Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

    Интересна тема, ама само Жеко не го мързи да пуска снимки:




    И тоя трябва да е по ново поколение:

    Коментар


    • #47
      От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Безсмислена е защото на тази кола смисълът и е да тегли. 4-5 тона тегли все едно ги няма.
      Всички 5.7 имат ограничител на 200. 1000лв струва махането.
      Става въпрос за 8.0 V10, не за 5.7. И конкретния Рам беше спретнат за магистрална бегачка, а не за влачене, та така...
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #48
        От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Става въпрос за 8.0 V10, не за 5.7. И конкретния Рам беше спретнат за магистрална бегачка, а не за влачене, та така...
        Ми оня ,с червените капаци още чека американски ремонт на мотора.А на този от снимките му заръчахме части - разпределителен вал и хидрокомпенсатори към 1200 кинта тукашни.плюс малко гарнитурки и ревизия по черепите.Сскъпото е трудът , щото шефът си е наел хора да свършат работа...( За четене има сервизна информация , през "дилър кънект")Е и Гугъл става (за локуми).
        Та , не стреляйте по пианиста Ако отворите отделна тема ,някъде за Гагич-а и подобни , ще ви разкажа коя е причината да бъдеш фен на такива хора.
        Андро , Жоро ги качва , шот съм мързелив
        Поздрави на всички участници!
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #49
          От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Става въпрос за 8.0 V10, не за 5.7. И конкретния Рам беше спретнат за магистрална бегачка, а не за влачене, та така...
          Значи нещо ошебался. Хеми V10 няма. Всъщност може и да имя някъде, ама от както Крайслер откраднаха името и си го патентоваха, кой спал - спал, кака се ожени. Иначе хемисферични двигатели са произвеждали почти всички автомобилни производители.
          RAM 8.0 V10, RAM 8.3 SRT10 и Viper SRT10 не са HEMI. Освен че горивните им камери на са полусферични, са и в голям блок. Всички HEMI са small block.
          Този Рам с 300кс на тези килограми как го видя като магистрална бегачка не знам. Сигурно го сравняваш с някаква модерна Тойота.
          Ама има си хора които искат да притежават уникални неща. Неща които са изключителни просто защото няма с какво да ги сравниш. Рам 8.0 е едно такова нещо. Сега ние нали няма да им завиждаме. Приемаме го и им се радваме.

          Коментар


          • #50
            От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Ясно, имаш секретна информация. Осветли мен невежия(явно няма смисъл да се дърпам от такова определение в случая), както бих те осветлил и аз с каквото мога.

            Те го Пламен, спомена чак 1951г, докато да ми обясни колко съм...нали... Ама за 29-та година, даже и той нищо не казва.
            Eми, имам информация от "Smithsonian Museum of aviation", не от "гугъл", представьте себе. В "Гугъл" намирам специално за тебе това:
            The IV-2220 is historically important as it was Chrysler's first hemi, a design that would re-appear for many years later and is now a Chrysler trademark.
            Ползвай същия "Гугъл" да намериш откъде е цитата и подробности.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #51
              От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

              Гаджич, наеш , или не знаеш за феновете!?
              Люи 14 е направил от педалите равностойни европейци.Забранил е показването на достойни с шпага (малко го не е имало Сават и тай-чи) "не го брошеткай , шот ша та затвориме!
              Пита за достойнството!Обиди някои хора.Как ще отговориш??
              Мисля си да ги цитираш в извинение
              Ма съм и ще ти остана фен!
              Последно редактирано от jeko47; 27-09-18, 19:29.
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #52
                От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                ...Ползвай същия "Гугъл" да намериш откъде е цитата и подробности.
                Добре - от същия източник:

                Hemispherical combustion chambers were introduced on some of the earliest automotive engines, shortly after proving the concept of internal combustion engines themselves. Their name reflects the concept of a domed cylinder head and the top of the piston enclosing a space that approximates a half of a sphere, although in practice it is generally less than half.

