Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дългоочакваните пружини на тераното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дългоочакваните пружини на тераното

    Колеги голям проблем днес взех поръчаните пружини за тераното които са със 2 витки повече и с 7 см по високи дебелината на телта е стандартна 13 мм.На външен вид са перфектни имах големи очаквания но след като ги монтирах и като пуснах джипа стана с 2 см по нисък от стандартната си височина пружината се събра до неузнаваемост утре ще видя дали ще може да направя рекламация.Някой ако има мнение по тази тема нека го искаже Благодаря
    NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
    Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

  • #2
    От: Дългоочакваните пружини на тераното

    Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнение
    Колеги голям проблем днес взех поръчаните пружини за тераното които са със 2 витки повече и с 7 см по високи дебелината на телта е стандартна 13 мм.На външен вид са перфектни имах големи очаквания но след като ги монтирах и като пуснах джипа стана с 2 см по нисък от стандартната си височина пружината се събра до неузнаваемост утре ще видя дали ще може да направя рекламация.Някой ако има мнение по тази тема нека го искаже Благодаря
    Съжалявам да го чуя. Я премери от ръба на калника до долния борд на джантата колко е, че да сравня с мойта височина.

    Явно е било нужно да са с по-дебела тел, ама как да прецени човек, като не знае от какъв материал ги правят и как ги обработват въобще.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Дългоочакваните пружини на тераното

      интересно ми е колко лева те обръснаха за дългоочакваните пружини и от каде ги взе?

      TERANO II 2.7 TD 95г, MURANO 3.5 06г, ML W164 320 cdi 2010г.

      Коментар


      • #4
        От: Дългоочакваните пружини на тераното

        Първоначално публикуван от omegov Преглед на мнение
        интересно ми е колко лева те обръснаха за дългоочакваните пружини и от каде ги взе?

        От тук:
        http://www.springsbg.com/bg_start.htm
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Дългоочакваните пружини на тераното

          Предприятие с традиции и военни стандарти?!? Аз също бих се доверил както колегата при тях. Tsonislav пиши дали са ти приели рекламацията
          TERANO II 2.7 TD 95г, MURANO 3.5 06г, ML W164 320 cdi 2010г.

          Коментар


          • #6
            От: Дългоочакваните пружини на тераното

            Тук има нещо гнило!?
            Моите пружини също са от завода в с.Крън и не са мръднали!В отбора ни има още два джипа и те са си добре!Много интересно?


            п.п.Колега TsOnIsLaV я сподели ти ли искаше да ти ги направят така т/ст +2навивки и щатния диаметър на тела или те ти предложиха това?

            Коментар


            • #7
              От: Дългоочакваните пружини на тераното

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Тук има нещо гнило!?
              Моите пружини също са от завода в с.Крън и не са мръднали!В отбора ни има още два джипа и те са си добре!Много интересно?


              п.п.Колега TsOnIsLaV я сподели ти ли искаше да ти ги направят така т/ст +2навивки и щатния диаметър на тела или те ти предложиха това?
              Стеф и при нашите пружини за бусовете имаше проблем.Отидох със снимки, характеристики и мостри.Ако не се лъжа Цветан-Цветомир се казва колегата, който прие поръчката, на два пъти разменяхме имейли с чертежи и подробности.После той излезе в болнични, после се оказа че пак трябва да потвърждаваме поръчката и накрая вместо да празпределят теглото от два тона (колкото тежи буса) на четирите пружини, то те направили новите пружини така че всяка една да издържа на два тона натоварване...какво да ти кажа, голямо ходене по мъките.Върнахме единия комплект да видим дали може да се направи нещо.Сега се ослушват и не искат да приемат рекламация.Каква вина имам аз че при цялото това прехвърляне на поръчката, която продължи около три месеца, не са се доразбрали помежду си.Хубав завод, ама от време на време стават гафове явно.
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #8
                От: Дългоочакваните пружини на тераното

                Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                Тук има нещо гнило!?
                Моите пружини също са от завода в с.Крън и не са мръднали!В отбора ни има още два джипа и те са си добре!Много интересно?


                п.п.Колега TsOnIsLaV я сподели ти ли искаше да ти ги направят така т/ст +2навивки и щатния диаметър на тела или те ти предложиха това?
                +2-те навивки са идея на колегата, предполагам. Той пита из форума дали е удачно, и според мен би трябвало да е. Проблема е в разликата в материала явно, или нещо друго по обработката (те са горещо навити и поне според сайта им минават през някакви термообработки).

                Поне 5-6 човека съм разпитвал, и все бяха доволни, затова и нямах съмнения че всичко ще е ОК. Явно не съм бил достатъчно осведомен за тия хаймани.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Дългоочакваните пружини на тераното

                  С това "13мм." да няма грешка? Много ми "тънее".

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дългоочакваните пружини на тераното

                    Не Андро няма грешка.Грешката за мен е в завода защото мострата явно не е изпитана на натиск и затова ми се струва че е едно към кесем.На ръка като я натисна и след това като натисна УМОРЕНАТА стандартна пружина ми то има балкан разлика.За колегата omegov пружините с транспорта ми излязоха към 250 лв
                    NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
                    Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дългоочакваните пружини на тераното

                      Tsonoslave пропуснал си да кажеш,че растоянието между витките на ножите е като на оригинална пружина дебелината на телта и диаметъра на пружужината са като на фабрична теранова .Единственото което са направили в завода е допълнителната дължина от 7 см.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дългоочакваните пружини на тераното

                        Пружините които Old Man Emu предлагат за Терано са с лифт 3 см и са със следните размери: 14мм дебилина, 8 витки, 430мм височина, тегло 3,7кг, натоварване 33N/мм, но обработката на материала е тайната която никой не знае! Амортисьора с който работи тази пружина е с размири 594мм/359мм газово маслен двутръбен Old Man Emu.

                        Надявам се да съм ти помогнал с тази информация!

                        P.S. Конструирането на окачвания за 4х4 автомобили не е майтап! Не можеш да направиш пружина само по размери и мостра! Има десетина точки с които трябва да се съобразиш за да получиш правилния продукт, а напасването му с амортисьор е 100%-товия успех на окачването, както и обратното! В деня в който си решил да спестиш си се набутал! ЛИФТА НЕ ОЗНАЧАВА ДОБРО ОКАЧВАНЕ! Всеки автомобил се нуждае от едновременно работещи амортисьор и пружина! Лифта можеш да постигнеш и с една подложка, защо да поръчваш пружини които нито знаеш с какви характеристики са, нито как ще се напасне с амортисьора, нито какво ще е поведението на автомобила като цяло!

                        Поздрави
                        Димитър Лазаров
                        www.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
                        тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дългоочакваните пружини на тераното

                          На 100 % си прав , но човек се учи от грешките си (разбрах че е горещо слеед като се изгорих)
                          NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
                          Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дългоочакваните пружини на тераното

                            Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнение
                            На 100 % си прав , но човек се учи от грешките си (разбрах че е горещо слеед като се изгорих)
                            По-добре е да се учиш от грешките на другите. Това, че в България е все още слободия и всякакви почти самоделки могат да излизат на пътя без какъвто и да било технически паспорт изкушава много хора да изпробват творческия си "гений", но в крайна сметка успешните опити са изключително малко. Аз лично не бих се доверил на някаква издънка от някогашния ВПК, дори и да става дума за производство на пирони. В тези "предприятия" "контрол на качеството" е нецензурен израз. А примера с пироните го давам не случайно - електричарят ми си беше купил точно такива, уж стоманизирани, които се гънеха като кламери от първия удар.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дългоочакваните пружини на тераното

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              По-добре е да се учиш от грешките на другите. Това, че в България е все още слободия и всякакви почти самоделки могат да излизат на пътя без какъвто и да било технически паспорт изкушава много хора да изпробват творческия си "гений", но в крайна сметка успешните опити са изключително малко. Аз лично не бих се доверил на някаква издънка от някогашния ВПК, дори и да става дума за производство на пирони. В тези "предприятия" "контрол на качеството" е нецензурен израз. А примера с пироните го давам не случайно - електричарят ми си беше купил точно такива, уж стоманизирани, които се гънеха като кламери от първия удар.
                              Именно. И аз за пореден път се убеждавам в това, макар всеки път да не ми се ще. Според мен просто са омазали нещата в завода. Доколкото дочух, те си гонят предимно големите поръчки, които имат. Това обаче не ги оправдава - щом си поел поръчка, редно е да я свършиш както трябва.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X