Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee III

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Grand Cherokee III

    една нова аксиома от мен: "С жена, радио и Гагич не се спори". Който си мисли,че може да тръгне против тази аксиома, вече е загубил.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • #47
      От: Grand Cherokee III

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ..... да можеш да си го караш с 220 (електронно ограничен ми е на толкова....
      Гледам умните глави казват, че 5.7 WK е с теоретична максимална скорост 223км/ч...
      Срещу аеродинамиката не се рита
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #48
        От: Grand Cherokee III

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Гледам умните глави казват, че 5.7 WK е с теоретична максимална скорост 223км/ч...
        Срещу аеродинамиката не се рита
        Къде ги гледаш тия глави? На 220 е с 4000 оборота в минута, ама му прекъсва подаването на гориво.

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Некои другаре от... Архентина също са измъчвани от подобни въпроси (и GPS си сложили за контролен уред). Ами явно толкова може машинката - в случая 220 км. Добре, че не се прекарАхмИ с по-високоскоростни гуми
        Може и още да се просвети старшината от камионния полк, ама знам, че нема да иска.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #49
          От: Grand Cherokee III

          Ами умните глави тук: http://www.automobile-catalog.com твърдят, че теоретичната максимална скорост за Оверленда без ограничител е 219км/ч....
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wk.jpg
Прегледи:1
Размер:110.9 КБ
ID:5793186

          Склонен съм да им вярвам, защото WK2 дизелака е със заводска макс скорост 202км/ч, а в реалност (и при сравнение с GPS) съм достигал до 210км/ч....
          В същият сайт за дизелака пишат теоретична скорост 211км/ч...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #50
            От: Grand Cherokee III

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Ами умните глави тук: http://www.automobile-catalog.com твърдят, че теоретичната максимална скорост за Оверленда без ограничител е 219км/ч....
            [ATTACH=CONFIG]962373[/ATTACH]

            Склонен съм да им вярвам, защото WK2 дизелака е със заводска макс скорост 202км/ч, а в реалност (и при сравнение с GPS) съм достигал до 210км/ч....
            В същият сайт за дизелака пишат теоретична скорост 211км/ч...
            Тук Гагич е прав, електронно е ограничена скоростта.
            Виж графиката, виж написаното, помисли и ще се сетиш.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #51
              От: Grand Cherokee III

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              В същият сайт за дизелака пишат теоретична скорост 211км/ч...
              Тия теоретици да вземат да се качат и да покарат малко, а не да ми изчисляват... теоретично.
              В Клета Майка, уви, коментирали сме го и друг път, няма къде да караш повече от 5 минути с 200 км/ч, щото все някой "теоретик" ще ти се подмотва по пътя.
              Аз избягвам да карам с 220, за да не налетя на някой теоретик. Рефлексите на повечето шофьори са такива в КМБ - вижда, че се задава някакво МПС, но му се струва достатъчно далече, за да тръгне и той да пресича или да изпреварва с 90 км/ч. Не може да си представи, че онова "далечното" се движи с 200+ и за секунди ще трябва водачът му да скача на спирачките. То повечето побоЙща и конфликти по нашите магистрали са от това. Ето кротко икономично каране на моето, при което харчи 14 / 100 (може пък да се движи само на 4 цилиндра, знам ли). На ДжиПиЕс-о на HP камерката верваш ли?

              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #52
                От: Grand Cherokee III

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Тук Гагич е прав, електронно е ограничена скоростта.
                Виж графиката, виж написаното, помисли и ще се сетиш.
                Хм... Наистина ли помисли преди да го напишеш? Нещо за кривите за мощността и въртящия момент, барабар с предавателни отношения срещу нужна мощност да кажеш?
                Знаеш, че въздушното съпротивление расте в геометрична прогресия... И увеличаване на терминалната скорост с малко, изисква ГОЛЯМО преимущество в мощността върху колелата...
                Та затова и 'подпираш' тази скорост на няколко предавки - въртящият момент върху колелата при тази скорост е еднакъв (т.е. мощността - при еднакви обороти и еднакъв въртящ момент) при различен въртящ момент на двигателя при различните предавки и обороти..

                Гагич, не разбрах какво искаш да докажеш с това клипче...
                Че може да върви - ами върви си...
                Правил съм с доста различни автомобили - уверено си достига терминалната скорост, и все едно се удря в стена...
                Тук след достигането и плавно се намалява до нормална скорост (скоростта е в субтитрите)..
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #53
                  От: Grand Cherokee III

                  Помислих, разбира се. Представи си кривата на мощността върху същата графика, и ще разбереш.
                  Имаш максимална мощност на 5400об/мин. Т.е. при нея може да постигнеш максимална скорост на определена подходяща предавка. На практика обаче, имаш три предавки на които достигаш максималната скорост и естествено при различни обороти.
                  Ясно се вижда, че ограничителя на оборотите на този мотор е на 5750об/мин. Т.е. малко след максимална мощност, когато тя вече е започнала леко да спада. На първа, втора и трета предавка тези обороти са достижими, и респективно на трета се достига и максималната скорост-219км/ч. Но това е малко по-ниска от максималната мощност.
                  После, същата скорост се достига и на четвърта и пета, при много по-ниски обороти(около 3900 и 4300) и мощност далеч под максималната. Като на последната предавка си дори под оборотите на максимален въртящ момент.
                  Няма как при трите последни предавки, да постигаш еднаква скорост при много различни обороти и мощности, и скоростта да е естествено ограничена от общите съпротивления.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Grand Cherokee III

                    В допълнение към Цецо и Гагич: въздушното съпротивление действително расте квадратично на скоростта, нооо зависи от много други неща, освен скоростта.

                    Примерно в рамките на температурния толеранс за който е проектирана колата въздушното съпротивление се различава с около 20%. Разни други фактори (например скоростта на попътния вятър) също участват.

                    Така че максималната скорост от разчета по мощност за стандартни условия по необходимост има аванс.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Grand Cherokee III

                      Отдадената върху колелата мощност е въртящият момент върху тях, умножена по скоростта на въртене... Скоростта на въртене е 'константа' ако разглеждаме случая при максимална скорост.
                      Реално трябва да разглеждаме само 4-5 предавки, защото 3-та си е ограничена наистина електронно от защитата на двигателя (Vmax-218км.ч)...
                      По мои сметки оборотите при 220км/ч са 4350 /4 предавка и 3900 /5 ... Разликата във въртящият момент на колелата (т.е. отдадената мощност на колелата) при тази скорост при двете предавки е около 5% ако се гледа например графиката
                      http://www.challengertalk.com/forums...06/index4.html
                      Да, не са напълно еднакви резултатите и ще има разлика във Vmax между 4 и 5 предавка, но разликата е доста малка, особено ако се 'опре' във въздушното съпротивление...
                      Е да, за Гагич ако се махне ограничението (на физичните закони ), при 5750 об/мин жипката ще се движи с 325.8км/ч

                      П.С. разбира се попътен/насрещен вятър, наклони и т.н. променят нещата...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Grand Cherokee III

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Не са лоши колиците - като за комбита са доста проходими.


                        Епа да, бас държа че твоето "комби" не може така (пича от клипа е с лифт и стоков QDII). A WKII е като болшинството представители на мъжкия пол с модерните бради и зализаните прически тип канадски дървосекачи - на външен вид го раздават, ама не им давай брадва, че ще вземе да си отсекат някой друг крак
                        Jeep WH 3.0 CRD
                        -2" RC lift suspension spacers

                        Chevy Tahoe GMT900 5.3 LY5

                        Коментар


                        • #57
                          От: Grand Cherokee III

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          Отдадената върху колелата мощност е въртящият момент върху тях, умножена по скоростта на въртене... Скоростта на въртене е 'константа' ако разглеждаме случая при максимална скорост.
                          Абе, другаре, пак задълбахте у некви формули...
                          Това ми напомня първите авто-технически експертизи на ПТП в началото на 90-те години. "Вещите лица", нивга не чували и не виждали ABS пишеха "неизправна спирачна система - няма спирачен път" или пък "следите от гуми са под формата на пунктир" Пък скоростта на удара я сметаха по некви формули, писани за "мОсквич" дето удря пешеходеца в кръста или в бедрата и се чудеха що пешеходецо е фръкнАл и се е ударѝл в челното стъкло, а не е попаднАл под колелата...
                          Значи имах "Фиат Крома" 2,0 СНТ, с два карбуратора на 4 цилиндЪра, водеше се по талон 90 к.с. (да, деветдесет конски сили, не киловата). Дигаше си обаче 220 и си ги поддържаше. Е, ДжиПиЕси тогаз още немаше у Клета Мамковина, ма що BMW-та и МРецедеси съм разплакАл с нея...
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Grand Cherokee III

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Отдадената върху колелата мощност е въртящият момент върху тях, умножена по скоростта на въртене... Скоростта на въртене е 'константа' ако разглеждаме случая при максимална скорост.
                            Реално трябва да разглеждаме само 4-5 предавки, защото 3-та си е ограничена наистина електронно от защитата на двигателя (Vmax-218км.ч)...
                            По мои сметки оборотите при 220км/ч са 4350 /4 предавка и 3900 /5 ... Разликата във въртящият момент на колелата (т.е. отдадената мощност на колелата) при тази скорост при двете предавки е около 5% ако се гледа например графиката
                            http://www.challengertalk.com/forums...06/index4.html
                            Да, не са напълно еднакви резултатите и ще има разлика във Vmax между 4 и 5 предавка, но разликата е доста малка, особено ако се 'опре' във въздушното съпротивление...
                            Е да, за Гагич ако се махне ограничението (на физичните закони ), при 5750 об/мин жипката ще се движи с 325.8км/ч

                            П.С. разбира се попътен/насрещен вятър, наклони и т.н. променят нещата...
                            Жорка, нещо допускаш "излагациЙ". А и много разнообразни източници, с разминаващи се информации. Графиките от последния линк, не отговарят на данните за сток 5.7 в графиката, която даде преди това.
                            И разликата в мощността не може да е само 5%. Помисли - оборотите само се качват с около 10%, а и момента при 4350об/мин трябва да е по-голям, от при 3900, щото е малко след оборотите дадени за максимален момент в първата графика която даде - 520Nm/4200rpm.

                            Тия поне 10-15% от 350к.с въобще не са незначителна мощност, да не говорим за разликата в мощността при 3900, 4350 и максималната, където отиваме на към 60-70 коня.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #59
                              От: Grand Cherokee III

                              Много ми хареса клипа с белия ЖиБ и търся от къде да си купя, или някой да ми направи стойка за резервната гума на задния капак, като ме ивтересува възможността да се отваря зи затваря задния капак от жена.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Grand Cherokee III

                                Гагич, в следствие на по-горните ми постове, ти предлагам тук да прочетеш една статийка, която може да ти е интересна: https://money.bg/deals/fiat-chrysler...-za-tesla.html
                                Освен това за бранда ДЖИП в момента се "облизва" фирмата Хюндай. Ако искаш можеш да прочетеш нещо и тук: https://money.bg/deals/hyundai-iska-...ampaign=footer
                                Човек с 5 клас завършен ще разбере, какво се крие зад тези намерения и що за продукт е създал ДЖИП последно време.
                                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                                Тел: +359 887 847261

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X