                Hemispherical cylinder heads have been used since at least 1901; they were used by the Belgian car maker Pipe in 1905 and the 1907 Fiat 130 HP Grand Prix racer. The Peugeot Grand Prix Car of 1912 and the Alfa Romeo Grand Prix car of 1914 both were four valve engines also, Daimler, and Riley were also using hemispherical combustion chambers. Stutz, beginning in 1912, used four-valve engines, conceptually anticipating modern car engines. Other examples include the BMW double-pushrod design (adopted by Bristol Cars), the Peugeot 403, the Toyota T engine and Toyota V engine (Toyota's first V8 engine), and Miller racing engines, and the Jaguar XK engine.
                Превод трябва ли?

                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                Коментар


                • #53
                  От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Гаджич, наеш , или не знаеш за феновете!?
                  Люи 14 е направил от педалите равностойни европейци.Забранил е показването на достойни с шпага (малко го не е имало Сават и тай-чи) "не го брошеткай , шот ша та затвориме!
                  Пита за достойнството!Обиди някои хора.Как ще отговориш??
                  Мисля си да ги цитираш в извинение
                  Ма съм и ще ти остана фен!
                  Oh, mon brigadier-chef! Veuillez accepter l`expression de mes condoleances les plus profondes!
                  Упс, май съм забравѝл френския?



                  Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                  Добре - от същия източник:



                  Превод трябва ли?

                  Браво, чичовото! ОбъркАл си иСтОчника, но усилията ти в подкрепа на МОЯТА теза, че "Хемито" е древен двигател, са похвални!
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #54
                    От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Eми, имам информация от "Smithsonian Museum of aviation", не от "гугъл", представьте себе. В "Гугъл" намирам специално за тебе това:

                    Ползвай същия "Гугъл" да намериш откъде е цитата и подробности.
                    Е, разбира се за самолетниО мотор, съм го чел още вчера, като се изтъпани за 29-та година.
                    Ама той от Втората световна, демек малко по-късничко.
                    Но както каза Пламен, по някоя глупост е простена за всеки, а и Гагич не му е това силата.

                    Отделно, това съвременното Хеми, май носи малко на аванта славата на тия от преди 50-60 години, и нямат много общо.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Е, разбира се за самолетниО мотор, съм го чел още вчера, като се изтъпани за 29-та година.
                      Ама той от Втората световна, демек малко по-късничко.
                      Но както каза Пламен, по някоя глупост е простена за всеки, а и Гагич не му е това силата.

                      Отделно, това съвременното Хеми, май носи малко на аванта славата на тия от преди 50-60 години, и нямат много общо.
                      Нали не верваш на "Гугъл" и се присмиваш на всеки, който ползва тази търсачка? Друго си е ръководството по ремонт на "Москвич" от проф. д.т.н. Бухасчук от Магаданския технически институт, превод от руски на инж. к.т.н. Кухолейков
                      Все пак в "Гугъл" не пише всичко.
                      Това за 1929 г., когато са разработили "The Inverted V engine" го пишеше на една табела с дълго обяснение пред прототип на "Хеми" за "PT Thunderbolt", ама 36 цилиндЪра в цитирания от мен Музей на авЯцЯта. Имам табелата на снимка от 2012 г., трябва да поровя да видя къде е. Даже и аз съм се снимАл пред двигателя.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #56
                        От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        ..."Хемито" е древен двигател, са похвални...
                        Да, това го написаха и други участници в темата. Само че, ти написа и тази простотия:

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        ...Крайслеровото "Хеми" е от 1929 г...
                        А, в подкрепа на горното ти тъпо твърдение, когато те засякоха, приведе и този цитат:

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        ...Ама за 29-та година, даже и той нищо не казва.
                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        ...В "Гугъл" намирам специално за тебе това:
                        The IV-2220 is historically important as it was Chrysler's first hemi, a design that would re-appear for many years later and is now a Chrysler trademark.
                        Този цитат е непълен в частта касаеща обозначението на двигателя (умишлено или не, ти ще кажеш), защото там става дума за САМОЛЕТЕН двигател разработен по време на Втората световна война:

