Не я пускам тази тема, за да възхвалявам Априлията или каквото и да било друго, но ми се струва, че тази машина заслужава да се отвори тема за нея във форума.
Темата за Бетите ме накара да се разровя малко повече по италианските машини и погледа ми се спря върху Априлията RXV 450 и 550 http://www.aprilia.com/modelli/offro...ello.asp?id=85
Нямам представа за машината като такава вътрешно какво представлява, но ми се струва, че с тоя V-образен двигател за ендуро си е голям рахат. Обаче вниманието най-вече ми се спря върху дизайна, просто италианското в машината си личи доста добре. Където и да погледнеш си личи италинската суета - предница, опашка, седалка, резервоар, спойлерите, а пък за рамата и гърнетата нямам думи, на мен лично много ми пасват, също стопове и мигачи.....
Струва ми се, че това е визията на модерния офф роуд мотор и неминуемо японците ще се съобразят и ще следват тази линия....
Неможах да разбера само колко и е сухото тегло, мощността и въртящия момент. Ако някой намери сравнителна диаграма с WR или CRF-X и т.н. за тези неща нека ги постне
Темата за Бетите ме накара да се разровя малко повече по италианските машини и погледа ми се спря върху Априлията RXV 450 и 550 http://www.aprilia.com/modelli/offro...ello.asp?id=85
Нямам представа за машината като такава вътрешно какво представлява, но ми се струва, че с тоя V-образен двигател за ендуро си е голям рахат. Обаче вниманието най-вече ми се спря върху дизайна, просто италианското в машината си личи доста добре. Където и да погледнеш си личи италинската суета - предница, опашка, седалка, резервоар, спойлерите, а пък за рамата и гърнетата нямам думи, на мен лично много ми пасват, също стопове и мигачи.....
Струва ми се, че това е визията на модерния офф роуд мотор и неминуемо японците ще се съобразят и ще следват тази линия....
Неможах да разбера само колко и е сухото тегло, мощността и въртящия момент. Ако някой намери сравнителна диаграма с WR или CRF-X и т.н. за тези неща нека ги постне
Коментар