Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 600 вдига обороти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DR 600 вдига обороти

    Здравейте, колеги преди няколко дни се сдобих с един DR 600 85-ти набор. Моторът го взех и не палеше изобщо, при което започнах да търся проблема като според признаците, които имаше ме водеше към карбуратор. Затова карба беше свален и почистен основно и настроен по книга, при което мотора запали. След още малко вече по- финни настройки запачна да работи идеално, но сега вече идва проблема до като е студен двигатела всичко е точно, но след около 2-3 мин като позагрее започва да прави странен за мен проблем, който се състои в това че както си работи на мвсто на ниски обороти след подаване на газ мотора се форсира, но не иска да свали оборотите и остават доста високи. Същия проблем го има и при каране в по- ниските обороти няма проблеми но след средни като му подам повече газ запчва да ги държи високи. И сега идва още по странното, че като сваля принудително оборотите до ниски си остават ниски и пак започва да работи супер до следващото форсиране, като под принудително имам предвид, ако съм в движение слагам една или 2 скорости по- високи при което оборотите падат и си остават така и започва пак да си работи нормално. А ако е на място след форсиране и като ги вдигне натискам за момент копчето за гасене и точно преди да угасне го включвам пак, следствие на което оборотите падат и вече си остават така и все есно нищо се не случвало. Човекът от който го взех ми беше дал още един карб и реших да опитам с него да не би нещо да заяжда в този въпреки, че не виждах къде може да се случи това поради причината, че въпросният карб е изключително елементрен и на прост принцип. Та сложих и другия също почистен и настроен, но за съжаление проблема си остана. Ако може някой да даде съвет какъв би могъл да е проблема и къде да търся, че ми е доста странно това поведение и не мога да се насоча на никъде за момента. Също ме интересува дали е възможно CDI-то да прави тези номера понеже знам, че въпросния модел има понякога проблеми с него, но на този етап нямам възможност да взема от някой неговото и да опитам.

  • #2
    От: Suzuki DR 600 вдига обороти

    Здравей,
    Честито за придобивката. Като най-лесен вариант, за да изключиш и това от списъка, провери жилото на газта. Има голяма вероятност изброените от теб "странни" случки да са чисто съвпадение. Свали конзолата на масура, почисти, гресирай.Виж дали се движи гладко, да не запира в някое положение. Извади цялото жило, огледай го добре, от къде минава, пречупено ли е някъде, притрито. Смажи го и него. За друго не се сещам сега, а и не съм детайлно запознат с модела.
    Поздрави!
    Димитър Тенев

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki DR 600 вдига обороти

      Може да е спукан маншона след карбуратора и да смуче въздух оттам, CDI-то прави друг проблем - обикновено гасне като загрее.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki DR 600 вдига обороти

        Благодаря, за бързите отговори, но за съжаление и жилото е проверено както и маншона и не е от тях.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki DR 600 вдига обороти

          Обороти се вдигат и контролират чрез въздушния поток , при твоя проблем има неконтролирано всмукване на въздух или горивна смес. Откачи жилото и ръчно чрез дросела подавай и връщай газта. Мисля , че има някоя мека пружина, и шибъра или дросела не се затварят при по-голям вакуум.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki DR 600 вдига обороти

            Опитвах и този вариант като свалях жилото, но пак без ефект. То всъщност карбуратора е наистина доста прост няма дросел, а шибъра в случая е една плочка и е на принципа на лостова система малко. И там мен ме съмняваше да не би да заяжда някъде, но то като го гледам е почти невъзможно да заяде,а и това ми го прави с 2 различни карба.

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki DR 600 вдига обороти

              Вземи един дезодорант или стартов спрей и пръсни около карба и въздуховода, като "заседне" на обороти. Ако вдигне оборотите още значи смуче въздух. Вероятно е някаква тъпня, ама не се сещам как да елиминираш този вариант по друг начин. Ти така или иначе си направил каквото трябва ...

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                Мотора ти е с прост механичен карбуратор. Ако оборотите се повишат и задържат високи продължително , значи смуче горивна смес. Ако оборотите се повишат и след няколко секунди паднат , значи смуче само въздух. Някъде пропускаш нещо! Свали кутията на филтъра , така , че да виждаш шибъра дали е затворен когато оборотите са високи.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                  Днес пак се занимавах с мотора, но също без никакъв ефект проверих работите които и вие ми казахте, пръсках с дезодорант нямаше промяна в работата, също и кутията свалях и гледах да не засяда и там не е проблема. Слагах и настройвах сигурно 10-15 пъти и двата карба с какви ли не настройки и прегледи ефекта беше същия. Вече започвам да изключвам проблема да е в карба ама някъде другаде. Друго което ме съмнява е да не би от износени и опечени гумички на клапаните не е вероятно да прави това, понеже попушва, а буталото и цилиндъра са почти нови и за това остават гумичките като виновик за пушека.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                    В една друга тема за синхронизация на карбуратори има линк към друг форум. В другия форум има контакти на едни момчета в Хасково, които ремонтират и настройват карбове. На лично мога да ти пратя линк, да не стане реклама. Пиши ако не можеш да се ориентираш.

                    Освен това с друго не се сещам как да ти помогна. Успех!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                      Вчера успях и намерих 3-ти карбуратор от перфектно рабитещ мотор за проба и резултата беше същия, както и с моите 2. Други предложения някой има ли от какво би могло да е, защото мисля че вече варианта с това да е от карба е изключен. Също и клапаните регулирах, че бяха с по- големи хлабини от нормалното.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                        Щом го изключваш карбуратора , остава да смуче въздух някъде пред карбуратора. Възможно е да има някоя пукнатина по колектора или самата глава , което се връзва с появяването на проблема когато загрее.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                          Гуменият маншон го изключвам и него, понеже е напълно здрав, но варианта с пукнатина или не добре уплатняваща гарнитура между главата и цилиндъра ми минваха и на мен през главата, че може да е от тях. Вероятно след подаване на газ се получава по-голям вакум и тогава започва да дърпа въздух от някъде и затова остават високи оборотите до принудителното им сваляне по начините, които казах по-горе и тогава налягането спада и си остават пак ниски. Така че май наистина следващото нещо към което ще се насоча е главата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki DR 600 вдига обороти

                            Здравейте, отново колеги не бях писал от известно време, понеже не съм се занимавал покрай мотора. Развитие няма никакво на този етап, като в послесно време търся да купя оборудвана глава, но за съжаление не намирам. Друг въпрос който ми изникна тези дни е дали е възможно да е от прекалено много износени гумички на клапаните. Понеже мотора доста пуши и гори масло, а варианта да е от износени цилиндър и бутало е невъзможен, понеже са сменени, а и предния собственик си ми иаза че са за смяна.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X