва да намаля по баир надолу например).
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • От: Особености при карането на автоматик

                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                ...пали на Р и N, без да е нужно да се натиска спирачката.
                При безключовото палене варианта със изискване натискане на спирачката е единствения, по който компютъра може да разбере дали наистина искаш да палиш, или искаш да избереш друг режим (подаване на контакт и т.н.)...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Особености при карането на автоматик

                  При Sharan от 2003 с 5 степенна автоматична кутия Jatco506e ( еднаква с Land Rover Freelander
                  1 ),се гаси при всички позиции.Пали само на P и N.Маслото по препоръка на производителя не се сменя през целият живот на кутията.Не се уточнява обаче този "живот" изтича след края на гаранцията на автомобила.При нередовна смяна на маслото( на всеки ~50 000) ,след около 200 000 следва и смяна на соленоидите.Макар и процедурата да не е сложна,не всеки се захаща с нея.Комплект оригинални соленоиди (с щампа на Mitsubishi) варират от 600 (при покупка от Ebay) до 1000 лева от тукашните фирми за ремонт на автоматични скоростни кути.Интересно е и че и за соленоидите производителят предвижда 100 000 км живот.

                  Коментар


                  • От: Особености при карането на автоматик

                    Производителите гарантират безпроблемно каране 7 години или 15000 км на кутията, което първо дойде...
                    После вече като отидеш в сервиза ти дават брошурата на новите модели...

                    Ама нашите коли, са се от баби карани до магазина и обратното тъй че няма проблем и по 300-400 К да минат още..
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • От: Особености при карането на автоматик

                      Тук сума и дилъри гарантират 100 000 мили на мотор и трансмисия. Ако ще е само за 10 000 км.- да си я карат те.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Особености при карането на автоматик

                        Първоначално публикуван от ivanivanovvv Преглед на мнение
                        При Sharan от 2003 с 5 степенна автоматична кутия Jatco506e ( еднаква с Land Rover Freelander
                        1 ),се гаси при всички позиции.Пали само на P и N.Маслото по препоръка на производителя не се сменя през целият живот на кутията.Не се уточнява обаче този "живот" изтича след края на гаранцията на автомобила.При нередовна смяна на маслото( на всеки ~50 000) ,след около 200 000 следва и смяна на соленоидите.Макар и процедурата да не е сложна,не всеки се захаща с нея.Комплект оригинални соленоиди (с щампа на Mitsubishi) варират от 600 (при покупка от Ebay) до 1000 лева от тукашните фирми за ремонт на автоматични скоростни кути.Интересно е и че и за соленоидите производителят предвижда 100 000 км живот.
                        Не знам кой какво предвижда, ама моя шаран е такъв и в момента показва 765 000 км. Като го взех, показваше 230 000 и автоматика беше повреден. След ремонта и смяна на масло през около 70 000 км още върви. Само напоследък, след престой над 3-4 часа, кутията мисли около половин минута, преди да зацепи и да потегля. Решил съм, откаже ли окончателно - ще я сменям.
                        На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                        "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                        Коментар


                        • От: Особености при карането на автоматик

                          Стандартният автоматик, щом почне да "мисли" преди да зацепи, значи не може да направи правилно работно налягане веднага..
                          Което може да се дължи на, голямо износване на помпата, гъсто масло, повреден масло приемник, големи луфтове из кутията, запушени малки преходни каналчета на регулаторите на налягане и в хидроблока, и така на татък, и така на татък, и така на татък...

                          Във всички случай, не е много добре работата, някой ден няма да зацепи изобщо..
                          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                          Коментар


                          • От: Особености при карането на автоматик

                            Здравейте,колеги.Да спомена,че съм от месец в автоматите,от 82-ра карам/тогава бяха някакви подобия на автомобил/ все с ръчка,колата е Киа Соренто 3,5.Та имам няколко въпроса като за лаици.
                            1.В мануала виждам,че кутията ми е Фул-тайм.В модела монтират и кутии Парт-тайм,та с коя кутия е по-добре и каква е разликата.
                            2.После на скоростния лост има един малък бутон,а на таблото излиза надпис O/D-OFF. Те това чудо какво прави.
                            3.Автомата работи добре без блъскане,на директна тръгва по лек наклон/"спецове" около мен казват,че така трябвало да бъде/.Обаче карам например със 100 км/ч,и пред мене камион-натискам газта,кутията връща скорост една или две,мотора има много мощност и вдига оборотите до 5-6000,но не се усеща тягата,която мисля,че трябва да има.Та това нормално ли е? Иначе на първа/ втора колата набира като самолет....Ми тва са ми въпросите,навярно тъпи,ма тъпотията не идва от гората...
                            Иначе подмених повечето от маслото/изтече 6,5 литра/ и измих картера и металния филтър вътре-нямаше стружки и много боклуци,както съм гледал по руските сайтове.

                            Коментар


                            • От: Особености при карането на автоматик

                              Първоначално публикуван от Русефф Преглед на мнение
                              Здравейте,колеги.Да спомена,че съм от месец в автоматите,от 82-ра карам/тогава бяха някакви подобия на автомобил/ все с ръчка,колата е Киа Соренто 3,5.Та имам няколко въпроса като за лаици.
                              1.В мануала виждам,че кутията ми е Фул-тайм.В модела монтират и кутии Парт-тайм,та с коя кутия е по-добре и каква е разликата.
                              2.После на скоростния лост има един малък бутон,а на таблото излиза надпис O/D-OFF. Те това чудо какво прави.
                              3.Автомата работи добре без блъскане,на директна тръгва по лек наклон/"спецове" около мен казват,че така трябвало да бъде/.Обаче карам например със 100 км/ч,и пред мене камион-натискам газта,кутията връща скорост една или две,мотора има много мощност и вдига оборотите до 5-6000,но не се усеща тягата,която мисля,че трябва да има.Та това нормално ли е? Иначе на първа/ втора колата набира като самолет....Ми тва са ми въпросите,навярно тъпи,ма тъпотията не идва от гората...
                              Иначе подмених повечето от маслото/изтече 6,5 литра/ и измих картера и металния филтър вътре-нямаше стружки и много боклуци,както съм гледал по руските сайтове.
                              е, в мануала трябва да имаш глава "Шофиране с автоматик"........ иначе:
                              1. Фултайм не ти е скоростната кутия а раздатката - т.е. друга кутия, която разпределя въртенето между задния и предния мост, съответно фултайм, може да караш послтоянно, на всякакви настилки с вкл. двата моста /предполагам са постоянно включени/ а парт тайм си само на задно и трябва да имаш лост да превключваш режимите на раздатката.
                              2. О/D е овърдрайф, потърси инфо в нета, че не ми се пише толкова, накратко, изключва се по баир и на градско, за да не превключва постоянно 4-5-4-5.......може и да не го изключваш, но не е желатено, пази кутията.
                              3. усещанията са субективни, или пробвай друга аналогична Кия, или някой с опит да пробва твоята и да каже.
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар


                              • От: Особености при карането на автоматик

                                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                                Нямам спомени да съм палил така, ама може и да може.
                                И дикато сме на тема палене, американски сглобки коли, с ръчни скорости, не завъртат стартера, ако не е натиснат съединителя. Това независимо дали и на коя скорост ти е лоста.
                                Не случайно съм кръстил Кади-то "Кади-Лак" - явно е американска сглобка, защото не работи стартера, ако съединителя не е натиснат!

                                Автоматиците палят на N - на волвото като се беше скапал регулатора на налягането и гаснеше по светофарите досущ като да е с РК... Палиш си на N без да спираш и включваш D. При ниски скорости няма проблем.
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X