Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тундра - 4,7 или 5,7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тундра - 4,7 или 5,7

    Ако някой е запознат с качествата на двата двигателя и знае техните недостатъци или преимущества,не само като сила,моля да ми помогне в ориентацията.

  • #2
    От: Тундра - 4,7 или 5,7

    5.7 определено! За силата си е ясно, но това е технологично по-нов мотор, с по-нисък разход. Иначе и двата са много здрави. Ще си внасяш или от тука ще си вземаш?
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Тундра - 4,7 или 5,7

      Като гледам цените тук,не ми се занимава с внос.Най-малкото не ми се обикаля по-света за подобно нещо,а пък не мога да дам пари за нещо което не съм видял и пипнал.Казваш 5,7 е по-модерен,в какво по-точно е разликата,нещо в мениджмънта на работата на мотора или конструктивна?Искам по-надеждния и лесен за обслужване мотор.По-принцип съм привърженик на карборатора и делкото,но не вярвам да имам такъв късмет в тоя случай.С ремъци ли са,хидравлични клапани или не,по-колко броя на цилиндър,инжекциони предполагам!Баси,от къде да намеря подробно инфо?!

      Коментар


      • #4
        От: Тундра - 4,7 или 5,7

        КарбУратора и делкото вече нямат живи роднини. Ами по нова генерация двигател е, управлението на газоразпределението е по бързо и по чуствително, по усъвършенстван мениджмънт на двигателя и т.н.

        Ако можеш си купи Тундра с история, не си купувай такава със светещи лампи! Като я избираш мини стотина километра поне и после тест в сервиза за грешки задължително! Плати си горивото, ако ще и собственика да я кара, важно е!
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          От: Тундра - 4,7 или 5,7

          Има още един модел който ми харесва - Такома,те с какви мотори са.И хайлукса не е лош,но няма бензинови.А тая Тундра пуста да опустее,ми е като трън в очите.Няма много хора с опит с този автомобил,но може някой да е чул някой да се оплаква от нещо.Даже като се замисля май Такомата е по-добър вариант.

          Коментар


          • #6
            От: Тундра - 4,7 или 5,7

            Такомата е американски Хайлукс. Тундрата е друга бира. Обади ми се утре да ти поразкажа, че сега Баче Миле ще ме скастри че обяснявам за коли които съм нямал,....макар, че съм имал два хайлукса....
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              От: Тундра - 4,7 или 5,7

              Е ти си човека,значи.Преди 4 мес. за малко да взема един хайлукс.Чисто нов,син,дабъл,3.0 д4д с всичко без автомат,42000лв без ддс,няква промоция,последен брой им останал от модела преди фейслифта.Ура,тута цяла седмица ходя да го гледам и се чудя,а адаша ми вика - "адаш,не ти трябва такова нещо,смаза ме от проблеми двигателя".А той го кара в Англя с хубаво гориво и пак проблеми.Вика - правен е в ЮАР и кво е това чудо,не мога да повярвам,само ядове.А аз така и така не съм фен на дизела.Гледам,че има бензинова Навара,ама искам Тойота.

              Коментар


              • #8
                От: Тундра - 4,7 или 5,7

                Правилния мотор на Хайлукса е 2.5!
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: Тундра - 4,7 или 5,7

                  Има бензинови Хаилукси.
                  Пример:
                  http://www.carbuddy.com.au/buy/car.a...6273305#292060

                  P.S. Аз до тук нямам проблеми с нито с 2.5 нито с 3.0 дизелите на ХаилуксЪТ.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Тундра - 4,7 или 5,7

                    2UZ-FE


                    2UZ-FE


                    The 2UZ-FE was a 4.7 L (4,664 cc/284.6 cu in) cast iron block version built in Tahara, Aichi, Japan and at Toyota Motor Manufacturing Alabama. Designed for low-reving, high-torque SUV applications, its bore is 94 mm (3.7 in) and stroke is 84 mm (3.3 in).[1] Output varies by implementation, but one VVT-i variant produces 202 kW (271 hp) at 4800 rpm with 427 N·m (315 ft·lbf) of torque at 3400 rpm. JDM versions produce 173 kW (232 hp) at 4800 rpm and 422 N·m (311 ft·lbf) at 3600 rpm, while Australian models produce 170 kW (230 hp) at 4800 rpm and 410 N·m (300 ft·lbf) at 3600 rpm.[1]
                    Like the 1UZ-FE it has aluminum DOHC cylinder heads, MFI fuel injection, 4 valves per cylinder with bucket tappets, one-piece cast camshafts, and a cast aluminum intake manifold. For 2010, it was replaced by the 1UR-FE in all applications.


                    5.7-liter

                    3UR-FE

                    The 3UR-FE is a 5.7-liter (5663 cc) engine designed for use in Toyota trucks, and as a result, the D-4S gasoline direct injection will not be included, but Dual VVT-i is included. Bore of 94 mm and stroke of 102 mm, it produces 381 hp (283 kW) at 5,600 rpm and 401 ft·lbf (543 N·m) of torque at 3,600 rpm. A stainless steel exhaust manifold incorporating a 3-way catalytic converter is used. This engine is cast at Toyota's Bodine Aluminum and currently assembled at Toyota Motor Manufacturing Alabama. Over 1.3 million kilometers of durability testing have gone into the engine. E85 ethanol capability will be included for the 2009 model year.[4] The engine's service weight is 222 kg.
                    Available bolt-on Toyota Racing Development Eaton's Twin Vortices Series Roots-type supercharger kit for the Tundra and Sequoia bumps power to 504 hp and 550 ft-lbf of torque

                    До колкото зачитам:

                    преди Май 2007 първите модели на голямия мотор са имали грижи с разпределителните валове а в последствие със задния кардан за 4х4 моделите. Съответно е имало и върнати заради проблема с педала на газта...

                    Директно от Wiki-то.

                    Аз лично грам не разбирам от двигатели, но до колкото знам комбинацията от алуминиеви глави на железни блокове води някой лоши спомени на собствениците на BMW - разбира се това не е миродавно за всички такива комбинации, но...

                    Иначе и старият е имал опция за по-новата система VVT-i, но в крайна сметка нов, алуминиев, по-мощен, по-лек и с опция за фабричен Supercharger - без да разбирам би ме дръпнало веднага ако не бях прочел следващото за върнатите модели...

                    Май и в двата случая има едно АКО

                    P.S. и аз да кажа - 2.5 Hilux 102кс никакви грижи с мотора само едно каре (50лв с работата) смених за 15000км дето съм му направил, че предишният собственик ми го беше оставил наследство. Определено бих избрал Hilux-а пред Tundra-та. Товароносимостта е в полза на Hilux със 200кг (750кг Tundra / 960кг Hilux / 580кг Tacoma), бонуса при Tundra-та е че може да дърпа повече (до 4200кг със спирачки срещу 2250кг при малкото братче и едва 1600кг за Tacoma) но Hilux-a e изненадващо маневрен и икономичен. Лукса го няма, но с парите дето ще спестиш от гориво не пречи да се обзаведеш подобаващо

                    За товарен автомобил най-добре Hilux-а. Ако ще си го караш като кола... е там не знам.
                    Последно редактирано от djivotno; 13-07-10, 11:40.
                    Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
                    Един велосипед също.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тундра - 4,7 или 5,7

                      Ако държиш да е бензинова. Огледай се за един 4рънър , и веднага да уточня - американски или канадски . Двигателите са 2,7 - 3,4 , с дълъг ход на буталата - съответно добър въртящ момент . Мойта е такава 2,7 - канадска .

                      Но Тундрата , както каза Джамбазов , това е друга "голяма" бира човече. Но след като можеш да си я позволиш , както разбирам , скачай и не му мисли , те японците са я мислили достатъчно . Признавам си искренно ще ти завиждам . Успех в избора .
                      [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

                      Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
                      Конфуций

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Тундра - 4,7 или 5,7

                        Аз доколкото знам, 4.7 харчи повече от 5.7, за вървежа няма смисъл да споменаваме.
                        А проблем със задният кардан имат и Ленд Крузър 200, и доколкото знам още няма лек.
                        "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тундра - 4,7 или 5,7

                          Тундрата има един сериозенпроблем-слабите спирачки.На второто спиране прегряват и кривят дисковете.Проблема се лекува завинаги с около 3000USD- дискове 406мм, с по-големи апарати и накладки от TRD.
                          За двигателите-5,7 е с 100кс повече от 4,7.Разходите по поддръжка и гориво са еднакви.Проблеми нямат и двата.
                          Найлукса и такомата са в другата лига.
                          Това което може тундрата малките пикапи не го могат.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X