Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчен блокаж на диференциала на Land Rover Discovery 2 Td5

    Понеже последно време доста се разчетох из форума. Та ме интересува как мога да пусна блокажа ръчно като лостчето ми е само с H/N/L.
    И долу горе колко ще ми струва да го направя, и какви части са ми нужни.
    Само да иточна че джипа еДдискавъри 2 Td5 с новата решеттка и фарове.
    Съжалявам за въпроса, но просто от скоро го имам, а и съм млад шофьор. ))))

    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте.
    Прочетохте ли това
    ...ЦЪК
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-06-12, 15:44.

  • #2
    От: Ръчен блокаж на диферинциала на дискавъри 2 (2002)

    Прочети това:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...27#post1791427




    http://www.landroverclubvi.com/2003cdlinstall.html .... също полезно!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-09-12, 08:52.
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #3
      От: Ръчен блокаж на диферинциала на дискавъри 2 (2002)

      Колега напиши коя година е твоето Д2, щом е с новата маска, след фейс лифта, може и да няма възможност за включване изобщо. Просто може да го няма блокажа в раздатката. Иначе ако имаш това като на картинката на раздатката, можеш да го включваш ръчно с ключ 10, като легнеш под него и над опашката на раздатката към кардана напипаш въпросната врътка.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:imagesCAR77O55.jpg
Прегледи:1
Размер:11.7 КБ
ID:5383248
      LR Disco II 99 - TD5
      www.lre-bulgaria.org

      Коментар


      • #4
        От: Ръчен блокаж на диферинциала на дискавъри 2 (2002)

        Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
        Иначе ако имаш това като на картинката на раздатката, можеш да го включваш ръчно с ключ 10, като легнеш под него и над опашката на раздатката към кардана напипаш въпросната врътка.
        [ATTACH=CONFIG]462169[/ATTACH]
        Я да попитам и аз.Нали блокажа на ЛТ 230 се включва само и единствено на хлъзгаво.За това ще ми е интересно да видя колегата как ляга в калта да си включи блокажа.

        Коментар


        • #5
          От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

          Ей гаври такива. Ако е много прекаран може и да легне в калта. Ставаше въпрос колегата да провери дали го има и да го пробва изобщо може ли да се включи а после да му мисли как ще го извежда в купето. Бюджетни варианти тук http://www.offroad-bulgaria.com/show...27#post1791427
          Последно редактирано от Радослав Стефанов; 13-06-12, 07:49. Причина: гаври
          LR Disco II 99 - TD5
          www.lre-bulgaria.org

          Коментар


          • #6
            Искам да кажа, че е с автоматичен блокаж, а снимки ще кача по-късно.

            И искам много да благодаря за отеленото време.

            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-06-12, 17:02.

            Коментар


            • #7
              От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

              Здравейте Колеги. Чудех се къде да публикувам моето творение и тази тема ми се стори подходяща. Ако не, модераторите да я преместят където й е мястото.
              Реших да се пробвам и сам да преправя механизма на бавните да включва и блокажа на междинния диференциал. Гледах снимки на оригинални блокажи и ми се стори не толкова трудно да се преправи сегашния, с малко рязане и малко модифицирани части. Ето малко снимки:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL1_orig.jpg
Прегледи:1
Размер:129.4 КБ
ID:5386770Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL2.jpg
Прегледи:1
Размер:148.0 КБ
ID:5386764Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL3.jpg
Прегледи:1
Размер:142.6 КБ
ID:5386765Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL4.jpg
Прегледи:1
Размер:88.4 КБ
ID:5386766Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL7.jpg
Прегледи:1
Размер:170.9 КБ
ID:5386769Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL5.jpg
Прегледи:1
Размер:160.8 КБ
ID:5386767Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CDL6.jpg
Прегледи:1
Размер:167.0 КБ
ID:5386768

              Първата снимка е на такъв готов, който се продава в И-бей. Жило взех от моргата. Беше за скорости на неизвестна марка, но аз отрязах излишното и оставих само средната част от бронята, въжето и двете шпилки ф6мм накрая. В чертежите има двата накрайника, които кримпвах с клеши на Еон за кабелни обувки и стана "оригинално". Стойката за въжето и включвателчето към раздатката начертах според намерените снимки в нета като в последствие трябваше да направя още една гънка на малкото включвателче, защото не знаех на каква височина и дължина ще ми пасне. В последствие видях, че стойката се продава като резервна част, но вече беше свършило. Ето все пак парт номер - IGU000030. Чертежите изпратих за лазерно рязане и огъване в БГ Стийл София, но и останалите плоски детайли могат да се отрежат на лазер и ще е дори в пъти по-евтино от изработката им на фреза.
              Не съм свалял ламарината около лостовете, както по принцип казват, че трябва да се направи, защото ми се видя по-трудно да разпробивам нитовете, отколкото да сваля отдолу механизма и да отрежа нужния по-голям отвор на място с дремел-а. И така и стана. Съжалявам за малкото и лоши снимки, но все бях омазан до ушите и не би беше изобщо до телефона и снимане. Надявам се все пак да съм бил полезен.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Радослав Стефанов; 28-06-12, 10:56. Причина: снимка
              LR Disco II 99 - TD5
              www.lre-bulgaria.org

              Коментар


              • #8
                Re: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                Колега, направо евала за свършената работа...

                Предполагам сега си работи вече?
                Как се държи?
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-06-12, 20:05.
                Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                LZ2РSD

                Коментар


                • #9
                  От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                  Да работи и се включва много лесно, свети и лампата на таблото за включен блокаж. Срязах и кабела на Slabs Ecu-то, който казва има ли включен блокаж за да изключи АБС и ТС, та сега има блокаж и същевременно АБС и ТС също си работят. Тест ще има евентуално на кално място в събота-неделя, но най-сериозния тест ще бъде на есен-зима през ловния сезон.
                  LR Disco II 99 - TD5
                  www.lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                    Имам леки притеснения как връща жилото. Изисква ли се солидна сила за завъртането на лостчето?
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-06-12, 20:06.
                    Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                    LZ2РSD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Re: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                      Не разбирам какво имаш в предвид под как връща жилото!? Лостчето не се завърта а се мести наляво надясно за блокажа и напред и назад за бавни-бързи. Движението настрани за блокажа е дори много по-лесно от движението за включване на бързи-бавни. Бронята е трислойна, външен защитен пластмасов слой, метална броня и вътре пластмасова сърцевина, а самото жило е двуслойно, плътна сърцевина и отгоре метална оплетка. Движи се много лесно, дори когато е много сгънато, както се вижда на една от снимките горе жилото минава много близо до купето и се налага да направи остър завой, въпреки това се движи много лесно. Друг е въпроса, че тази чупка малко пречи на движението на бързи бавни, защото цялото жило леко се трие в купето, за това там има още един предпазен слой с гума. Но колко често се включва, че да притрие чак толкова.
                      LR Disco II 99 - TD5
                      www.lre-bulgaria.org

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                        Евала за свършената работа колега.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                          Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                          Здравейте Колеги. Чудех се къде да публикувам моето творение и тази тема ми се стори подходяща.
                          Реших да се пробвам и сам да преправя механизма на бавните да включва и блокажа на междинния диференциал.
                          . Надявам се все пак да съм бил полезен.
                          Здравей, има ли възможност да ти поръчам да ми направиш този механизъм?
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                            Ами честно казано нямам нужното време. А си отнема време и сили, особено с напасването. Вярно, че вече ще ми е по-лесно, защото видях къде са тънките моменти, но бих съдействал с всичко нужно, но не бих се занимавал отново. Имам 2 стойки за жилото към раздатката, защото бях поръчал 3, имах и 3 включвателчета, но тях ги нарязах докато нагодя сгънките и дължината. Останаха ми от тях само частички със специалния отвор, но могат да се използват ако се заварят две парченца. Трябва жило да се вземе от някоя автоморга и съответно да се види неговия диаметър и да се променят чертежите с отворите на накрайниците. Има сваляне и рязане на оригиналния механизъм. Време си е. Мисля, че Митко (dignatov) може да я направи тази цялата процедура. Ще му съдействам и на него с каквото е нужно. Мога и да ти поръчам всички части на стругаря, който аз използвам. На мен ми струват около 110 лв.? Пак казвам, че ще е по евтино и плоските детайли да минат и те на лазер. За 3-те стойки и включвателчетата, заедно с рязането, сгъването и материала ми взеха 14 лв. с ДДС.
                            LR Disco II 99 - TD5
                            www.lre-bulgaria.org

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ръчен блокаж на диферинциала на Land Rover Discovery 2 Td5 (2002)

                              Това е отговор на колегата pepep от лични, но не мога да му изпратя отговора, кутията му е пълна
                              Първоначално публикуван от pepep
                              Колега,много се извинявам а да питам това за ръчния блокаж продава ли се като цял кит в ибей или частично ...Мерси предвариттелно
                              Продава се като цял кит, на части можеш да намериш евентуално жило и планката на раздатката нищо друго. Имаше няколко варианта. Към момента има само два. Ето линкове към тях
                              1. http://www.ashcroft-transmissions.co...&productId=137 - 245 британски лири. не съм сигурен дали го има в наличност. Бяха го спрели.
                              2. http://www.discovery2.co.uk/d2cdl.html - на база замяна - струва 200 британски лири + 25 като гаранция за това, че ще върнеш твоя механизъм.

                              Вторият механизъм е направен според оригиналния такъв, т.е. лоста за вкл. на блокажа е изнесен от ляво на тялото. Този който аз направих е сътворен по другия начин, като този на Ашкрофт трансмишън. Имаше и такъв, който се продаваше в ибей, но в момента го няма. Неговата цена беше към 300 долара. Всички тези цени за механизмите са без транспорта до БГ.
                              Аз каквото имах като части, го дадох на колегата dignatov, който може да започне и да ги прави серийно. Ако искаш се свържи с него. Поздрави!
                              LR Disco II 99 - TD5
                              www.lre-bulgaria.org

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X