Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете Патрoла ми загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете Патрoла ми загрява

    Здравейте колеги ,в петък тръгнах за провинцията карах си с 80 а на места с 100-110 и забелязях,че при високата скорост малко започна да покачва температурата.Когато пристигнах и отворих капака -казанчето беше се напълнило с антифриз,върнах го обратно и тръгнах по горските пътища,нямаше никакви проблеми.И вечерта тръгнах обратно към София,пак карах с 100-110 и пак същото загря и казанчето се напълни??? Пак го върнах и се прибрах с 80км. не повече ,нямяше проблеми.
    Дайте съвет моля ви колеги защо в гората не го направи а на асвалта при висока скорост????

    Patrol 2.8 GR дълга база
    Последно редактирано от pangarov; 17-07-10, 08:56.

  • #2
    От: помогнете Патрoла ми загрява???

    Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
    Здравейте колеги ,в петък тръгнах за провинцията карах си с 80 а на места с 100-110 и забелязях,че при високата скорост малко започна да покачва температурата.Когато пристигнах и отворих капака -казанчето беше се напълнило с антифриз,върнах го обратно и тръгнах по горските пътища,нямаше никакви проблеми.И вечерта тръгнах обратно към София,пак карах с 100-110 и пак същото загря и казанчето се напълни??? Пак го върнах и се прибрах с 80км. не повече ,нямяше проблеми.
    Дайте съвет моля ви колеги защо в гората не го направи а на асвалта при висока скорост????

    Patrol 2.8 GR дълга база
    Напълни се с теми защо примерно в града и гората не грее, а на асфалта с повече газ грее. За Патрула е нормално на ниска предавка и с по малко газ (разбирай гориво) и при малка неизправност в охладителната система да не грее. Не така стоят нещата обаче на асфалта. Там се кара на висока предавка, ниски обороти и повече газ/гориво. Един път помпата върти по бавно и втори път повече гориво в гор. камера. Еее, при тоя режим и неизправност в охл. уредба Патрула грее. А и не само Патрула.

    Коментар


    • #3
      От: помогнете Патрoла ми загрява???

      мерси много за отговора.сменил съм термостат и виско.дали може да има запушване?
      а каде може да ми погледнат системата?

      Коментар


      • #4
        От: помогнете Патрoла ми загрява???

        Това има ли катализатор и какьв е шанса от запушването му да грее на високи обороти?

        Може на никой да не му се вярва,но от целия ми скромен опит с автомобилни дизелови двигатели сьм нямал един случай на загрял мотор на магистрала и 00000 проблеми в града та за това ми е интересно как греят и тия и ония и трети.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: помогнете Патрoла ми загрява???

          Този мотор е слаб за това купе и за такива скорости. Моя къса база се чувства най-добре при скорости до 100....

          Погледни и от друга страна - караш камион, не магистрална бегачка, със всичките последствия от това...
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            От: помогнете Патрoла ми загрява???

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            ...

            Може на никой да не му се вярва,но от целия ми скромен опит с автомобилни дизелови двигатели сьм нямал един случай на загрял мотор на магистрала и 00000 проблеми в града та за това ми е интересно как греят и тия и ония и трети.
            Аз мисля че отговора се крие в тези данни, макар че според мен са за Y61, но ги приемаме:



            ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГАТЕЛЕЙ NISSAN SAFARI
            ДвигательRD28T
            Рабочий объем, куб. см2825
            Мощность, л. с., при об/мин125/4400
            Крутящий момент, Нм при об/мин255/2400




            Гледаме мощност 125/4400 и вм. 255/2400.
            Караме по равно на магистрала на 5-та. Да приемем че предаването е 1/1, въпреки че е понижаваща. Тоест, на 5-та при 2400 об/мин. двигателя хвърля макс вм. до задния мост. Това е пика на вм., след това върви равно и тръгва надолу. Обаче, от схемата е видно че мотора има още мощност до 4400 об/мин. И ние раздаваме газ - 3000, 3500 об. и нагоре. ВМ пада.
            Еее, айде да помислим в кой режим на мотора му е по добре. Кога не се "натоварва"!?
            В града/гората влизат ниските предавки, които увеличават вм. няколко пъти.
            Примерно 1-ва около 3-пъти. Ако приемем 3-та, която е удобна за града и приблизително е с предавателно число 1,5, трябва да имаме вече 382 Нм./2400 об/мин. до задния мост.
            Айде пак да помислим товари ли се двигателя в този режим.
            Последно редактирано от Аndro 160; 18-07-10, 13:31.

            Коментар


            • #7
              От: помогнете Патрoла ми загрява???

              тези дни ще разберем с Андро какво му е ,но имам познат който скоро си вкара същия от Германия на самоход,каза ме че по магистралата го е карал с 160 и се е държал много прилично.

              Коментар


              • #8
                От: помогнете Патрoла ми загрява???

                Сьгласен с данните горе,до определени обороти е нормално да не грее,но да грее на 120 не е нормално.СД33 ли беше редовия шестак 3300 без турбо?Той не е кой знае какьв мотор с кой знае какво по-различно охлаждане,но сьс 7 мера каравана и пьлен джип не ми е загрявал 3 години.Той една аеродинамика има на тухла четворка,с каравана на дупето пьк сьвсем - педала половината време беше в ламарината и освен литьр масло на 500 километра и 30% повечко нафта друго не му се случваше.
                Натиснат определено качва леко температурата,но да ЗАГРЯВА е силно казано.Има нещо и в тая тема,да загрява на 110 е странно.Избивал ми е маркуч на парното,за 2 крьстовища температурата отива в небето,но това е друго.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: помогнете Патрoла ми загрява???

                  Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
                  по магистралата го е карал с 160 и се е държал много прилично.

                  С германска нафта, нали?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помогнете Патрoла ми загрява

                    На километража на моя Патрол имаще лепенка 160 макс. скорост за Швейцария, но дори не съм и помислял, че това може да е реално достижимо, камо ли скорост за поддържане.
                    Много рядко стигам моментна скорост 120/не че не иска повече/, но над 3200 об. не ми звучи добре.
                    С 33-ки около 100-110км. ми изглежда оптимално, а километража отговаря точно на стойностите от GPS-а.
                    Не е изключено да е позапушен радиатора и затова да има слонност към загряване.
                    Тези, които разбират повече от мен твърдят, че мотора минава за "термично натоварен" и без друго.
                    По тази причина смених виското на перката с оригинално/доста по-скъпо/.
                    Life is too short to drive dull cars!

                    Fight global warming !
                    ... turn on your A/С !

                    Коментар


                    • #11
                      От: помогнете Патрoла ми загрява???

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      ...
                      СД33 ли беше редовия шестак 3300 без турбо...
                      Тоя е голяма гад. Неубиваем. Дай му да влачи, да оре, да блъска в пустощта и др. такива.
                      RD28T e след него, по съвременен, ама като всичко съвремено е по "нежен".

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помогнете Патрoла ми загрява

                        Нищо му няма на рд28т, е стига да не го карат идиоти. Щото аз при желание мога да прегрея кой да е мотор, особено дизелов.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: помогнете Патрoла ми загрява???

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Тоя е голяма гад. Неубиваем. Дай му да влачи, да оре, да блъска в пустощта и др. такива.
                          RD28T e след него, по съвременен, ама като всичко съвремено е по "нежен".

                          Много готин да,много добри спомени имам еле от дьлгата база - 7 волейболиста,4 гимнастички и аз,каравани с по 120 на магистралата,риби и сьрфове на тавана,сняг из Витоша....................и толкова ми хареса,че още един взехме.И ни единия ни другия ми е загрявал,а какьв тормоз им хвьрляхме само те си знаят.Татра е ремарки сьм дьрпал,рейс с 30 пьтника / бутнаха ми го да отлепи само /,пьлни Ивеко бусове и какво ли не и пак не и не и не и как загряват тия на магистрала стоя и се чудя и не се бьзикам.Е Явор ги помни и двата и помни как ги карах като крадени,като духнеше настрещен вятьр на магистралата и повече от 110 с мька вдигаше,а педала в ламарината по половин час стои,сьс 115 коня / по спомени май толкова бяха /повече нямаше какво да се иска.И пак не грее.

                          Сори за ОФФа,пак ще ми го изтрият,но не се сдьржах.Следя темата,и тая и оная с това греене да видим от кьде ще излезе проблема.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помогнете Патрoла ми загрява

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Нищо му няма на рд28т, е стига да не го карат идиоти. Щото аз при желание мога да прегрея кой да е мотор, особено дизелов.
                            Е тва ми хареса! Браво колега!

                            Ако човек чете форума и мненията за RD28T остава с впечатление, че едва ли не на този мотор му е "генетично" заложено да прегрява за щяло и нещяло!
                            Карам Y60 и Y61 с 2.8 без да имат никакви симптоми на загряване при каквито и да е условия и мога да кажа, че колегата turtey е абсолютно прав, няма мотор който да неможе да се прегрее,особено дизелов и управляван той от ......!
                            След като загрява значи има някакъв проблем, и той не е в модела на двигателя! Със сигурност "НаСаКоТо ЯкаТа" не е заложил конструктивно склонноста към загряване в този мотор!
                            Колега pangarov, причините може да са много, като започнеш от ремък, минеш през водна помпа, термостат,силиконов съединител, радиатор, гарнитура глава, и т.н., и т.н. и стигнеш до износен двигател.
                            Едва ли някой от разстояние би ти помогнал с точна диагноза, провери една по една всички предпоставки и сам ще откриеш проблема!
                            А той не е в RD28T !!!
                            TLC 100
                            TLC 120

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помогнете Патрoла ми загрява

                              Здравейте.При старта на последната експедиция преди седмица, пътя ни водеше от Ст. Загора в посока Мъглиж.Почти веднага след напускането на града, започва т.нар. Змеевски баир/едно доста стръмно,но най-вече и доста дълго нагорнище/
                              Забелязах че и моя Нисан взе да загравя малко повече от това което съм свикнал да виждам на уреда/а именно стрелката да стои под точицата в основото и или върху нея/,джипа го карах в режим на 5-та ск. и се движех с около 100км/ч.В последствие минах на 4-та с цел да повдигна оборотите на мотора,а от там и на водната помпа с цел да върти охл. течност по-бързо,но явно като позагрее повечко това не му е достатъчно.
                              Стана ми доста притеснително,защото ни чакаха около 1000км. пробег и то по всякакъв терен.
                              Скоро след това обаче се успокоих,на равното джипа и с 100-110км/ч си се държеше нормално и стрелката си стоеше под въпросната точица.Интересното е че производителя е дал целия празен сектор по средата на уреда за нормален,а ние мине ли средата и вече се притесняваме.Като се замислих....тежък джип,без никаква аеродинамика,с багажник на покрива и 60-70см. багаж върху него,отделно доста натоварен и с 33-ки....ами нормално е при толкова продължителен и стръмен баир да позагрее.Още повече като се вземе предвид и пояснението на Андро за въртящия момент ,оборотите и т.н.
                              На равното нямах никакъв проблем,така че.....явно факторите са много....
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X