Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Израстването на едно Терано ІІ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Израстването на едно Терано ІІ

    Най накрая и аз влизам в класа на "големите". След около два месеца чакане и благодарение на Явор - Вромос получих окачване "Калмини" за Терано ІІ. Тераното ми е произведено 1993 година и е на около 300 х. км. съдейки по изхабяването на педали, волан и ск.лост. Километража показва 205 ама едва ли. Колата е стара но много добре поддържана, както от предишния собственик (швейцарец) така и от мен. За 5 години - около 50 000 км. Това е една от първите му снимки:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07752.jpg
Прегледи:3
Размер:272.4 КБ
ID:5897356

    След това дойде кита който, след много ЛС и много умуване, реших да взема. Главен "виновник" за избора му се падна на Спарки, на когото даже още не съм се отблагодарил. Това е кита:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NP12600[1].jpg
Прегледи:1
Размер:25.5 КБ
ID:5897357

    След пристигането на кита, се замислих и дза други подобрения. По скоро необходими смени и като ме хвана една мания, вследствие на което:
    1. Пълен комплект полиуретанови тампони - всички за цялата ходова част.
    2. Нови шарнири, нови биалетки - всички и нови кормилни щанги.
    Много ми беше любопитно какво ще излезе от цялата тази смяна. Трябваше да имам друга кола.
    Следва влизането в сервиза:
    Първи снимки от разкостването:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09077.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5897358

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09081.jpg
Прегледи:1
Размер:126.0 КБ
ID:5897359

    Предната броня я демонтирахме, защото естествено ми беше бръмнала мухата за метална. Още повече видях доста модели за Нисан от сайта на Калмини.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Dscn0009a1.jpg
Прегледи:2
Размер:51.4 КБ
ID:5897360
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Dscn0034a1.jpg
Прегледи:1
Размер:62.3 КБ
ID:5897361

    Естествено всичко старо бе свалено и подредено, както вече съм видял в други теми. Съответно снимано и измерено.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09082.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:5897362

    май са големи снимките и трябва да ги намаля първо. Де да знаех и как?
    Опитах ама нещо не стана. Ако може някой администратор да помогне за да не стане темата с огромни снимки.
    Като ги намаля пускам пак.
    Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

  • #2
    От: Израстването на едно Терано ІІ

    Давай! Вече не са големи!
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      От: Израстването на едно Терано ІІ

      ами при мене излизат огромни на целия екран. Няма да е удобно така да ги гледат хората ,а и модераторите да не ме санкционират. Ако няма проблем продължавам да качвам.
      Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

      Коментар


      • #4
        От: Израстването на едно Терано ІІ

        Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
        ами при мене излизат огромни на целия екран. Няма да е удобно така да ги гледат хората ,а и модераторите да не ме санкционират. Ако няма проблем продължавам да качвам.
        Идеални са. Никой няма да ти каже нищо.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          От: Израстването на едно Терано ІІ

          Та така започна едно сваляне, снимане мерене. Майсторите си умряха от смях. Дошъл в сервиз с апаратче в ръка. Ама какво да се прави. Взех и да стържа по малко да видя дали някъде ще излязат ръжди или скапано. Обаче освен малки наченки на ръжди по заварките на рамата.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09089.jpg
Прегледи:1
Размер:128.8 КБ
ID:5195947


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09078.jpg
Прегледи:1
Размер:163.7 КБ
ID:5195948

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09079.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5195949
          Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

          Коментар


          • #6
            От: Израстването на едно Терано ІІ

            След това започна нареждането на новите части. Започнахме отзад напред. Първо задницата, защото там има по малко работа. Естествено при монтажа слагахме навсякъде от новите полиуретанови тампони.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09091.jpg
Прегледи:1
Размер:108.5 КБ
ID:5195950
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09090.jpg
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5195952
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09080.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:5195951
            Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

            Коментар


            • #7
              От: Израстването на едно Терано ІІ

              Взех и почистих от калта и всички други малки ръжди и задния мост. Естествено след това взех и го боядисах с черна боя. Придоби доста приличен вид.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09092.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:5195953

              От там взех че боядисах и цялата рама напред.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09095.jpg
Прегледи:1
Размер:125.4 КБ
ID:5195956
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09093.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5195957
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09094.jpg
Прегледи:1
Размер:129.7 КБ
ID:5195955

              ЗАпочна и монтажа на предницата. Тук искам да споделя че всички части влизаха на местата си идеално. Без никакви проблеми. При монтажа на горните носачи обаче ни направи впечатление че амортисьора в най горно положение закача. Верно е че има ударни тампони, но допрян до ударния тампон закачаше. Закачането бе точно на шийката на амортесьора и щеше най малкото ако не повреди стъблото, да вземе да прищипе и разрани маншона. От там се сещате - пясък, кал и др такива благинки. Взехме решение и леко резнахме мястото където минаваше амортисьора. Това по никакъв начин не намалява з0дравината му защото е направен от метална плоча с дебелина около 1,5 см.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09087.jpg
Прегледи:1
Размер:157.1 КБ
ID:5195960
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09099.jpg
Прегледи:1
Размер:156.9 КБ
ID:5195961
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09097.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5195959







              Прикачени файлове
              Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

              Коментар


              • #8
                От: Израстването на едно Терано ІІ

                Браво колега супер само че трябва и едни 31-ци и всичко е перфектно
                NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
                Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

                Коментар


                • #9
                  От: Израстването на едно Терано ІІ

                  Някакви грижи с тампоинте на долните носачи имахте ли? Тия, дето са в шасито? Че в понеделник и на мен ми предстои същото.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Израстването на едно Терано ІІ

                    Ами в интерес на истината бяха се доста поразбили. Та се наложи да направим на струг нещо като втулка. Там от двата края има по една голяма шайба, ама леглото като е разбито и се деформират тампоните. Даже бяха се доста прокъсали. Въпреки че ги сменях като дойде колата от Швейцария, сега пяк се бяха скъсъли. Та направихме едни втулки със шайба от единя край - като един елемент. След това при монтажа - двете шайби си са от двете страни на тампона и този елемент се явяваше нещо като легло и основа в която да легне полиуретановия тампон. За съжаление не съм го снимал точно този процес. Щях да забравя - втулката с чашката я заварихме в ухото и така стана нещо акто нов елемент втъкнат в стария.
                    Леле как го обясних дано стеме разбрали.
                    Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                    Коментар


                    • Krasimir Danailov terano
                      Krasimir Danailov terano коментира
                      Редактиране на коментар
                      Може ли да ми кажете телефон за връзка със Спарки??????

                  • #11
                    От: Израстването на едно Терано ІІ

                    Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнение
                    Браво колега супер само че трябва и едни 31-ци и всичко е перфектно
                    Поръчани са и съответно имам и джанти от Паджеро с ет -13.
                    Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                    Коментар


                    • #12
                      От: Израстването на едно Терано ІІ

                      Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
                      Поръчани са и съответно имам и джанти от Паджеро с ет -13.
                      Ако джантите наистина са -13, хващай се още от сега за флекса с 2 ръце.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • Krasimir Danailov terano
                        Krasimir Danailov terano коментира
                        Редактиране на коментар
                        Спарки, как да се свържа с теб?? Опитвам се повече от 3 години! Благодаря

                    • #13
                      От: Израстването на едно Терано ІІ

                      Накрая почти всичко беше вече монтирано и решихме да натегнем торсионите и да я пуснем да стъпи на гумите. Великия момент дето се вика.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09101.jpg
Прегледи:1
Размер:143.6 КБ
ID:5195967
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09100.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5195969
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09102.jpg
Прегледи:1
Размер:116.7 КБ
ID:5195968

                      Естествено останаха ни и резервни части. Това остана от комплекта. Според мен беше от кантара при задния мост за спирачките. Питах Явор Вромос и понеже той каза че не са го монтирали и аз взех че си го оставих за спомен.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09096.jpg
Прегледи:1
Размер:207.5 КБ
ID:5195970
                      Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                      Коментар


                      • #14
                        От: Израстването на едно Терано ІІ

                        Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
                        Ами в интерес на истината бяха се доста поразбили. Та се наложи да направим на струг нещо като втулка. Там от двата края има по една голяма шайба, ама леглото като е разбито и се деформират тампоните. Даже бяха се доста прокъсали. Въпреки че ги сменях като дойде колата от Швейцария, сега пяк се бяха скъсъли. Та направихме едни втулки със шайба от единя край - като един елемент. След това при монтажа - двете шайби си са от двете страни на тампона и този елемент се явяваше нещо като легло и основа в която да легне полиуретановия тампон. За съжаление не съм го снимал точно този процес. Щях да забравя - втулката с чашката я заварихме в ухото и така стана нещо акто нов елемент втъкнат в стария.
                        Леле как го обясних дано стеме разбрали.
                        Не тия. Тия не са интересни, щото съм ги сменял.

                        Другите ме интересуват- дето е сайлент втулка (гума с метал отвън и отвътре) - явяват се предните тампони на долните носачи. Стоят в дупка на самото шаси. Тия, които ти ги поръчвах оригинални и си бяха в сиви кутийки "NISSAN".
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #15
                          От: Израстването на едно Терано ІІ

                          Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
                          Според мен беше от кантара при задния мост за спирачките. Питах Явор Вромос и понеже той каза че не са го монтирали и аз взех че си го оставих за спомен.
                          [ATTACH=CONFIG]231059[/ATTACH]
                          За кантара е. На него се пробива трета дупка, а това на снимката се монтира между двете оригинални, за укрепване, предполагам. Аз си реших проблема и без него. Просто пробих трета дупка на ламарината, на която е закачена пружината, и после си настроих кантара така, че в неутрелно положение лостчето му да е на около 6-7мм от ограничителя. Има някаква разлика в спирането, но не е кой-знае колко съществена.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X