Страница 1 от 9 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 161

Тема: Закупуване на TLC 120 3.0 D4D. Впечатления?

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    Созопол
    Публикации
    81
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране Закупуване на TLC 120 3.0 D4D. Впечатления?

    поръчах си LAND CRUISER120 според вас става ли за каране извън пътя мислите ли че избора ми е грешен

  2. #2
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,423
    Точки (при гласуване)
    78

    По подразбиране Re: LAND CRUISER

    Цитат Мнение на hummer
    поръчах си LAND CRUISER120 според вас става ли за каране извън пътя мислите ли че избора ми е грешен
    Колега, дали 120-ката става за каране извън пътя зависи най-вече от тебе. Лятото край яз. "Доспат" една 120-ка ме мъчи доста време, като минаваше бавно и предпазливо (ако не можеше да я заобиколи) всяка вдлъбнатина на пътя. Ама не мисля, че причината беше в Тойотата ...

    Ти готов ли си твоята да я вкараш в калта, на камънаците, на горския път (с ония ми ти хубави клони, които стържат боята до грунда)? Ако си готов, джипката ти със сигурност става за каране извън пътя.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    1,288
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране

    не бе недейте така грубо.да пробвам аз.
    колега:готино е,хубави гледки,барбекюта,готини хора.
    има и места без клони.не е страшно.ела и пробвай.
    въздушното окачване е супер блага работа.е сложно е,но пък колата ти е нова и скоро не се очакват проблеми.пък и тойота в момента е на върха по показател качество.

  4. #4
    Аватара на kinex
    kinex е офлайн
    PLAMEN BOGDANOV
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ТП |
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Кърджали
    Публикации
    9,409
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране

    Ако искаш да вкарваш луксозен джип в гората 120ската е добър избор но според мен не е наи добрия. Новото ГрандЧероки е по подходящо за ОффРоуд.
    Тоиотата вози меко но е с по малък ход на окачването.
    Няма блокаж на междиния диф защото е с торшън
    Отпред свободен диферинциал отзад ЛСД.
    Предполагам че има някъква игра със спирачките защото по това което съм чел излиза че няма нито един 100% блокаж.

  5. #5
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    София
    Публикации
    504
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране

    има само блокаж на централния диф!зацепена постоянно 4х4
    hummer- избора е добър,можеше само да спести от въздушното окачване,принципно е само на задния мост, а 120-ката там е добре....колата не е за хард разходки защото пържи дифа,но едва ли си я взел за това......за всичко останало е перфектна,сам е се убедиш.....
    http://www.kdjoteros.com/
    http://www.toyota120.com/

    това са най-добрите сайтове засега
    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

  6. #6
    Аватара на kinex
    kinex е офлайн
    PLAMEN BOGDANOV
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ТП |
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Кърджали
    Публикации
    9,409
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране

    Надявах се да ме поправиш защото този въпрос ме мъчи отдавна.
    Как се блокира торшън. И изобщо раздатките колко вида са

  7. #7
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    407
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране

    ".колата не е за хард разходки защото пържи дифа"

    какво имаш предвид

  8. #8
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    6,218
    Точки (при гласуване)
    40

    По подразбиране

    Цитат Мнение на kinex
    Надявах се да ме поправиш защото този въпрос ме мъчи отдавна.
    Как се блокира торшън. И изобщо раздатките колко вида са
    Не е ли 'торсен' (torsen = "torgue sensitive")?

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2006
    Публикации
    210
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Re: LAND CRUISER

    Цитат Мнение на hummer
    поръчах си LAND CRUISER120 според вас става ли за каране извън пътя мислите ли че избора ми е грешен
    изпълнен съм с благородна завист... такова нещо съм карал в дюните на Емирствата където ЛК е обичайна гледка. според арабите които си падат по пустинния оффроуд (това е едно от националните им забавления) на първо място в пустинята е ЛК на второ ПАТРОЛ (някои смятат че новия патрол 4.8 бенз е по-добър) и на трето колкото и странно да звучи слагат ЧЕРОКИ (не гранд и не новото). ПАДЖЕРОТО въобще не го смятат за дюните - то е за арабките да водят децата на училище

    разбира се това е в Емирствата кадето няма кал, сняг, камъни и други благини характерни за нашите ширини. преди години имах Дискавъри 3.9 бензин със сите шукарии докато не ми го конфискува гръцката митница. най голямото предимство на тази машина беше ....гъзарията без това да означава че не е велик офроудър. вкарвал съм го в лек офроуд но сърце не ми е давало да го тормозя както бих направил с уазката = безмилостно и безкомпромисно и без да се замислям за последствията. та в заключение мога да кажа че едва ли ще стигнеш оффроуд лимита на новия си ЛК за да те притесняват възможностите му, но ако наистина искаш да пробваш своите по-добре паркирай ЛК и се мятай в нещо по.....HARDCORE и газ газ газ газ газ газ !!!!

  10. #10
    Джамбазов Гост

    По подразбиране

    120ката си става за извън пътя, иска хубави гуми и смело задволанно устройство, вкарвал съм служебната в кал до главините с гуми галош и излезе, на магия, но излезе, ако я взимаш от бургаския дилър и я подържаш там няма да имаш проблеми с гаранцията, гарантирам! ако искаш и на луната отиди с нея

  11. #11
    Джамбазов Гост

    По подразбиране Закупуване на TLC 120 3.0 D4D. Впечатления?

    Прекрасен автомобил, държи се много добре на пътя, максимална скорост 190, която си подържа без проблем или нестабилност, разход при тази скорост или близки до нея 13.8 с българска нафта и 10.9 със австрийска. Ако имаш възможност си го вземи с регулируемото окачване, автоматик, и с оригинален чип. Автоматика защото включването на скоростите омръзва, и по плавно се кара, регулируемото окачване помага много ако си на път с много завой и си на "спорт" или на магистралата на "комфорт" , а чипа значително повишава динамиката и намаля разхода. Има сервизи навсякъде, гаранцията е международна и покрива всичко по автомобила освен консумативите.

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    София
    Публикации
    504
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране

    Новия двигател е стария 166к.с. с малко донастройки по електрониката.По показател цена/качество е най-добра в класа си.Просто е повече 4х4 отколкото паркетник.Иделална е за дълго пътуване както и за офф-РАЗХОДКИ без компромиси.За други хард-цели мисля ,че е по разумно стар 4х4 до 20000лв.Разхода, ако това въобще има значение, е смешен на фона на дългата база,автоматика и т.н.Аз вече съм му "врътнал" 45000км. и смело твърдя- мин 9/100 мах 13/100.Хубава нафта харчи по малко,но тогава пък даваш повече газ :-))))
    Колата съм я карал доста офф и не съм имал проблеми.Махнах степенките - пълна безсмислица и напролет сменям окачването с TJM.Сегашното е прекалено меко и лашка много - аз предпочитам по стабилна и висока кола.
    Минус - резервоара буквално се "влачи" - ще го местя под багажника.Друго по въпроса :
    http://www.kdjoteros.com
    http://www.landcruiser-seriek.org/home.html
    - може би двата най- добри форума в Европа и един хамериканнски
    http://www.toyota120.com/
    - FJ Cruiser,4 Runner са СЪЩИТЕ АВТОМАБИЛИ :-)
    Има безброй подобрения и неща който можеш да видиш наготово.
    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

  13. #13
    Регистрация
    Jun 2005
    Място
    ПЕЩЕРА
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране Re: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Започнах да търся по-височки гуми,но нещо ударих на камък.Тойотката ще дойде с 265/65/17 мога да си избера дали да е с Мишлен или с Бриджестон.Май ще се наложи да вземам 16 цола джанти с по-високи гуми 255/85/16.Питах в Диана и там най-големия размер е 265/65/17, а пък ще трябват някакви М/Т все пак.

  14. #14
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    София
    Публикации
    504
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране Re: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    265/70 - 17 BFG AT ko.....по високо требе и лифт.А за 16 зобрави - опират апаратите :-)
    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

  15. #15
    Регистрация
    Jun 2005
    Място
    ПЕЩЕРА
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Вече изминати 18 500 км. без никакви забележки,със 115 км в час 7,3 на 100 със 190 км. "защото повече не може" 12.1 на 100.След много здрави тестове къде ли не ,никакви проблеми.Обаче там където се качвам с Нивушата на Тойотата и тежи г..а и не може .Доста се клатушка и създава представа за нестабилност но уви.Сега се сещам може би единствения минус който откривам е в спирачките,не е това което трябва да е.

  16. #16
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    София
    Публикации
    504
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Всьщност ,в Тойота-та най много ме дразнеше "потъването" при спиране и "лашкането" в завой.....осатаналото е въпрос на вкус.Сега Pajero-to вози като "паве",карам го със 180-190 без проблем,но в гората подскача яко.А разхода ми е 12-15 средно...
    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

  17. #17
    Джамбазов Гост

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Мисля че не можеш да махнеш ограничителя Ако става въпрос за ТЛК 120.

  18. #18
    Регистрация
    Sep 2007
    Публикации
    382
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    това ще ме натъжи безкрайно
    мислех си, че е като всяка функция на ECU-то и при препрограмиране (чип - тунинг) ще го разкарам ....
    то верно, че в ТМ Ауто смънкаха, че не е хубаво да се маха, защото безопасността и пр., та може и да няма начин;
    ще видим след време и ще споделя

  19. #19
    Джамбазов Гост

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Няма начин, или поне официален, сега не се предлага и оригинален чип, но дори и за по предният модел двигател на ТЛК120 с чип и без чип максималната скорост е една и съща, променя се единствено динамиката и разхода. Япончетата са го направили от гледна точка за сигурността. Все пак това си е повече джип отколкото паркетник, макар че доста хора ще ме оборят. Имам предвид че, тези които се произвеждат сега и отговарят на всички еко норми това е най-джип. А и скорости над 180 ми се струват доста опасни по нашите пътища, а като се замисля май не само по нашите, просто за тях си има едни други коли с едно друго окачване с едно друго разположение на масите, с едни други гуми и т.н. . Софтуера на Тойота е доста затворен за каквито и да било намеси, те са с години по назад в това отношение от европейците но и софтуера им, може би и заради това е доста по стабилен от доста други.

  20. #20
    Аватара на kinex
    kinex е офлайн
    PLAMEN BOGDANOV
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ТП |
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Кърджали
    Публикации
    9,409
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране До: Предстои покупка на Land Cruiser-120 - споделете реален опит.

    Цитат Мнение на Джамбазов Преглед на публикациите
    Няма начин, или поне официален, сега не се предлага и оригинален чип, но дори и за по предният модел двигател на ТЛК120 с чип и без чип максималната скорост е една и съща, променя се единствено динамиката и разхода. Япончетата са го направили от гледна точка за сигурността. Все пак това си е повече джип отколкото паркетник, макар че доста хора ще ме оборят. Имам предвид че, тези които се произвеждат сега и отговарят на всички еко норми това е най-джип. А и скорости над 180 ми се струват доста опасни по нашите пътища, а като се замисля май не само по нашите, просто за тях си има едни други коли с едно друго окачване с едно друго разположение на масите, с едни други гуми и т.н. . Софтуера на Тойота е доста затворен за каквито и да било намеси, те са с години по назад в това отношение от европейците но и софтуера им, може би и заради това е доста по стабилен от доста други.
    Е като знаеш че ще те оборят защо изобщо го пишеш.

    Максималната му скорост наистина е ограничена. Бензиновото е доста по-мощно а е със същата максимална скорост.
    Като не могат да направят окачването, ограничават скороста. Просто е.
    Като не искат (щото тва го могат) да слагат здрава трансмисия с блокажи, слагат тракшън контрол и заявяват че така катастрофите намаляват на полвина. В калта тракшъна изключва ама тва са подробности.
    Окачването на Гранд Чероки WK(след 2005) е организирано по същия начин като на ТЛК120. Това изобщо не му пречи да е ограничено на 250км/ч. Освен че има по големи ходове и три активни ЛСД.
    120ската наистина е джип ама зависи с какво я сравняваш.
    Между другото според Американците новото ГЧ не е джип а СУВ. Една абривиатура която до 2005 феновете на JEEP не познаваха.

Страница 1 от 9 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. TLC 150 - новият модел
    От niki p във форум TOYOTA
    Отговори: 78
    Последно мнение: 05-01-12, 19:04
  2. Разход на гориво на TOYOTA LANDCRUISER 120 D4D
    От Ghost_rider във форум TOYOTA
    Отговори: 69
    Последно мнение: 24-12-11, 20:53
  3. Toyota Land Cruiser 120 D4D 3.0 204 к.с
    От zehirev във форум Архив
    Отговори: 6
    Последно мнение: 20-05-10, 07:20
  4. Впечатления за TLC 100 4.7 V8?
    От msi200 във форум TOYOTA
    Отговори: 20
    Последно мнение: 02-12-09, 15:12
  5. Разходка с паркетници - TLC 90-ка и 120-ка
    От sabin във форум Разходки
    Отговори: 18
    Последно мнение: 04-02-08, 22:17

Тагове в Темата

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •