След като заредих на промоционална цена 2лв нафта от петрол ми изникна проблем. Карах около 500 км с тази нафта и изведнъж колата започна да тресе и да не може да върви. Двигателя звучи като на трактор. Може ли да си е заминал вече а имам да карам още толкова с тази нафта дали въобще е от нея. Диското е автоматик?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с двигател или гориво Диско 2
Свий
X
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Казваш, че изведнъж станало - ами прилича ми на проблем с някои от инжекторите - ако е така, може да е протекъл или пък да не се управлява добре. За второто - провери за масло в червения куплунг на ECU-то - почисти добре и виж как е. А за другото, следи нивото на маслото(с щеката), ако почне да го вдига или мирише на нафта - лошо - чел съм, че на всеки от инжекторите има едни медни уплатнения дето като се сменяли теча се оправял...LR Disco II, Td5
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Вчера го бях паркирал нагоре и като подадох контакт се чуваше, как излиза въздух от някъде! Оправи си но след 20 км каране пак се прецака ECU го проверявах беше си чист, маслото си е добре. Явно проблема е някъде където влиза горивото до колекторните тръби. Все още не съм го открил точно къде ми е проблема но не е от нафтата в това вече съм сигурен. Мога да кажа че това ми е първата сериозна повреда от 8 месеца каране.
Коментар
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Ами струва си тогава да погледнеш как е fuel pressure regulator-а - намира се някъде в задната лява част на двигателя - над стартера - може да имаш теч или да дърпа въздух от там и затова да ти работи неравномерно ...LR Disco II, Td5
Коментар
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнениеАми струва си тогава да погледнеш как е fuel pressure regulator-а - намира се някъде в задната лява част на двигателя - над стартера - може да имаш теч или да дърпа въздух от там и затова да ти работи неравномерно ...
damyan_rm.
Коментар
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Първоначално публикуван от toiobest Преглед на мнениеКолега кажи откъде закупи такъв О пръстен. Имам същия проблем и не мога да открия такъв пръстен. Или ако някой има размери да пише. Благодаря
Успех.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-05-11, 11:59.LR Disco II, Td5
Коментар
-
Land Rover Discovery 2 TD5 - Fuel Pressure regulator
Здравейте Колеги,
Реших да споделя с какво се сблъсках тези дни. След като забелязах малък теч в задната част на двигателя установих, че и аз се сблъсквам с проблема течащ Fuel pressure regulator. Свалих стария, като болтовете му се развиха направо на ръка, и видях, че някой жабар е изрязал гарнитура на ръка от клингерит. Явно се е поопекла и болтовете са се разхлабили, оттам и е протекло, но. Свалих малкото о-пръстенче в средата, с идеята да сваля и филтърчето вътре, за да го почистя. За мое учудване обаче, филтърче липсваше. Първоначално бях решил да сменя само о-пръстените на регулатора, но след като се налагаше да поръчам филтърчето а и нова гарнитура, реших че ще е по-добре да поръчам и нов регулатор. След доста четене по форуми и документация намерих точно кой модел регулатор и коя гарнитура са ми нужни. Ето систематизирана информация (намерена в друг форум):
Частите, LRO16319 (или още MSO00080 и MSX100080 поръчах от LRdirect.com - принципно имат най-голям избор, поне 3-4 вида части от различен производител а и доставката е само 17 паунда до 30 кг с DHL. Е за регулатора няма избор само оригинален. След 7 дни пристигнаха и днес побързах да ги монтирам. Монтирах всичко по книга, подадох контакт и поизчаках за да обезвъдуши помпата, погледнах към регулатора и какво да видя, тече повече от преди. Позамислих се доста, но бях чел, че се е случвало оригинални нови да текат и реших да проверя дали тече от самия регулатор. Оказа се обаче, че е от гарнитурата. Поразгледах я обстойно как са се смачкали издатъците, заедно със самия регулатор и стигнах до извода, че тази гарнитура не е за този регулатор, въпреки че във всички форуми, микрокат-и и документация даваха нея. Явно някога преди да модифицират регулатора (преди е бил MSO100010) е трябвало да се сложи тази гарнитура, но след модифицирането му трябва другата. Та за регулатор с номер LRO16319 (MSO00080), с двете тръби, според мен си трябва гарнитура MSX000010 а не MSX100080. Предполагам, че и това е причината жабаря да направи такава от клингерит, както ще направя и аз, докато ми дойде другата. Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише, за да съм наистина сигурен дали да поръчвам другата.LR Disco II 99 - TD5
www.lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Discovery 2 - Fuel Pressure regulator
Първоначално публикуван от signal Преглед на мнениеЯвно някога преди да модифицират регулатора (преди е бил MSO100010) е трябвало да се сложи тази гарнитура, но след модифицирането му трябва другата. Та за регулатор с номер LRO16319 (MSO00080), с двете тръби, според мен си трябва гарнитура MSX000010 а не MSX100080. Предполагам, че и това е причината жабаря да направи такава от клингерит, както ще направя и аз, докато ми дойде другата. Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише, за да съм наистина сигурен дали да поръчвам другата.
