От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Да споделя малко допълнителна информация: оказа се, че продължава да си капе и след смяната на гарнитурките - и единственото което остана да е - е самата мембрана на регулатора да е повредена.
Свалих го (говоря за онова цилиндричното) и беше пълен с дизел. Та самия регулатор се оказа порядъчно стандартен (слага се на AUDI, VW и подобни) - взех си нов от Евро07(за 60лв), на Хофер - 4 бара и си съвпадна съвсем точно. За сега е сухо - ако нещо изкочи, ще споделя.
Ето и малко каталожна информация - номер на регулатора според производител, ако на някой му дотрябва:
hoffer: 7525013
MEAT & DORIA: 75013
Bosch : 0 280 160 575
Pierburg : 72160551
VAG : 078133534
Да споделя малко допълнителна информация: оказа се, че продължава да си капе и след смяната на гарнитурките - и единственото което остана да е - е самата мембрана на регулатора да е повредена.
Свалих го (говоря за онова цилиндричното) и беше пълен с дизел. Та самия регулатор се оказа порядъчно стандартен (слага се на AUDI, VW и подобни) - взех си нов от Евро07(за 60лв), на Хофер - 4 бара и си съвпадна съвсем точно. За сега е сухо - ако нещо изкочи, ще споделя.
Ето и малко каталожна информация - номер на регулатора според производител, ако на някой му дотрябва:
hoffer: 7525013
MEAT & DORIA: 75013
Bosch : 0 280 160 575
Pierburg : 72160551
VAG : 078133534
Коментар