                        Chrysler developed their first experimental hemi engine for the Republic P-47 Thunderbolt fighter aircraft. The XIV-2220 engine was an inverted V16 rated at 2,500 hp (1,860 kW). The P-47 was already in production with a Pratt & Whitney radial engine when the XIV-2220 flew successfully in trials in 1945 as a possible upgrade, but the war was winding down and it did not go into production. However, the exercise gave Chrysler engineers valuable research and development experience with two-valve hemi combustion chamber dynamics and parameters.
                        Някак си ВСВ се е случила в периода 1939-1945, а специално този двигател е разработван в периода 1944-1945...

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Това за 1929 г., когато са разработили "The Inverted V engine" го пишеше на една табела с дълго обяснение пред прототип на "Хеми" за "PT Thunderbolt", ама 36 цилиндЪра в цитирания от мен Музей на авЯцЯта. Имам табелата на снимка от 2012 г., трябва да поровя да видя къде е. Даже и аз съм се снимАл пред двигателя.
                        В американските ВВС има само два самолета с името "Thunderbolt" - един от ВСВ (Republic P-47 Thunderbolt) и един на активна служба (Fairchild Republic A-10 Thunderbolt II).
                        Та, дай пак за 1929 година!


                        P.S. Вече може да ми викаш "дядовото" - щот съвсем си се превърнал във форумно сенилно старче!
                        Последно редактирано от Павлин Андреев; 27-09-18, 20:39.
                        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                        Коментар


                        • #57
                          От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                          Вече може да ми викаш "дядовото" - щот съвсем си се превърнал във форумно сенилно старче!
                          Ми пак си объркАл линка, ДЯДОВОТО, ма аз ли да те уча на гугълстване?
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #58
                            От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Ми пак си объркАл линка, ДЯДОВОТО, ма аз ли да те уча на гугълстване?
                            Сори, ама ти го въведе тоя обичай, нЕма ли го у Гугъл, значи не може да е вЕрно.

                            Давай снимката, и гледай ясно да се чете, и да пише някъде че е Хеми

                            Или па зарЕжи тия глупости, не е и чак толкова важно.

                            Важното беше казано по-горе, за цивилна употреба, твоя мотор си има съществени недостатъци. Дообре, че си ЧСИ, иначе не мо'ем те мислим с тая поддръжка.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #59
                              От: Платнена лента отдолу Grand Cherokee WK/WH

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Сори, ама ти го въведе тоя обичай, нЕма ли го у Гугъл, значи не може да е вЕрно.

                              Давай снимката, и гледай ясно да се чете, и да пише някъде че е Хеми

                              Или па зарЕжи тия глупости, не е и чак толкова важно.

                              Важното беше казано по-горе, за цивилна употреба, твоя мотор си има съществени недостатъци. Дообре, че си ЧСИ, иначе не мо'ем те мислим с тая поддръжка.
                              Може и да има некви недостатъци, но засега (шеста гОдина) поддръжката при мен е нульа. Е, смЕних му свещѝте кат навърте 200 000 км. (земАх го на 134 000) и мАсло 5w20 му менявам както Кинекса по-горе е писАл (аз го менявам на 8000 км.). Ще го видимЕ колко шА изкара.

                              P.S. А, и у музеЙо никъде не пише "Хеми" по двигателя, само на табелата пишеше.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • #60
                                От: Какво е ХЕМИ и какво - не, сгагичосана тема

                                Да, бе, да... Това е въпросната статия. Всеки може да си прочете, за какво става въпрос.

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                ...P.S. А, и у музеЙо никъде не пише "Хеми" по двигателя, само на табелата пишеше.
                                И-и-и-и, Гагич, току-що беше включен на задна скорост!
                                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X