Колеги имам следния проблем ,когато карам галопера на климатик с оборити между три и четери хиляди започва да изхвърля вода през разширителното казанче също така този номер ми го направи на морето като забуксувах в пясака включих на първа бавна и с много гас почна да мърда по малко на пред оборотите на мотора не надвишаваха 4 хиляди но все пак се движеше по малко на пред но не след дълго започна да загравя пуснах парното и си помогнах с климатика нали като се пусне климатика и си вкючва перката от пред на радиатора и така смъкнах температурата до нормална ,но после пак загря и така 2-3 пъти ,но интересното е ,че след тези 3 пъри проби за загряване спря да го прави и с нормална температура и с скорс на костенурка излязох от пясака,моля дайте съвет или предложение за евентуалната причина за това загряване когато си пойска моя галопер.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Свий
X
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Виско муфата сменяна ли е ? И моя загряваше на бавни скорости, и на обороти ! Смених виското, и стрелката се закова !
Все пак този силиконов съединител, си има живот - около 50 хил. км / така четох някъде по форума / !!!Боян 0898 / 63 66 73
Galloper II Exceed, 1999, 2.5 TDI, дълга база
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
На първа бавна и около 4000 оборота и мойта загрява......два пъти съм катерил един много стръмен баир(толкова е стръмно че като спра джипката се свлича надолу с натиснати спирачки) по различно време и двата пъти загря като втория заклокочи в расширителния съд......Просто затворих капака и тръгнах по равното и изстина бързо....при никакви други ситуации не загрява...кове стрелката и немърда....това виско и аз се каня да го видя дали работи но по груби наблюдения оборотите на перката са равни с тези на шайбата на ремъка и съдя че работи......спиране с вестник и тем подобни ....НЕ спира......перката..!Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Побвах да спра перката с весник с картон с пласмасово шише и неще да спира ,един маистор ми каза като загрее мотора добре да ги изгася и да пробам да завъртя перката с ръка трябвало трудно да се върти а при мен се варти лесно пробвах при студен мотор да завъртя перката въртисе още по лесно и това ме навежда на мисълта че виското е за смяна дали съм направил правилен тест или не ,никаде не видях в темите да е писано за този тест до колко е показателен незнам.
РОНИНН на мен 2-3 пъти ми загравя и като го видя че почва да дига температура пускам климатика и се охлажда мотора нали като включиш климата перката почва варти и помага за охлаждане на мотора ,сега обаче карам без клима докато не установя проблема виско ли е термостат ли или плачи за промивка на радиатор от вън и вътре то тая промивка още утре ще я направя
Лек и спорен ден на всички
Коментар
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Колега Колев днес ми остана малко време да се позанимавам с галопера....реших да промия охладителната система.....източих антифриза от радиатора,отдолу в ляво на него има пластмасова пробка ,излезна грубо около 10 литра .....явно предишния собственик се е грижел за галопера поне с маслата и консумативите и антифриза излезе абсолютно чист с син цвят и без никакви боклуци....бистър чак да ти е кеф да го гледаш....аз пак наврях маркуча в радиатора и после си върнах стария антифриз и долях концентрат та реших да си поиграя с тая виско муфа.Оставих галопера да работи на място докъто стрелката влезе вежду двете точки,антифриза стана горещ в радиатора и тогава с картон от кашон сгънат няколко пъти успях да спра перката ....след като спре перката се държи с лекота при форсиран двигател.........викам си ще сменям тая муфа......обаче в резултат на една друга тема от форума
http://www.offroad-bulgaria.com/show...97#post1242897 след охладителната система реших да сложа двутактово масло в нафтата и да покарам малко в реката наблизо и след това се връщам в къщи оставям галопера да поработи минута на място и вдигам капака и пак с същия картон в перката и да ама не ...не спира перката изобщо.....явно виското си работи при мен....! Та имай в предвид че иска машината да е загряла добре....! И след гасене перката спира почти веднага няма обороти.....изопщо...!
Радиатора отвън с меглио....пръскаш и оставяш 3-4 минути после с водоструйката и радиатора става с цвят на алуминий..за всеки случай повтарям втори път...и с водоструйката по отдалеч че мачка ламелите ако си близо...!
Ако пък си мени температурата по време на движение при изкачване примерно на баир от нормална към висока и после бързо пада проблема ти е в капачката на радиатора.....Колега в английския форум описва точно такъв проблем..! Вкарва врял антифриз в разширителното казанче и малко след това засмуква от него врял антифриз в вече охладнелия радиатор....и казва че след смяната на капачката проблема бил отстранен...! Горе долу същото нещо се описва и в руския форум за галопер......2.5 тди мотор.....
На мен това за капачката ми звучи идиотско .....най-добре промий радиатора и погледни отвън да не е натикан с боклуци особенно между двата радиатора с климатика....Последно редактирано от Roninn; 08-08-10, 02:08.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
РОНИНН Смених съм капачката промил съм системата радиатора съм го смъквал и с паростуйката от далче съм го мил, моторами е имит свети (като тиган на месечина)и пак като го поткарам яката хвърля вода даже се в горещините доливам на 3-4 дена близо 1 л. вода теч няма или поне аз не виждам сложил съм за всеки случей боя за яйца в охладителната течност да видя ако от някаде тече не тече ,това виско пак ще го пробвам с картон на две пригънат мисля че проблема е в него пробвах го с пласмасово шише да го спра не можах ще пробам пак както ти каза,стрелката ми се качва до горната точка и малко пада а когато го поткарам по дълго в обороти на 3200 почва да загрява и това не го прави всеки път и за това можеби немога да намеря точно какъв е проблем благодаря все пак за оделеното времеПоследно редактирано от К.КОЛЕВ; 09-08-10, 13:20.
Коментар
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Колега в събота или неделя.......мога да пробва, дали се върти на ръка леко или трудно....на клип ще снимам но си мисля че при скорост 80-100 км. ако загрява вискомуфата няма никакво участие.....при тая скорост потока на въздух през радиатора е толкова голям че перката ряпа да яде.....проблем с виско муфата може да имаш когато няма обдухване а именно движение градско,катерене с ниска скорост,буксуване в кал,сняг,там където се движеш бавно....там е ролята на перката.........Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР
Първоначално публикуван от К.КОЛЕВ Преглед на мнениеМоля кажете ми след като загрея мотора добре като го изгася трябвали перката да се варти леко с ръка или трудно Благодаря на всички отзовалисе.
Не ти го пожелавам в никакъв случай, но ще е голям майтап ако го постигнеш!
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар