Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Често срещани проблеми при Паджеро.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Често срещани проблеми при Паджеро.

    Много хора като мен дошли от някъде в този форум търсят информация за проблеми които всъщност са дъвкани много пъти, но те не знаят. Постоянно се отварят теми за едни и същи неща и важни и интересни теми остават много назад без да бъдат прочетени. Аз предлагам в тази тема да се даде едно хубаво и изчерпателно обяснение за най - често срещаните проблеми при Паджеро и да се залепи. Всеки новодошъл може да прегледа и да разбере дали има решение на неговия въпрос. Също така мисля, че не е лошо темата да не се коментира случайно и със спам. Само често срещан проблем с много добро обяснение как се решава. Човек ако не разбере нещо да отваря нова тема с референция към тази, а не да спами тази. Нека първата тема бъде нещо като увод и съдържание което модераторите могат да "ъпдейтват" при всеки нов пост с линк към съотвентия пост.

    СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА:

    Мигащите лампички на супер селект.
    Проблем с 4та скорост на автоматика.

    За съжаление не разбрах как се слага anchor, затова сложих обикновен линк. Модераторите могат да го направят по - културно.
    Последно редактирано от Митков; 02-08-10, 17:40. Причина: допълнение
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

  • #2
    Мигащи лампички на супер селект

    Мигащите лампички на супер селект.

    Това е един изключително често срещан проблем. Аз съм имал 2 паджера и 2те го имаха Аз не съм човека който би обяснил наи - изчерпателно този въпрос но мога да се постарая:

    1. Най - често проблема е от не добър контакт на буксите отговарящи за вакумите. Тези букси обикновенно се намират на десния калник под капака и изглеждат като на снимката:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:104.jpg
Прегледи:1
Размер:31.3 КБ
ID:5197513


    За да се разреши този проблем аз лично ползвам WD-40. Разкопчавам буксите, пръскам ги с WD-40 и чакам малко. След закопчаването им проблема е решен.

    2. Не достатъчно налягане във маркучетата. На снимката могат да се видат маркучета влизащи в буксите. Просто издърпвате маркучете и го запушвате с пръст. Минавате м/у различните режими на раздатката и следите дали ще се появи налягане. Ако не - то тогава прегледайте маркучето да не би да е скъсано или да не е захванато добре в другия си край.

    Не съм специялист и само това мога да кажа по този въпрос. Моля някой с повече опит да даде повече информация. Просто исках да създам тази тема защото ми се вижда важна и да дам пример.

    Сайтове с повече информация:
    http://4wd.blogeasy.com/ - Детайлно обяснен проблема. За съжаление на английски.
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

    Коментар


    • #3
      Проблем с 4та скорост на автоматика

      Проблем с 4та скорост на автоматика. Често се случва да не включва 4та скорост на автоматика. Ето един цитат от една тема на Kircho-sopot:

      Първо сменяш маслово и филтъра,караш поне 100км
      ако не се оправи.Ох много е сложно.
      Ще ти обясния има едно копче Овер драйф,когато го натисниш то изключва един хидротрансформатор и така автомата не включва 4предавка.
      Този овердрифт е свързан с едно реле към което влизат 2 масови датчика,единия датчик взима информация от двигателя в смисъл дали е загрял двигателя,другия датчик е на кутията когато маслото закрее и двигателя загрее то дава маса на релето и релето пуска ток и задейства хидротрансформатора и ето ти 4 предавка,ако някой от този датчици са преевани релето не пуска 4-предавка.

      Връзка към темата: ЦЪК - Не е дълга и ако имате проблема си заслужава да я прочетете.
      GSM: 0898 554713
      Уебсайт: BULEXTREME.com

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X