А това е MSX100080:
Ако си сигурен, че си почистил повърхностите добре, сменил си всички о-пръстени (на филтъра, на входа и изхода, и шайбата на температурния датчик - тези на самия регулатор не ги споменавам понеже като е нов се предполага, че те са ОК), остава да имаш някакъв проблем с притягането.
Жокер: работата става по-лесно при свален входен колектор.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
Здравей,
Да, уж няма проблем да се разменят, обаче едната не ляга там където трябва, т.е. според изпъкналите линии. Принципно е такава логиката с номерата както казваш, но на практика не е. Тази с единия правоъгълен отвор MSX100080 не съвпада с извивките на регулаторa LRO16319, а другата да. Все още нямам тази MSX100010, но извивките и са като на регулатора. След като текна с новия и го свалих, на пръв поглед видях, че на места тези изпъкналите линии на гарнитурата не са се притиснали, след като загледах по обстойно, ами как да се смачкат като те не отговарят на извивките на регулатора.
Иначе напълно сигурен съм, сменено е малкото о пръстенче и нов филтър + изцяло нов регулатор, гарнитури, всичко се притяга с динамометричен ключ и се старая да бъда прецизен, но тече. Дори с опашката на шублер прекарах по повърхността за да проверя дали не е крива и гарнитурата да не може да уплътни. Опитах и с по-притегнати болтове, не. Две такива гарнитури смених. И да сваля колектора няма да ми помогне кой знае колко, то и сега не е толкова трудно, но просто ми се струва, че е от неправилната гарнитура. Ето извадка от магазина на rimmerbros.co.uk и там дават и двете, че стават според мотора.
Ето малко по-нагледно как лягат, тоест не лягат правилно изпъкналите линии на гарнитурата.
След като се стегне регулатора, издатините се притискат, но не заравняват изцяло с гарнитурата, предполагам защото натиска при стягане не е чак толкова голям (поне не е като преса) и там където не лягат според извивките и каналите на регулатора, започва да тече.
Та според мен двете гарнитури не са взаимозаменяеми, както твърдят из магазините в UK и по форумите.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-06-11, 19:49.LR Disco II 99 - TD5
www.lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Discovery 2 - Fuel Pressure regulator
Еми не знам - при мен (аз съм със стария чешит регулатор) гарнитурата с кръглия отвор си легна идеално и не тече.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Discovery 2 - Fuel Pressure regulator
Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнениеA какво ще стане ако се залепи с топлоустойчив силикон,както се лепи водна помпа примерно?Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Discovery 2 - Fuel Pressure regulator
Колегата е прав, силикона се разтваря от нафтата и само ще стане по зле. В крайна сметка аз лично си изрязах една гарнитура от клингерит с дебелина 0,5 мм и според мен стана бетон. След 1000-2000 км ще я проверя и ще притегна ако е нужно.LR Disco II 99 - TD5
www.lre-bulgaria.org
Коментар
-
От: Проблем с двигател или гориво Диско 2
Да споделя и аз - моя FPR също прокапа, за 10-на минути работа на място правеше петно 5х5см под колата.
Купих си О-пръстенчета (благодаря за размерите) както и гарнитура MSX100080 (даже 2). Свалих регулатора, като реших да не разкачам горивопроводите (мързел някакъв). Та, подмених му уплътненията и след монтажа, дизела направо си шуртеше ... Наложи се цялата операция по демонаж/монтаж да се прави наново и временно да си ползвам старата гарнитура - тази с кръглия отвор.
На следващия ден си взех от Дару от нова ганитура - MSX000010 - цената там, към датата на публикацията, е 4.70лв. Оребренията на последната си съвпадат идеално с отворите по плочката на моя регулатор - същия като на Радослав Стефанов , и след монтажа вече няма никакви течове (да чукна на дърво). Та съвета ми е или да гледате за подходящата гарнитура по номер на двигател (от големия талон) т.е. до 10P15967B MSX000010, от 10P15968 нататък MSX100080 ... или направо да си пазарувате от 2-та вида накуп та да ви е мирна главата ... тези 5 лева не си струват гловоболията около изненадите ...Последно редактирано от damyan_rm; 15-07-11, 11:46.LR Disco II, Td5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар