Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

    Колеги имам следния проблем ,когато карам галопера на климатик с оборити между три и четери хиляди започва да изхвърля вода през разширителното казанче също така този номер ми го направи на морето като забуксувах в пясака включих на първа бавна и с много гас почна да мърда по малко на пред оборотите на мотора не надвишаваха 4 хиляди но все пак се движеше по малко на пред но не след дълго започна да загравя пуснах парното и си помогнах с климатика нали като се пусне климатика и си вкючва перката от пред на радиатора и така смъкнах температурата до нормална ,но после пак загря и така 2-3 пъти ,но интересното е ,че след тези 3 пъри проби за загряване спря да го прави и с нормална температура и с скорс на костенурка излязох от пясака,моля дайте съвет или предложение за евентуалната причина за това загряване когато си пойска моя галопер.

  • #2
    От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

    Виско муфата сменяна ли е ? И моя загряваше на бавни скорости, и на обороти ! Смених виското, и стрелката се закова !
    Все пак този силиконов съединител, си има живот - около 50 хил. км / така четох някъде по форума / !!!
    Боян 0898 / 63 66 73
    Galloper II Exceed, 1999, 2.5 TDI, дълга база

    Коментар


    • #3
      От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

      А тази виско муфа можели да се блокира временно и как да разбера да ли е от нея как да я пробам

      Коментар


      • #4
        От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

        http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=79509&page=5

        Тук може да прочетеш за проверката на виско муфата...
        Последно редактирано от komisar; 05-08-10, 16:55.

        Коментар


        • #5
          От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

          На първа бавна и около 4000 оборота и мойта загрява......два пъти съм катерил един много стръмен баир(толкова е стръмно че като спра джипката се свлича надолу с натиснати спирачки) по различно време и двата пъти загря като втория заклокочи в расширителния съд......Просто затворих капака и тръгнах по равното и изстина бързо....при никакви други ситуации не загрява...кове стрелката и немърда....това виско и аз се каня да го видя дали работи но по груби наблюдения оборотите на перката са равни с тези на шайбата на ремъка и съдя че работи......спиране с вестник и тем подобни ....НЕ спира......перката..!
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

            Побвах да спра перката с весник с картон с пласмасово шише и неще да спира ,един маистор ми каза като загрее мотора добре да ги изгася и да пробам да завъртя перката с ръка трябвало трудно да се върти а при мен се варти лесно пробвах при студен мотор да завъртя перката въртисе още по лесно и това ме навежда на мисълта че виското е за смяна дали съм направил правилен тест или не ,никаде не видях в темите да е писано за този тест до колко е показателен незнам.
            РОНИНН на мен 2-3 пъти ми загравя и като го видя че почва да дига температура пускам климатика и се охлажда мотора нали като включиш климата перката почва варти и помага за охлаждане на мотора ,сега обаче карам без клима докато не установя проблема виско ли е термостат ли или плачи за промивка на радиатор от вън и вътре то тая промивка още утре ще я направя
            Лек и спорен ден на всички

            Коментар


            • #7
              От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

              Колега Колев днес ми остана малко време да се позанимавам с галопера....реших да промия охладителната система.....източих антифриза от радиатора,отдолу в ляво на него има пластмасова пробка ,излезна грубо около 10 литра .....явно предишния собственик се е грижел за галопера поне с маслата и консумативите и антифриза излезе абсолютно чист с син цвят и без никакви боклуци....бистър чак да ти е кеф да го гледаш....аз пак наврях маркуча в радиатора и после си върнах стария антифриз и долях концентрат та реших да си поиграя с тая виско муфа.Оставих галопера да работи на място докъто стрелката влезе вежду двете точки,антифриза стана горещ в радиатора и тогава с картон от кашон сгънат няколко пъти успях да спра перката ....след като спре перката се държи с лекота при форсиран двигател.........викам си ще сменям тая муфа......обаче в резултат на една друга тема от форума
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...97#post1242897 след охладителната система реших да сложа двутактово масло в нафтата и да покарам малко в реката наблизо и след това се връщам в къщи оставям галопера да поработи минута на място и вдигам капака и пак с същия картон в перката и да ама не ...не спира перката изобщо.....явно виското си работи при мен....! Та имай в предвид че иска машината да е загряла добре....! И след гасене перката спира почти веднага няма обороти.....изопщо...!
              Радиатора отвън с меглио....пръскаш и оставяш 3-4 минути после с водоструйката и радиатора става с цвят на алуминий..за всеки случай повтарям втори път...и с водоструйката по отдалеч че мачка ламелите ако си близо...!

