Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвременни дизелови горивни системи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Съвременни дизелови горивни системи

    Първоначално публикуван от нихорлиев Преглед на мнение
    Кико, а дали ти е възможно да изброиш кои марки и модели са със система Бош и кои с Делфи? Бирата е от мен!!!

    Не!
    Има един и същи модел с различни системи.
    Просто трябва да си отваряш очите.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #47
      От: Съвременни дизелови горивни системи

      Може ли мнение за двутактовото масло и авиогоривото(керосин) като добавки към нафтата при комън рейл системите?

      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #48
        От: Съвременни дизелови горивни системи

        Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
        Дали ще включите японските системи за комън рейл във обзора?
        Нямам никакво свободно време и малко се позабавих. А и денсото го оставям за накрая, че е най отвратително. Невероятно, но - факт. Ще обясня и защо. Скоро
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #49
          От: Съвременни дизелови горивни системи

          Siemens / VDO / Continental

          Подразделението Siemens Automotive няколко пъти смени собствноста си, та не знам вече кой от изброените е сегашният собственик. Както и да е....
          Тук нещата са сравнително прости. Фирмата произвежда само пиезо инжектори. За правилната проверка на такъв инжектор е необходимо да притежавате следните стендове :
          -Hartridge със софтуер Siemens VDO
          -Bosch EPS 708/815 със съответното програмно обезпечение
          Разбира се, проверката може да се прави и на неоторизирани и самоделни стендове, но до колко достоверен ще е резултата, само те си знаят. Риска при проверка на такива стендове е, че може да бъде обявен напълно изправен инжектор за негоден, и обратно. Всичко това за сметка парите и нервите на клиента.
          Оторизиран ремонт на инжекторите Сименс-пиезо съществува само частично. Като афтърмаркет, фирмата предлага само оригинални разпръсквачи. Но повредите по разпръсквачите съставляват само 30-40% от проблемите по инжектора. Останалите са по клапанната част и самия пиезо елемент. НО, производителя НЕ предлага тези части, нито технология за подмяната им. Въпреки това, ние сме намерили начин и си доставяме въпросните части (оригинални) така, че можем на 80% примерно да отремонтираме и настроим такъв инжектор.
          Няма какво още много да се каже за Сименс инжекторите. Kато цяло покупката на автомобил със комън-рейл система Сименс е - средна хубост.

          Следва най проблемната и според мен скапана система комън-рейл, а именно - Denso
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #50
            От: Съвременни дизелови горивни системи

            Браво Кики чест ти прави, че наливаш толкова полезна информация за нас в много сбит и смлян вид, тъкмо за попиване и осъзнаване, евала!
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #51
              От: Съвременни дизелови горивни системи

              Много полезно, Кики! Благодаря!
              С нетърпение очаквам информация за надеждността и възможностите за ремонт на Denso уредбите. :-)

              Коментар


              • #52
                От: Съвременни дизелови горивни системи

                Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                Много полезно, Кики! Благодаря!
                С нетърпение очаквам информация за надеждността и възможностите за ремонт на Denso уредбите. :-)
                Кво да ти кажа, за Денсо части оригинални няма (джапите умишлено НЕ продават), сервизи оторизирани за ремонт на горивната система няма (пак дръпнатите са поставили такива изисквания, че е практически невъзможно да ги изпълниш) за да станеш оторизиран сервиз. Самите инжектори са калпави, конструкцията им ползва част от корпуса за клапан, разпръсквачите им са ненадеждни и карат малко, за ремонт и настройка са капризни. Всичко това взето заедно говори само за едно - стойте далеч от тази система комън-рейл. Като имам време, ще я опиша малко по подробно.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #53
                  От: Съвременни дизелови горивни системи

                  На всички е ясно че не можеш вече да си ремонтираш колата сам в гаража.И въпреки всичко като се почне едно шикалкавене,въртене на очи,недомлъвки,завоалирани и половинчати обяснения по сервизите,не мога да разбера дали искат да ме оберат или наистина не знаят какво правят .

                  Поздравления за kiki.t +абонамент.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Съвременни дизелови горивни системи

                    Първоначално публикуван от dekata Преглед на мнение
                    [COLOR=#3E3E3E]На всички е ясно че не можеш вече да си ремонтираш колата сам в гаража.
                    Всъщност може. Зависи какво имаш в гаража като майстор и инструменти.

                    И дали си струва при положение че kiki.t примерно е само на 10км от тука.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Съвременни дизелови горивни системи

                      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                      Може ли мнение за двутактовото масло и авиогоривото(керосин) като добавки към нафтата при комън рейл системите?
                      Един колега беше писал, че заради огромното налягане в комън рейл системата става някаква черна магия със 2Т маслото в нафтата и цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава към небитието с викове ура.
                      Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Съвременни дизелови горивни системи

                        Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                        Един колега беше писал, че заради огромното налягане в комън рейл системата става някаква черна магия със 2Т маслото в нафтата и цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава към небитието с викове ура.
                        Яко!

                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #57
                          От: Съвременни дизелови горивни системи

                          Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                          цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава ......
                          Е сега на х(cenzored)я си ли да вярвам или на българската наФта .
                          Пък благополучно да заявя и рапичното "олио" е гориво !!! Да Бе !
                          Както и филтрирано отработено масло , както и чисто масло , както и зехтин - това идва малко множко като пари ама си е гориво - ТОЧНО ЗА COMMON RAIL.
                          Не е като да търкаш билетчетата на Пеевски и да фърляш боб кое гориво е "гориво" .
                          Пък баш най двутактовото масло е идеално дизелово гориво...

                          Това дето фърляло някаква група и други косми по пътя си - да го разправя на сватята ми - ша дам телефона.
                          Огромното налягане къмто 1200 бара в режим, си е пуканка спрямо помпа/дюза там е около 1/3 повече .
                          И вода да пуснеш - ще гори. Ама това си друга марка бира .
                          Физичните закони в тоя "специален сервиз" със сигурност са изместени във времето.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Съвременни дизелови горивни системи

                            Ще му развалим хубавата тема..
                            Нека поне да е там, но имаше и по подходящи
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...0776&page=3hdi
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #59
                              От: Съвременни дизелови горивни системи

                              И нещо интересно, качено от колега от Украйна

                              https://www.youtube.com/watch?v=LEAi...ature=youtu.be
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #60
                                От: Съвременни дизелови горивни системи

                                Кики, на тойота ЛК 95 с Д4Д мотор, дюзите и помпата подлежат ли на ремонт? Това трябва да е първия комън рейл 163 к.с., ако не греша.
                                Всъщност, и дали са слаби, дават ли ядове?
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X