Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

    Доста масово попадам на съвет в един резервуар от 60 литра нафта да се сипват 200 гр качественно бездимно двутактово масло например на Кастрол. Особено за по-новите дизелаци с директно впръскване и помпа за високо налягане. Действа добре предвид качествата на нашата нафта.
    Взел съм такова масло, но още не съм сипал. За сега единствената добавка която слагам е на Бардал БДЦ. Но възнамерявам при следващия резервуар да вкарам 200 грама двутактово. Ще карам доста и основно извънградско.
    Последния път малко ме притесни, защото два пъти, през много кратък интервал от 100 и малко км влязох в регенерация, а карах само извънградско.

    Коментар


    • #47
      От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

      Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
      Доста масово попадам на съвет в един резервуар от 60 литра нафта да се сипват 200 гр качественно бездимно двутактово масло например на Кастрол. Особено за по-новите дизелаци с директно впръскване и помпа за високо налягане. Действа добре предвид качествата на нашата нафта.
      Взел съм такова масло, но още не съм сипал. За сега единствената добавка която слагам е на Бардал БДЦ. Но възнамерявам при следващия резервуар да вкарам 200 грама двутактово. Ще карам доста и основно извънградско.
      Последния път малко ме притесни, защото два пъти, през много кратък интервал от 100 и малко км влязох в регенерация, а карах само извънградско.
      Не сипвай масло, вредно е точно за DPF. С нищо не може да помогне за него.
      Регенерациите понякога имат странна логика, покарай повечко време, и ако само това е проблема не се притеснявай.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #48
        От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

        В инструкциите за експлоатация на моя дизел пише да не се слагат никакви добавки в горивото.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #49
          От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

          Масла двутактови има с такива нищожни SAPS нива,че при концентрации 1:200 или като на stako 1:300 разликата ще бъде ама точно никаква.
          Обаче ако бензиностанциите (които уж са "длъжни" да продават нафта с биокомпонент >7%) слагат поне 2-3% биодизел , от добавяне на масло няма никакъв смисъл.
          Дали го правят-друг въпрос.

          Коментар


          • #50
            От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

            Първоначално публикуван от td120 Преглед на мнение
            Масла двутактови има с такива нищожни SAPS нива,че при концентрации 1:200 или като на stako 1:300 разликата ще бъде ама точно никаква.
            Обаче ако бензиностанциите (които уж са "длъжни" да продават нафта с биокомпонент >7%) слагат поне 2-3% биодизел , от добавяне на масло няма никакъв смисъл.
            Дали го правят-друг въпрос.
            Правят го със сигурност, метрологията много се заяжда точно за процента.
            Във фирмата, в която работя има цистерна с колонка за големите машини, зарежда се от голяма верига бензиностанции. Миналата година цъфна метрологията и мери, бам -5%, акта ни е за 50000лв... и колонката не е комерсиална, само за едрогабаритни превозни средства, които щъкат в промишлен двор и бетонов възел.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #51
              От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

              Интересно...а кой сезон беше? Имаха там идея да не се слага биокомпонент в зимното гориво,натискаха нещо..не знам приели ли са го. Иначе в Европата по отношение био% в зимния дизел не са съвсем стриктни:

              https://www.infineuminsight.com/medi...0-14112018.pdf


              https://www.infineuminsight.com/medi...6-13032017.pdf

              Коментар


              • #52
                От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                Зимата мисля да сипвам от австрийския или поне така рекламиран на OMV. За сега най-доволен съм от дизела на Ромпетрол и на OMV, нормалните. Този на ЕКО Авио, още не съм го изпробвал. Нормалния на ЕКО също сякаш става. Но не без значение е и конкретната бензиностанция

                Коментар


                • #53
                  От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                  Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                  Доста масово попадам на съвет в един резервуар от 60 литра нафта да се сипват 200 гр качественно бездимно двутактово масло например на Кастрол.
                  Последния път малко ме притесни, защото два пъти, през много кратък интервал от 100 и малко км влязох в регенерация, а карах само извънградско.
                  Не е проблем,маслото е синтетично и ще си изгори бездимно,но май е по добре при загрял двигател да се покара 10-15 минути във високия оборотен режим. Пр. над 3500-4000 об. .

                  Коментар


                  • #54
                    От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                    Двигателя 4N13 излиза, че е доста технологичен комплициран като за дизелов двигател за автомобил. Той е с директно впръскване на горивото, което се осъществява на три фази през тактовете на всмукване и на сгъстяване. С променливо газоразпределение на всмукателните клапани. Моторетката е разработвана специално от Митсубиши мотърс и Митсубиши хеви индъстри. Степента на сгъстяване му е 14,9 което се води с доста понижена, въпреки че повечето съвременни рядко достигат степен на сгъстяване 18. Подчертавам степен на сгъстяване не е компресия.
                    Като изкючим комерсиалната терминология, говорих с доста механици с опит само в дизели и те казват, че за тях е непознат и доста комплициран този двигател и не биха се наеели да правят нещо по-сериозно по него, освен смяна на масло и на водна помпа.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                      да ти имам механиците ... като чуят и VTEC на Хондата и припадат. Свикнали с немските кенефи ... Младеж, карай си колата и не занимавай с глупости.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                        Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                        да ти имам механиците ... като чуят и VTEC на Хондата и припадат. Свикнали с немските кенефи ... Младеж, карай си колата и не занимавай с глупости.
                        развесели ме с това младеж ... от миналия век 71-ви набор съм все пак
                        Вече доста ми е минало през главата, най-вече.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                          егн-то е цифра. гледай си кефа, и недей да слушаш много, много кварталните САМОУКИ майстори.

                          Коментар


                          • #58
                            Да посаживя темата. Значи интересува ме на този двигател 4N13 на Mitsubishni, доколко е нормално, като извадя щеката на маслото и от там да духа сравнително силноВ и се усеща миризма на картерни газове.
                            В сравнениеВ  с D4D на Тойота 2.0 110 к.с. там от щеката нищо не излиза, няма и най-малък полъх.

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                              Да посаживя темата. Значи интересува ме на този двигател 4N13 на Mitsubishni, доколко е нормално, като извадя щеката на маслото и от там да духа сравнително силноВ и се усеща миризма на картерни газове.
                              В сравнениеВ с D4D на Тойота 2.0 110 к.с. там от щеката нищо не излиза, няма и най-малък полъх.
                              На моя немски кенеф с 1.9тди преди духаше , но не харчеше масло повече от нормалното , така си го карах и така си го продадох минах 130к км а е била на поне 250к км преди мен. Евентуално може да провериш за задръстване по картерната вентилация.
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

                                На моя немски кенеф с 1.9тди преди духаше , но не харчеше масло повече от нормалното , така си го карах и така си го продадох минах 130к км а е била на поне 250к км преди мен. Евентуално може да провериш за задръстване по картерната вентилация.
                                Из нета за двигател Mitsubishi 1.8 DI-D 150 hp, 4N13, по въпроса за картерната вентилация не откривам нищо, понеВ за моемнта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X