Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теория и практика по климатична и охладителна техника.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

    Като няма табелка се зарежда по прегрев на парите, също така се настройва и ТРВ... А и новите с 50гр трябва със златарска везна да теглиш и пак нищо няма да претеглиш...
    Системи с ресивър се зарежда по подохлаждане на газовата фаза... не съм много сигурен за изразите на български, защото съм се образовал на инглийски последно време...
    Много рядко системи с акумулатор(не визирам климатиците) който да предпазва компресора.. затова трябва правилно да се зареди или настрой ТРВ на такива системи..
    Ако някой си търси оксижен може да звънка в Таг-а имат налични вчера като ходих за азот ги мернах...

    Коментар


    • #92
      От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

      Първоначално публикуван от resistbody Преглед на мнение
      Като няма табелка се зарежда ...
      "Колега", ти 'дето вакуумираш "до микрони"... какво продаваш?

      пп: Гледам, че Торозов чете и сигурно се смее с цяло гърло...!

      Коментар


      • #93
        От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

        Продавам всичко не забранено от закона!!
        Трябва да продавам бракувана техника от западна Европа или да монтирам китайски климатици за да разбирам ли ? Може би над 50% от монтажистите си нямат хабер от работата на машината... дето един викал и двете тръби трябва да са ти студени.... на автоклиматик...
        Факт е, че откакто си ремонтирам системите имам ПЪТИ по-малко проблеми отколкото като виках """"МАЙСТОРИ"""

        p.s.:Малко теория за вакуумирането, вярно на чуждоземски език, ама нали ние сме по акъллии от тях... https://www.google.bg/search?biw=136....0.iap8y4YCzZk

        Коментар


        • #94
          От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

          Е, с Гошо, рАзкажи го на кирилица.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #95
            От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Не е вода, а втечнен фреон. След компресора хладилните системи имат ресивър, в който се отделя течния фреон от газообразния, и течния отива за охлаждане където да се изпари.
            Преди връщането му в компресора, има устройство което отделя останалата течна част от него за да се сгъстява само газ, щото течността е несвиваема и може да счупи компресора.
            Ти си описал проблема ако компресора засмуче течна фаза от фреона, но Ясен е написал ВОДА, за кое всъщност става въпрос? Защото на една голяма машина ми се проби кондензатора и цялата се наводни, че от там произтекоха огромни проблеми. Още не е заработила нормално.
            Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

            Коментар


            • #96
              От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

              Имам предвид течна фаза на фреона. Вода в затворената система не трябва да има - не повече от тази която да погълне филтър-дехидраторът. Вода отвън, където не и е мястото - ясно че пак е проблем ама вече по по-тривиални причини - има ток.

              Коментар


              • #97
                От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                Ок, разбрах те, за течна фреонова фаза си имал в предвид. Моя проблем в момента е истинската вода, гадна работа
                Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                Коментар


                • #98
                  От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                  Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                  Ок, разбрах те, за течна фреонова фаза си имал в предвид. Моя проблем в момента е истинската вода, гадна работа
                  Влязла ти е вода във фреона или някаква друга беля разказваш?

                  Коментар


                  • #99
                    От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                    Вода във фреоновата част. Кондензатора се охлажда с вода от четири водни кули. Проби се кондензатора.
                    Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                    Коментар


                    • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                      Чуууудна работа.
                      Туй как го постигнахте?
                      Виждал съм следният случай и пичовете бяха убили всичко тотал.
                      Зимата чилъра замръзва и пука.Напролет старт без никой да гледа и бам нищо здраво не останало.
                      А нас пратиха да видим как да ги оправим...... евтино.
                      Успех пожелавам.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                        Просто дефектира тръба от снопа в кондензатора, изолирахме я. Машините работят целогодишно, нищо не замръзва, пък и проблема се случи през лятото. Не стана ясно каква е причината за повредата, отдаваме го на дефект в кондензатора, защото се случи по-късно с още две от машините (общо три дефектирали от четири машини), но тях ги усетихме навреме, преди налягането в системата да стане по-ниско от това във водната част на кондензатора. Не успя да влезе вода към фреоновата част. Минахме само с изолиране на тръби, проба за плътност, вакуумиране и зареждане. Абе кофти случка - трудоемко за ремонт и доста скъпо (217кг фреон на машина ). Нов кондензатор струва безумна сума.
                        Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                        Коментар


                        • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                          Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                          ...проблема се случи през лятото. Не стана ясно каква е причината за повредата, отдаваме го на дефект в кондензатора, защото се случи по-късно с още две от машините (общо три дефектирали от четири машини)
                          Едва ли 3/4 от кондезаторите ще са дефектни. По скоро влошено охлаждане и от там превишаване на налягането в кондензаторите.

                          Коментар


                          • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                            Как се определя диаметъра на тръбите от вътрешното тяло до външното.Имаме климатик който не сме видяли.Незнаем какъв ще бъде...тръбите трябва да се положат на втория етаж в нова сграда,ще слизат през плоча до ниво кота 0,външното тяло ще стои на две П стойки на бетонна площадка.

                            Незнам какви климатици ще дойдат,но трябва да се пуснат тръбите в стените....Общата бройка е 5-6

                            Какъв диаметър... И как се определя/решава принципно ...диаметъра..

                            Иначе като изпълнение е елементарно,най трудно пробихме плочите....арматура до арматура

                            Аааа кофти ли е разликата в нивата между двете тела ...около 5 метра едно над друго точно по вертикала.
                            Последно редактирано от Roninn; 18-08-18, 11:32.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                              Според помещенията.От там е ясна големината на машините.От там е ясен диаметъра.Ама има и уловка с дължината на тръбите и подбора на машините.
                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар


                              • От: Теория и практика по климатична и охладителна техника.

                                Тоест ако пусна 12 ММ и 6 ММ. Модела ще е съобразен с това.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X