              Ако пък си мени температурата по време на движение при изкачване примерно на баир от нормална към висока и после бързо пада проблема ти е в капачката на радиатора.....Колега в английския форум описва точно такъв проблем..! Вкарва врял антифриз в разширителното казанче и малко след това засмуква от него врял антифриз в вече охладнелия радиатор....и казва че след смяната на капачката проблема бил отстранен...! Горе долу същото нещо се описва и в руския форум за галопер......2.5 тди мотор.....
              На мен това за капачката ми звучи идиотско .....най-добре промий радиатора и погледни отвън да не е натикан с боклуци особенно между двата радиатора с климатика....
              Последно редактирано от Roninn; 08-08-10, 02:08.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

                РОНИНН Смених съм капачката промил съм системата радиатора съм го смъквал и с паростуйката от далче съм го мил, моторами е имит свети (като тиган на месечина)и пак като го поткарам яката хвърля вода даже се в горещините доливам на 3-4 дена близо 1 л. вода теч няма или поне аз не виждам сложил съм за всеки случей боя за яйца в охладителната течност да видя ако от някаде тече не тече ,това виско пак ще го пробвам с картон на две пригънат мисля че проблема е в него пробвах го с пласмасово шише да го спра не можах ще пробам пак както ти каза,стрелката ми се качва до горната точка и малко пада а когато го поткарам по дълго в обороти на 3200 почва да загрява и това не го прави всеки път и за това можеби немога да намеря точно какъв е проблем благодаря все пак за оделеното време
                Последно редактирано от К.КОЛЕВ; 09-08-10, 13:20.

                Коментар


                • #9
                  От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

                  Моля кажете ми след като загрея мотора добре като го изгася трябвали перката да се варти леко с ръка или трудно Благодаря на всички отзовалисе.
                  Последно редактирано от К.КОЛЕВ; 09-08-10, 13:21.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

                    Колега в събота или неделя.......мога да пробва, дали се върти на ръка леко или трудно....на клип ще снимам но си мисля че при скорост 80-100 км. ако загрява вискомуфата няма никакво участие.....при тая скорост потока на въздух през радиатора е толкова голям че перката ряпа да яде.....проблем с виско муфата може да имаш когато няма обдухване а именно движение градско,катерене с ниска скорост,буксуване в кал,сняг,там където се движеш бавно....там е ролята на перката.........
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

                      Първоначално публикуван от К.КОЛЕВ Преглед на мнение
                      Моля кажете ми след като загрея мотора добре като го изгася трябвали перката да се варти леко с ръка или трудно Благодаря на всички отзовалисе.
                      Би трябвало да се върти трудно! Все-пак нямам директен опит с виско- съединител... Започвам да се притеснявам, че от много опити да си спреш перката може да пуснеш скоро тема и "търси се перка, че мойта я строших"...
                      Не ти го пожелавам в никакъв случай, но ще е голям майтап ако го постигнеш!

                      Коментар


                      • #12
                        Re: ВЪПРОС КЪМ КОЛЕГИТЕ ЗА ХЮНДАЙ ГАЛОПЕР

                        Ето в менуала какво пише за вискомуфата на галопер..!
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X