От: Лазарово 2012-информация, правилници, участници
Пускам класирането и в тази тема, тъй като в другата има качени много снимки и е трудно да се ориентира човек:
Крайно класира
.pdf
Крайно класира
.pdf
Има промяна в класирането на клас "Хоби" от първия ден, което качих събота вечерта. Екипаж N 18 Кирил Петков / Станислав Петков от Своге (Мерцедес Г) подаде контестация за съдийска грешка, която беше разгледана и беше решено да не се зачита лебедката на екипажа от екстемна зона "Кал" в клас "Хоби". По този начин те изпревариха екипаж N6 Иван Иванов / Ивайло Василев от Самоков (Сузуки Самурай) в класирането от първия ден, както и в крайното. Става въпрос за резпределяне на първо и второ място в генералното класиране.
Уважихме контестацията, поради пропуск в регламента на състезанието за това какво се случва при застигане на 2 екипажа в някоя от екстремните зони на клас Хоби, което отчитам като организационна грешка от наша страна.
При застигане трябва да се спре втория джип и времето му и той да не навлиза в екстремната зона преди напускането и от предния екипаж, но съдията е бил в другия край на зоната и не е имало кой да спре екипаж N18.
Пускам класирането и в тази тема, тъй като в другата има качени много снимки и е трудно да се ориентира човек:
Крайно класира
.pdf
Крайно класира
.pdf
Има промяна в класирането на клас "Хоби" от първия ден, което качих събота вечерта. Екипаж N 18 Кирил Петков / Станислав Петков от Своге (Мерцедес Г) подаде контестация за съдийска грешка, която беше разгледана и беше решено да не се зачита лебедката на екипажа от екстемна зона "Кал" в клас "Хоби". По този начин те изпревариха екипаж N6 Иван Иванов / Ивайло Василев от Самоков (Сузуки Самурай) в класирането от първия ден, както и в крайното. Става въпрос за резпределяне на първо и второ място в генералното класиране.
Уважихме контестацията, поради пропуск в регламента на състезанието за това какво се случва при застигане на 2 екипажа в някоя от екстремните зони на клас Хоби, което отчитам като организационна грешка от наша страна.
При застигане трябва да се спре втория джип и времето му и той да не навлиза в екстремната зона преди напускането и от предния екипаж, но съдията е бил в другия край на зоната и не е имало кой да спре екипаж N18.
Коментар